keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Mint condition

HUOM! Vielä olis ne Adam Lambert-liput myynnissä!

Ostin vähän aikaa sitten kolme pienenpientä juttua H&M Homelta, mutta se muutti mun mielestä aika paljon!


Eli noi söpöt, minttuiset tyynyliinat! Siirrän nyt kesäksi ne Lexingtonin tyynyt makuuhuoneeseen, ne on jotenkin paljon sopivammat talveen mun mielestä. Kesällä on kiva, että on raikkaita ja kevyitä värejä!

Tajusin muuten just, että meijän kämppä näyttää tosi "kolkolta" päivänvalossa otetuissa kuvissa.


Ai miten niin muka noi liinat olis pitäny silittää ennen käyttöä?


Ihan värin takia ostin myös tollasen ihme mukin, jota käytän ihan kynttiläkippona. Tarkoitettu ilmeisesti hampaidenpesumukiksi :D Nooooh menee se näinki...

Lopuksi, meet my guest, Lady:


Mullahan oli tossa kaverin kissa hoidossa alkuvuodesta, nyt on sitte toisen kaverin kaksi pikkukissaa täällä majailemassa! Sopii mulle :D Jos vihaatte kissoja niin vältelkää tätä blogia seuraavat 10 päivää. t. crazy cat lady

16 kommenttia:

  1. varo ettei se sun muki sula kynttilän lämmöstä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on onneks lasia ni ei oo sitä vaaraa :)

      Poista
  2. Hei onko toi sohva ikeasta? oon meinaan ostamassa tota samaa jos on :) oon niin ihastunut siihen! Jos se on mitä luulen (eli ikeasta niin mitä oot tykännyt siitä?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on! Ja toi on niin kiva sohva :D Tossa on pakko silleen "maata", ei voi istua mitenkään selkä suorassa siveellisesti! Love it :D Tossahan tuli ns. 4 istuintyynyä, mut korvasin ne pienemmät noilla koristetyynyillä :) Mut osta ihmeessä! Toi on viel edullinenki :)

      Poista
    2. oo arvasin et tunnistin ku oon tosta haaveillut jo pitkään :) joo ostan ku keksin miten saan sen kämppään sisään ku ulkoovi on ihan järkyttävän kapea :D

      Poista
    3. Se tulee palasina, eli pitäs kyllä mahtua! :D

      Poista
  3. Silittäminen on ihan yliarvostettua. :) Nim. En omista silitysrautaa

    VastaaPoista
  4. ihanaa että oot ruvennu postaamaan!♥

    VastaaPoista
  5. Hei tyyppi, löysin just sun blogin ja tää on ihan huippu! Jään mosfed seuraa! Oon huomen menossa shoppaa ja sain just jotain biljoona vinkkiä mitä kaikkee mä TARVIIN :D

    Keep up the good work!

    C.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos ihanista sanoista ja paaaaaaljon tervetuloa! <3

      Poista
  6. Moi! Ensinnäkin kiitos ihanasta blogista <3 päivittäin pitää tulla tsekkaa jos ois uus postaus! Hihhii <3 Saisko esittää toiveita? Voisitko esitellä sun kosmetiikkavarastot sekä lempparit?

    Ja saisko kysyä tälläistä henk.koht neuvontaa??;D Hah. Mulla on rutikuivat blondatut hiukset ja todella kärsineet. Tarvitsisin jotain hiuksiin jätettävää hoitoainetta, mutta sellaista spray. Ei missään nimessä sellaista "mömmöä", kun musta se jää aina klimpeiksi...:D Eli suihkepullossa, mutta mikä ois hyvää? Onks sulla hyviä vinkkejä? Kiitos jo etukäteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww, kiitos tosi paljon ihanasta kommentista!! Tosi kiva kuulla et tykkäät :) <3

      Oon tosiaan tehnytkin jotain postauksia kosmetiikkavarastoista, tais olla meikit ja kynsilakat käsitelty :D Jatkan sitä kyllä todellakin! Lempparit vois tosiaan luetella myös, harmi vaan, että ne vaihtuu niin usein :D

      Toi hiuksiin jätettävä hoitoaine on vähän kinkkinen, mä oon nimittäin tyyliin aina käyttänyt Garnier Nutri-Repair-suihketta, sitä kelta-valkosta mikä on niinku kahdessa osassa :D Käytän sitä, koska se tuoksu on mun mielestä kiva eikä se ainakaan rasvoita hiuksia. Selvittää hyvin! Valitettavasti en osaa sanoo, et onko siitä oikeesti mitään hyötyä siihen hiusten kuivuuteen :D Sexy Hairilta on yks todella kiinnostava tuote, josta oon kuullut paljon hyvää: http://www.feelunique.com/p/Sexy-Hair-Healthy-Sexy-Hair-Soy-Tri-Wheat-Leave-In-Conditioner-250ml ! Voisinki ostaa ton kokeiluun kun toi sattuu olemaan alessakin :)

      Olipa sekava vastaus, mut tossa nyt mun "vinkit" ;)

      Poista
  7. ompas söpöt noi tyynyliinat ja voi miten suloinen kisu! ..tuli hirmu ikävä omia katteja haha:-)

    xx, Carpe fucking Diem

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) Noi kissat on kyllä oikeesti maailman ihanimpia <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥