torstai 4. huhtikuuta 2013

Multi Vitamin Gloss

Ensinnäkin: JES! Palautin tänään ennakkotehtävät sinne Metropolian käsikirjotuslinjalle, tein taas perinteisesti vikana yönä kaiken :D Mut oon vaan niin helpottunu et se on ohi... Nyt vaan toivotaan, että pääsen taas sinne kokeeseen. Ja sit toivotaan, ettei käy niinku viime vuonna.

Mut joo, tarkotus oli kertoa vähän siitä IsaDoran uutuushuulikiillosta, behold: Multi Vitamin Gloss!


Lupaan et nää on toistaseks viimesiä kuvia missä noi kissat seikkailee :D En vaa voinu vastustaa kiusausta...


No niin. Eli tän huulikiillon idea on hoitaa huulia vitamiineilla (joita tässä on 90 % raaka-aineista), on aata, eetä, ceetä ja ties mitä Q10:tä... Kaikkien näiden vitamiinien luvataan parantavan huulten elastisuutta ja täyteläisyyttä sekä tehostavan solujen uusiutumista ja kollageenituotantoa.  Ite lähinnä odotin kosteuttavaa huulikiiltoa.

Tän testaaminen osu sinäänsä maailman huonoimpaan rakoon, sillä mun huulilla on meneillään joku ihan jäätävä kuivumiskausi. Edes mun rakkaat ikisuosikit (Lancômen Juicy Tubes) ei pysty pitämään mun huulia kurissa. Mitä mä tästä sain kuitenkin selville on:

+ Kosteuttaa hyvin!
+ Sopivan tahmeaa eli kestävää!
+ Paljon pigmenttiä!

Eli jos saan olla tylsä, niin sanon, että tää on oikeesti hyvä perushuulikiilto, kyllä mä suosittelen. Sopii myös väriä kaipaavalle, ainakin tämä mun sävy Pomegranate. Mua suuresti kiinnostais vielä vaaleampi sävy Lychee... Hintaahan näillä on jotain 16 euron luokkaa, ettei nyt mikään ihan mahdoton. Kuvaa huulilla:


Tää ei nyt liity asiaan, mutta tää on niiin mun kesän luottohajuvesi:


Kätevä rollerball-tuoksu Hollisterilta. Niin ihana! Vesimelonia ja unikkoa... Tää on mehukas, raikas mutta makea. Perfect.

3 kommenttia:

  1. Kasvaako sulla mustia karvoja tossa alahuulen alapuolella vai onks se vaan joku irtokarva (kissankarva) xD tärkee huomio...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah katoin iteki et mikähän karva siinä on :D Ei siis tosiaan kasva :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥