torstai 29. toukokuuta 2014

Kauniit asiat ovat vaikeita

Jaa-a kuulkaas. Voitte päätellä et oon slightly bored, kun tulin tänne avautumaan kolmelta yöllä.

What's new? Mulla oli taas vaihteeks ne käsikirjottamisen pääsykokeet ja enköhän mä menny ryssimään sen taas, putosin nimittäin tokana päivänä sieltä. ETTÄ JES!!!! Pääsen toimimaan siis täyspäiväisenä operaattori-horona taas vuoden!!! SUPER DUPER FUN!

Seuraavassa kuvassa hymyilen, koska tää oli tyyliin viikonloppu ennen niitä kässärin pääsykokeita ja toivo elää:


Okei, haen myös yliopistoon lukemaan käytännöllistä filosofiaa. Yeah, you heard me. Siis iso vitsihän se on, jengi oikeesti ramppaa jossain tuhansien eurojen valmennuskursseilla ja istuu jossain freakin' kirjastossa päivästä toiseen pänttäämässä tätä kyseistä opusta (Platon: Valtio) ja Iinahan se kuvittelee kävelevänsä sinne sisään luettuaan tän kirjan tsägällä kerran, nii ja senki puolajatuksella. Että siis näin lupaavalta vaikuttaa mun opiskelut =))))



Ei kandee välittää tost kuvien asettelusta, en ihan oikeesti jaksa vaivaa mun päätä sillä et ne on vinossa. Yllä joka tapauksessa pätkä Sokrateen viisautta ja mun tän päiväset "kiharat" Metallican keikan jäljiltä. Olispa joku before-kuva ni näkisitte et ne oli iha hienot ennen sadetta.

Koska blogimaailma tursuaa henkeäsalpaavan upeita otoksia, otin äsken vastapainoksi pari mehevän rakeista kuvaa puhelimella mun tänhetkisistä kosmetiikkalemppareista:

 

Chanel Chance Eau Tendre Hair Mist eli hiustuoksu jota läträän kylläkin ihan myös normaalina hajuvetenä. Veikkaan, että erona tässä normituoksuun on alkoholin määrä. Mutta joo, ihana, tyttömäinen, puuterinen tuoksu, joka sopii kesään. Törkeen hintanen, mut hei, kyl nyt vähän luksusta pitää olla.

Urban Decay Naked Basics on täydellinen paletti meille tylsille meikkaajille, mä ainaki pärjään tolla ihan mainiosti. Sävyt olis tietty ehkä voinu sisällyttää kuvaan, mutta kurkkaa nyt vaikka täältä.

Nyt alkaa tökkii tää kirjottaminen, että palailen taas, kun siltä tuntuu. Ois mulla varmaan taas sata ja yks kivaa tuotetta teille hehkutettavana, mutta katsellaan! Öitä!

12 kommenttia:

  1. Paljon tsemppiä ja voimia opiskeluun<3 :( älä luovuta

    VastaaPoista
  2. moi! tosi kiva blogi:) haluisin kuulla et ootko kokeillu Lorealin Blur Creamia ja jos oot niin mitä mieltä oot siitä? löytyy jotenkin aika vähän ''blogitietoa'' tai sitte se on vaan tosi huonoa... ois kiva siis kuulla sun mielipide siitä jos se on sulle tuttu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ja kiitos paljon :) en oo kokeillut kyseistä tuotetta... Jos kyseessä on sama tuote, niin tässä oli ihan hyvä arvostelu mun mielestä: http://allthelittleroyals.blogspot.fi/2014/05/loreal-nude-magique-blur-cream.html?m=1 :) tässä myös joku videoarvostelu: http://m.youtube.com/watch?v=CStoAqOmRlU

      Poista
    2. Oon tässä pari kertaa tullut lueskelemaan blogias ja tykkään hirmuisesti sun tyylistä kirjoittaa! Se on jotenkin niin persoonallinen ja iskevä! :) Sait musta juuri uuden lukijan!
      Ja hauska huomata tuo postauslinkki, kiva ja kiitoksia myös siitä :)

      Poista
    3. Kiitos paljon, ihana kuulla!

      Poista
  3. Ei vaan voi mitään että parissa kohtaa höröttelin, itseironia iskee ainakin mulla suoraan huumorihermoon :D Mutta siitä huolimatta, tosi harmi että pääsykokeet ei menny ihan putkeen. Tiiän tunteen, itekin oon mennyt paikkaan x osoittamaan kelvollisuuttani, mennyt ovesta sisään täynnä toivoa ja "mä niin hoidan tän homman kotiin"-asenteella, mutta takas on tultu itku silmässä. Suosittelisin kuitenki olemaan sinnikäs ja yrittämään uudestaan vaikka se onki varmaan ärsyttävintä mitä voi kuulla :D Sitä vastoin kannattaa heti hylätä sellaset vaihtoehdot, joista nyt jo tuntuu ettei nappaa eikä kiinnosta. Sehän meinaa sitä, että todennäkösesti oot alalla loppuelämän. Niin tai näin, toivotan onnea miten sitten päätätkin! :)

    VastaaPoista
  4. you have is very nice blog!!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    VastaaPoista
  5. Tuo Chanelin hiustuoksu on ihana! En oo vaan raaskinut vielä ostaa sitä, mutta jos vaikka joululahjaksi saisin... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on! Aika hintava kyllä mutta lahjaks just hyvä ;)

      Poista

Kiitos kommentista ♥