perjantai 12. syyskuuta 2014

Baby Lips

Vaikka oonki pitäny täällä aika matalaa profiilia, niin halusin nyt tulla avautumaan eräästä tuotteesta, joka ärsyttää mua pahasti. "Kosmetiikkabloggarina" koen täten velvollisuuden ilmoittaa, että tämän hetken ehkä hypetetyin tuote on, ööööh, shaissea!


Onks tuttu? Niinpä arvelinkin. Maybellinen Baby Lips -huulirasvoja tursuaa nyt ovista ja ikkunoista, mutta miksi?!

Tuote on oikeesti harvinaisen keskinkertanen. Kehno kosteutusteho, halpa maku/haju, seppälämäinen ulkoasu. Tässä on kertakaikkiaan onnistuttu markkinoinnin avulla harhauttamaan kansa siitä, mitä tuote oikeastaan on. Joo, mäkin tykkään ostaa markkinointitiimien kauniiksi laitettuja mielikuvia, mut huvittaa ajatella, että jos ton moskan tuolta tuubin sisältä pistäis johonkin perus Labello-putkiloon, niin käyttäiskö tätä kukaan? Ei, koska ei toi edes toimi!


Oma tän hetken suosikkihuulirasva on ehkä Nivean Lip Butter, jonka oon haalinu itelleni lähes kaikissa eri mauissa, mitä oon löytänyt.


Huulivoiteessa on pehmeä, huulille sulava koostumus ja se kosteuttaa ihanasti. Makuina Vanilla & Macadamia (ehkä oma lemppari), Raspberry Rosé (aivan ihana), Blueberry Blush (en oo kokeillut) ja Original (perus Nivea). Suosittelen todella lämmöllä!

Tällasta tänään, kuvat on muuten otettu iPhonella, yrittäkää kestää. Onks kaikki jo testannut Baby Lipsit? Mikä on oikeesti hyvä huulirasva?

9 kommenttia:

  1. Itse koitin kaverilta ekan kerran ja olen täysin rakastunut!! En käytä muutenkaan huulirasvoja, mut vähänku laittaa peitevoidetta alle ja sit sitä pinkkiä baby lipsii nii voivoii kun on täydellistä! Ei tahraa ja voi käyttää arkenakin ja ite kikkailla värin pinkkimäisyydellä just peitevoiteen avulla :) huhh! Tosin, sä kun puhut pelkästään huulirasvana niin voi olla tottakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, hyvä pointti! Useet varmasti käyttää noita just huulipunan sijaan tuomassa väriä jne ja toimiiki varmasti siihen tarkotukseen :) mun huulet tuntuu kaipaavan enemmän kosteutusta eli riippuu siis paljon myös käyttäjästä :D

      Poista
  2. Joo samaa mieltä :D Ainut hyvä puoli on se, että pink punchista tulee niiiiiiin ihana väri! Kokeilin sitä hydratea, aivan jäätävän paska! Ja nivean pikkupurkeista oon (myös) samaa mieltä, tykkään kovasti ja kaikki "maut" kerätty<3 tuli just livboxin mukana toi mustikka, niin ihana mustikkainen haju :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla etten oo ainoo Baby Lips -vihaaja :D ja nyt mun on pakko mennä ostaa toi mustikkahuulirasvaki...

      Poista
  3. Oon kanssa ihan samaa mieltä sun kanssa! :D Tai siis noita Baby Lipsejä en oo edes kokeillut, kun jotenkin ne joka tuutista pursuavat mainokset alkoi ärsyttää, joten ihan periaatteesta pysyin kaukana ko. tuotteesta. Mä jotenkin epäilin myös niiden oikeeta "tehoa" ja mitä muilta oon kuullut, nin tosiaankin vaan ihan perus ok huulirasva. No niimpä. Mun mielestä noiden hintakin on aivan liian korkea, mitä ne nyt on, about 4€?? Eli kyllä Labellon sävyttävät huulirasvat vie ainakin mun kokeilussa sen pidemmän korren! Ja nuo Nivean huulivoiteetkin on aivan ihania :) Oma suosikki on vadelma ja myös tuo vanilija/macademia, mustikka oli melko huumaava, mutta omaan nenään ehkä liiankin voimakas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin hyvin sanottu, just tätä meinaan et noi Baby Lipsit on niin perus shittiä ja jengi hehkuttaa niitä ihan liikaa :D ja kuten sanoit, 4 euroa tollasesta on liikaa!

      Poista
  4. Mun on pakko sanoo että itse oon tykästyny siihen peach sävyyn! En ole semmosta vastaavaa löytäny muista huulirasvoista. :) Vaikka olin kans aluks skeptinen. :) Kosteutusteho ei tosiaan mikään huippu mut mun mielestä parempi kun esim mun keskiverto kiillot :) Ja tosiaan toi kyseinen sävy on tosi nätti ja spessu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, kyllähän noi niinku perus huulimeikkinä menee, mutta ihmettelen silti hypetystä! Toisaalta ihmisillä on eri tarpeet ja mieltymykset :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥