torstai 14. helmikuuta 2013

Pika-esittelyssä...

...uutta välineistöä ja ohessa pieni tuote! Mun pitäs totally olla nukkumassa jo, mutta täältä tulee:

  DSC03471

Nice, huh? Tuo on siis Olympus PEN Lite E-PL3, ja oon kyllä tykänny tositosi paljon! Vielä on opeteltavaa kaiken maailman asetusten kanssa, mutta eiköhän se tästä.

Seuraavana juuri äsken saamani ystävänpäivälahja:

P2146235

Kuvausteltta! <3 Jee, voin vihdoin ottaa teille kuvia järkevässä valaistuksessa! Otinkin tossa vähän harjoituskuvaa eräästä hauskasta tuotteesta:

P2146250

Eli ihan kivaa kuvaa tulee, tietty mun täytyy oikeesti vielä opetella ton kameran kanssa yhteistyötä.

Kuvassa esiintyvästä tuotteesta sen verran, että kyseessä on JOIK Grapefruit & Mandarin Solid Parfume, jonka ostin Virosta joku aika sitten. Aiiivan ihana tuoksu, ihan ku se JOIK:n rasva jota hehkutin sillon pari viikkoa sitten! Tota siis hierotaan iholle, varsinkin pulssikohtiin (ranteisiin, kyynärtaipeisiin, kaulaan jne.), mutta ikävä kyllä toi ei ainakaan mulla kestä kovinkaan kauaa iholla :( Mutta siis, kätevä pitää vaikka meikkipussissa ja hieraista iholle päivän mittaan. Virkistää kivasti!

Okei, nyt on pakko mennä, mun pitäs olla mennä huomenna venemessuille töihin. Wish me luck!

15 kommenttia:

  1. Jee nyt sun täytyy alkaa postaa useemmin :)

    VastaaPoista
  2. Mä katoin ensin että tossa laatikkokuvassa sen sisällä on sormus.... :)

    VastaaPoista
  3. nyt vaan useemmin postauksia tulemaan ku on uus kamerakin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olis kyl tarkotuksena! Toivotaan et ehin tekee paaljon postauksia :)

      Poista
  4. Voi ei, minä olen niin pitkään haaveillut tuosta nimenomaisesta kamerasta. Ai että, ei paljon kuumeiluun auta nämä postaukset.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuo nätti ja vaikuttaa kyllä tosi hyvältä! :)

      Poista
  5. Wau miten nätti oot♥ Ja ihan super kiva blogi muutenkin! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. weee missss yooooou:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiii :D Mun täytyy nyt tsempata...

      Poista
  7. Wau miten kaunis oot ♥ Ja super ihana blogi muutenkin! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Waude miten kaunis oot ♥! mistä sulla lähti idea alkaan bloggailla ? :)) se on sun kohdalla ollut nimittäin ihan loistava idea ! ihana blogi sulla !

    http://juuustloooveeeit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mä alunperin tulin tänne selittämään kaikki kosmetiikkajutut ku kaverit ei jaksanu enää kuunnella, siitähän se sit lähti ;)

      Poista

Kiitos kommentista ♥