torstai 28. marraskuuta 2013

Muutama viikko jouluun

Tein tässä perinteisesti pientä joululahjatoivelistaa, näitä kun on nyt blogeissa taas näkyny. Yritän näppärästi vältellä tässä siivoomista samalla.

Tää lista näyttää muuten huolestuttavan samalta ku viime vuonna, eli en oo näköjään ihan kauheesti ainakaan aikuistunu. Pipoa, sukkaa, kenkää... Ehkä noi on kuitenki sellasia perusjuttuja, joita aina "tarvii".


Untitled #4


pipo - Reebok / neule - Svea / farkut - Hollister Co. 
kengät - UGG Australia / hiustenkuivain - OBH Nordica / sukat - Fatface 
neule - Abercrombie & Fitch / ripsentaivuttaja - Shu Uemura / viltti - Bedeck

Sellasia! Lähinnä kaikkea, mihin mulla ei oo "varaa" noin vaan. Noi nyt on muutenki aika suuntaa antavia esimerkkejä, tai siis totta kai mä vedän järkyt kilarit jos mun sukat ei oo just Fatface-merkkiset!!11 Joo-o... Onneks tosiaan joulukuun alussa tulee ne veronpalautukset, muuten mun joululahjabudjetti vois olla aika jäätävän pieni :D En jaksais kyl kauheesti stressaa taas koko joulusta, on se ennenki tullu ja menny, stressas tai ei!

Mut joo.. Ei mul ollu kyl mitää järkevää asiaa, ehkä meen nyt sit oikeesti siivoomaan. Moooi.

18 kommenttia:

  1. Just tosi kivoja!:) mun lahjabudjetti tulee olemaan jäätävä- mut eiks se ajatus oo tärkein? :D ihana Iina ku postaat !!

    VastaaPoista
  2. Tiedäkkö pystyykö noita shu umeran ripsentaivuttimia ostaa Suomesta käsin?:) mä oon yrittäny ettii, vaikka mistä nettikaupoist, mut missää niistä ne ei toimita noita Suomeen:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi muuten... yritin kattoo enkä itekää löytäny et mistä noita sais. En siis yhtään tiiä! Harmi :(

      Poista
  3. IINAAAAAAAAAAAAAAAAA ihanaa et oot postannu, oon jo lopettanu perus jokapäiväsen vierailun sun blogissa ja nyt oliki KAKS uutta!!!!!! <3mä ehk skippaan joululahjat kokonaa ja otan reissumissioks löytää ajatuksel kivoi juttuja kaikille reissusta, tuntuu et meni niin perus Body Shopin lahjapakkauslinjalle jos alkasin nyt häses ostelee kaikille jotai :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mut Body Shopin lahjapakkauksetki voi olla kivoi :D Sit olis kans tää Tiimarin muki ja sinne karkkii, tai vihko ja kynä... Oisko mitää??

      Poista
  4. Aivan ihania <3 toivon mukaa noista tulee sit :) hyvä blogi muuten, oli pakko liittyy lukijaks :)
    http://triptofitnesslifestyle.blogspot.fi/ käy checkkailee munki blogi jos jaksat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja joo, oli kyllä selvästi otettu huomioon lahjalista tänä jouluna ;)

      Poista
  5. Lovely collection. Love everything knitted!

    VastaaPoista
  6. Oh love the socks and the hat! They look sooo cozy! :)

    For girly fun tips about make-up, products, beauty and fitness, visit me at

    http://iuliathea.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Päivitäääää! :D

    VastaaPoista
  8. et enää vihaakkaaa uggeja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, millon oon vihannu uggeja? :D En rehellisesti muista!! Joku 4 vuotta sitten? Mutta vastatakseni kysymykseesi: en vihaa :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥