perjantai 29. maaliskuuta 2013

Ihanuuksia Jenkeistä

Mä sainki ihania tuliaisia Jenkeistä palkkioksi kissojen hoitamisesta (toivottavasti kukaan ei tajuu et mä tyyliin maksaisin et saan hoitaa niitä)! Kiitos Nette!


Onko ees ihana meikkipussi?! Mulla oli aikasemmin sellanen ruma/tylsä Ginasta, eli tää tuli tosiaankin tarpeeseen! Nyt vaan varjelen tota, ettei se menis ihan sotkuun (miks meikkipussit aina sotkeentuu, vaikka en ite ainakaan pidä mitään avonaisia meikkejä siellä?)...


Sain myös ihanan huulirasvan/kiillon sekä itseruskettavaa! Kokeilin jo molempia, itseruskettavaa vasta naamaan tosin. Hyvin tuntuis toimivan, ei tullu yhtään oranssia! Kestävyydestä en osaa vielä sanoa. Toi on sellasta ihanan kimaltelevaa ja jopa hyvän tuoksusta.


Smooth Kiss-huulivoi on niiin herkullinen! Tuoksuu mansikoilta ja hattaralta, maistuu makeelta, liukuu huulille kuin unelma. Täydellinen pussailuhuulikiilto, pakko sanoa :D



Sinnehän ne meikit sujahti. Sieltä kurkkaakin näköjään uusi IsaDoran huulikiilto (ajattelin kertoa siitä kyllä myöhemmin lisää, HETI kun saan mun huulet siihen kuntoon et niistä kehtaa ottaa kuvia, niillä on nimittäin joku kuivuuskausi meneillään), Lumenen valokynä, TBS:n huulivoi, ripsentaivuttaja...


Miau. (ps. huomasin et käytän liikaa sulkeita mun tekstissä)

12 kommenttia:

  1. ihanaa että postasit <3 justiisa mietin että mihi on j'ä'äny päivitykset :D ja ihana tuo kisu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo on vähän jääny :D ja eks ooooooo ihana! <3

      Poista
  2. awww ihana diva <3 hihii. mäki ostin ton huulivoin mut eri värisenä! must se on kyl ehkä vähän huulia kuivattavaa? muuten jees :) tosi hyvän laatusia kuvia muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeen osaa viel sanoo onko toi huulia kuivattavaa ku mulla täl hetkellä kaikki kuivattaa! :D Saa nähä ;) Ja iteki oon kyl tyytyväinen kuvien laatuun, mut toisaalta päivänvalossa saa aina hyviä kuvia :D Ihana diva<3 Ikävä :(((

      Poista
  3. Voi itku miten mahottoman(!!!!!!!!!!!) söpö kisuli! Aewan ihuna!!! <333333

    VastaaPoista
  4. Ihanan oloinen blogi ja toi banneri on tosi hieno<3
    Oot myös todella kaunis :)

    Käythän kattoon meidän blogin? :)
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihana toi pussukka! Ja muutenkin tosi kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
  6. Ihania herkkuja VS:ltä oot sannu. <3 :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥