keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Syrjäyttäjä

Monta kertaa oon hehkuttanu Lancômen Juicy Tubes -kiiltoja mun HG-tuotteena? Noniiiiin, uusi tulokas on nyt viimein syrjäyttänyt nuo kiillot.


Smashbox O-Plump. Ja ei, sitä ei saa Suomesta. Yllättävää...


Anyway, kuten kuvakin kertoo, toi on pähkinänkuoressa kosteuttava, ravitseva ja huulia hieman turvottava väritön kiilto, joka "sopeutuu" huultesi omaan väriin luoden täydellisen sävyn.


Ylhäällä huulet ilman mitään, alhaalla kiillon kanssa.


Kuten huomaa, ei se ero ton kiillon kanssa ole mikään dramaattinen tohon paljaaseen verrattuna! Pointti onkin siinä, miltä tää kiilto tuntuu huulissa: kosteuttava, sopivan turvottava (ei pistele), raikkaan "minttuisen" tuoksuinen... Mukavuus ennen kaikkea, oikeesti. Tän jälkeen Juicy Tubesit tuntuu liisteriltä huulilla ja niiden ällömakee haju jotenki oksettaa mua... Oon ehkä tulossa vanhaks.


Tuote on nyt oikeesti muuttanut mun meikkipussiin pysyvästi. Tätä myydään Silja Linen tax-freessä sekä esim. Sephorassa, eli hankintakaan ei ole tehty liian helpoksi... Että olipa taas hyödyllinen postaus, eikö?

16 kommenttia:

  1. Voisit yhen postauksen verran kertoo sun kuulumisia :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun postasit pitkästä aikaa, sinulla on niin huippu tyyli kirjoittaa! :)

    http://blogilana.blogspot.fi/2013/09/lisaa-viherpirteloita-ja-yleista.html

    VastaaPoista
  3. Jei, pitkään blogiasi lueskeelleena on ihanaa taas kuulla susta! :) Sulta saa aina mahtavia kosmetiikkavinkkejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon, hyvä jos musta on hyötyä :)

      Poista
  4. kertoisitko sun tän hetken lemppareista?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kertoa! Meinaat varmaan ihan postauksen voimin ;)

      Poista
  5. Mäkin haluun kuulla mitä sulle kuuluu! Olin jo ihan paniikissa kun luulin ettet enää ikinä postaa :( tää on yks mun lemppariblogeista ja oon paria sun vinkkiä kokeillutkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana kommentti, kiva kuulla et oot tykänny :)

      Poista
  6. Very beautiful colour :) Amazing effect ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Oon aina silloin tällöin,seuraillut sun blogia, kiva että kirjotit taas :) Aattelin kerranki kommailla ja liityin lukijaks, liitythän säkin mun :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥