perjantai 31. toukokuuta 2013

Be a babe

Ööööö... Mistäs mä nyt alottaisin? Kiva tauko, eh? No joo, ei tässä nyt mitään hätää ole. Elämä (ja duuni) on vaan voittanu tän koneella istumisen nyt taas hetkeks. Mut ihan rehellisesti mua ottaa päähän nyt yleisellä tasolla todella rankasti, nimittäin voin taas unohtaa opiskelun vuodeksi. Älkää ees kysykö. Mä en myöskään lievästi sanottuna jaksa mun työtä enää päivääkään. Muutenki joku jäätävä elämänkriisi menossa. On mullaki kuulkaa taas ongelmat (not).

Mut joo, kivat selitykset taas. Mäpäs yritän nyt olla vähän positiivisempi ja samalla vähän rajottaa näitä postaustaukoja. Kyse kun ei tosiaankaan oo siitä, etten haluis postata. Haluisin madaltaa mun kynnystä postata. Lähinnä se ongelma on se klassinen ajan puute, mutta oikeestaan myös tunne, joka käskee pyrkiä "täydellisyyteen". Tyylillä: MINÄ: "No ois mulla nää pari kuvaa noista uusista kynsilakoista, kai ne vois postata..." TOINEN MINÄ: "No et kyllä todellakaan postaa tollasta kakkaa, sun sormet näyttää läskiltä ja toi vika kuva on vähän tärähtäny. Noi lakat on muutenki aika rumia, eli ketään ei todellakaan kiinnosta."

Blogimaailmassa on kuulkaas nimittäin aika hervoton kilpailu meneillään. Ai, että mä säälin jengiä, ketkä oikeesti tekee tätä työkseen. Miettikää, mitkä paineet niillä on niskassa! Aina pitäis olla muita kauniimpi, parempi, mielenkiintosempi ja roikkua korkeimmalla trendin aallonharjalla. Sillee jos mä vedän jotkut kriisit mut surkeesta pikkublogista ni entäs sitte ne HC-blogimuijat? Respect.

En nyt lähe spekuloimaan tätä sen enempää, vaan esittelen vihdoin blogin aiheen mukaisesti tuotteen, jonka nappasin Tukholman Åhlensilta matkaani:


Got2b Beach Babe Lightening Spray. Mullahan on kokemusta näistä vaalennussuihkeista jo paljon, ensin Schwarzkopfin Blonde Blond Spraysta ja sitten John Friedan Go Blonder-suihkeesta.

Uskallan melkeen väittää, että tää Got2be:n suihke on aika tasoissa ton John Friedan tökötin kanssa, toi Schwarzkopf jää kyllä reilusti jälkeen.


Tää tuote siis vaalentaa asteittain hiusta ja kirkastaa jo vaalennettua hiusta. Tämä nyt vaan yksinkertaisesti toimii!


Oon värjäillyt tolla vähän juurikasvua, eikä mulla ole ollut hetkeen oikeestaan minkäänlaista kriisia mun juurarista! Tulee tosi paljon halvemmaks ylläpitää väriä ton suihkeen avulla, ja veikkaan, ettei hiuksetkaan vahingoitu niin kamalasti.


Värjäyksestä on jo aikaa, mut eipä oo vielä tullut sitä pakottavaa tunnetta saada vaalennusainetta tyveen. Suihke siis oikeesti vaalentaa jo yhellä kertaa!


Mä en uskalla luvata, että onko tätä vielä Suomessa, mutta jos ei, niin ostakaa ihmeessä sen John Friedan versio tästä! Se on vähän hintavampaa (n. 11 euroa?), mutta yhtä hyvää ja oikeastaan paremman tuoksuista.

Eli oikeastaan suosittelen tasaisesti molempia! Sopii melkeen kaikenvärisille hiuksille, jotka haluaa korostusta, vaalennusta, raitoja... Tällä saa kyllä helposti ihanan rantatukan taiteiltua.

Tulipa omituinen postaus........ Yrittäkää kestää :D

31 kommenttia:

  1. Ihanaa ku postasit taas, tykkään tosi paljon sun tyylistä kirjottaa 8) ja kiitos paljon vinkistä, varmasti kokeilen tota suihketta! Jos vaikka vähä säästyis munki hiukset värjäilyn vaurioilta :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kuulla et tykkäät! Toi suihke kyl auttaa paljon juurikasvun kanssa ja tulee paljon halvemmaks ja vähemmän hiuksia kuluttavaks ku koko ajan värjääminen :)

      Poista
  2. Anttila ainakin mainosti tuota, hintaa tais olla 7,55e. Kiva, että kerroit toimivuudesta, oon aiemmin käyttäny sitä Schwarzkopfia, mutta nyt aion testaa tota! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai no mut hyvä kuulla et sitä löytyy Suomesta! Mä ite kyl tykkään tästä enemmän ku siitä Schwarzkopfin Blondesta, toivotaan et sopii myös sulle :)

      Poista
  3. Jee iina kivaa kun postaat! Musta on ihan sama mistä kirjotat, sitä on aina kiva lukee! Ihanaa kun löytyy ihmisiä, jotka osaa kielioppisäännöt :D. Ja kirjotat hauskan kuulosta tekstii :).
    Terveisin: Tsekkaan sun blogin joka päivä uusien postauksien varalta!

    VastaaPoista
  4. Jeeeee!!!Ihanaa kun oot taas postannut!^^ Ja komppaan täysin ylempää ;)
    Äläkä suotta ota ressiä aiheista,ei aina kaiken tarvii olla täydellistä todellakaan,sun turinoita on hirmu kiva lukea ihan muutenki koska kirjottelet niin kivasti!!! Ihanaa Kesää Sinulle sinne!!!^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, tosi kiva kuulla! <3 Ihanaa kesää myös Sinulle :)

      Poista
  5. Sua on ollut ikävä! :)

    VastaaPoista
  6. must sun blogii on just kiva lukee ku oot niin aito! :) et elämä ei aina oo niitä uusii designer-laukkuja ja salilla klo 7 aamulla ramppaamista! itellä myöskin massivisen luokan elämän ongelmia taas vaihteeks!

    mut tosta suihkeesta, jos se on samanlaista ku jf:n (eli vaikuttaa föönatessa) niin suosittelen käyttämään kohtuudella! koska se ei todellakaan oo hellävaraista. oon lukenu kauheita kauhutarinoita et joltain on tippunu kaikki hiukset päästä ja multa iteltä katkes otsatukasta jäätävä kaistale ku käytin tota tosi usein talvella. eli joku 1 kerta viikossa on tyylii maksimi! ei tod joka kerta ku pesee/kuivaa hiukset, ellei haluu hiuksistaan eroon :D mut kiva kyllä et toi halvempiki versio on nyt saatavilla! sit ku toi jf loppuu nii ostan tota ehdottomasti, kiitti vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Nina <3 Ei se elämä tosiaankaan oo mitään luksuslaukkuja ja "herkullisia" rahkavälipaloja ;)

      Muuten ihan sika hyvä et sanoit ton suihkeen vaaroista, en ees ollu ajatellu koko asiaa :D Mut tosiaan toi Got2be toimii hyvin (nimenomaan föönin kanssa), kokeile ihmees sitä seuraavaks!

      Poista
  7. Iina!! Ihanaa ku tulit takasi<3 Oli ikävä;( <3 Sun postaukset on just ihan parhaita tämmösinä! :) Nii tosta suihkeesta että mä oon käyttäny tota John Friedaa ja kyl se ainaki mun hiuksia huomattavasti vaalensi jo parin käytön jälkee, en sit tiiä lotrasinko vähä liikaa..?:D mut anyway ihanan väriset sun hiukset<3 ja hyvää kesää sulle Iina!! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos kivoista sanoista :) <3 Mullaki noi kaikki suihkeet on kyllä vaalentanu jo ekalla kerralla, voi sitä vähän lotratakin kuhan kattoo vaan, että hiukset pysyy päässä ;)

      Ihanaa kesää myös sulle! <3

      Poista
  8. Mä oon yleensä aika ajantasalla kaikesta kosmetiikkaan liittyvästä, mutta nyt mun kohdalla on tullut joku musta-aukko, koska en ole aikasemmin törmännyt näihin vaalentaviin suihkeisiin. Pakko siis metsästää ja perehtyä tarkemmin. Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, oli kyllä hyvä löytö! :)

      Poista
  9. Hei onko sulla palannu akne tai tullu edes finnejä sen aknekuurin jälkeen? Selailin vaan sun blogia ja tuli jotenki niin yllätyksenä että oot joskus kärsiny aknesta. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (sorisorisori et kesti vastaaaa!) Ei oo onneks palannut! Välillä tulee satunnaisia finnejä, mut aika harvoin... Eli nyt voisin sanoa, että mulla on ekaa kertaa elämässäni NORMAALI iho :D Eipä sitä mun entistä ihon kuntoa välttämättä akneksi olis voinu sanoa, mutta jotain siihen suuntaan :)

      Poista
    2. Okei kiitos paljon vastauksesta! Ehkä mäki nyt uskallan aloittaa ton lääkkeen. :)

      Poista
  10. iinaa milloin postaaat? :((

    VastaaPoista
  11. Ihan totta puhut tuosta kilpailusta!

    Sun hiukset näyttää tosi kivoilta! :)

    VastaaPoista
  12. Onko sulla muuten instagramia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha on :D Tein sen joskus ihan vaan blogin takia koska halusin jonku nolon instakuvan yhteen postaukseen... En tosiaa kamalasti käytä koko palvelua, mut nimellä blogiina mut löytää jos haluaa :D

      Poista
  13. ikävä sun postauksia :( !

    VastaaPoista
  14. hei postaa tarviin uusii hyvii kosmetiikka vinkkei ;)

    VastaaPoista
  15. voiko tota laittaa maantieruskeisiin hiuksiin, minkä väriset niistä tulisi osaatko yhtään sanoa...? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi laittaa! Varmasti vaalentaa säännöllisessä käytössä paljonkin. Ja tosiaan tulos riippuu varmasti siitä, että onko sun hiukset värjätty vai ei :) Kokeile ihmeessä, ei siitä ekalla kerralla tuu mitään hurjaa eroa!

      Poista

Kiitos kommentista ♥