tiistai 29. tammikuuta 2013

Ai sä kävit just suihkussa?

Mä tulin lähinnä esittelemään mun uuden kameran (Olympus PEN Lite E-PL3) tuotoksia, mutta kai tässä voi samalla sanoa pari sanaa myös kuvissa esiintyvästä tuotteesta!

  P1275973

Olin jo pitkään katellu näitä Clean-tuoksuja, ja loppujen lopuksi päädyin tohon Shower Fresh-versioon! Enkä oo kyllä pettynyt. Tää on täydellinen arkituoksu, ei tuu ainakaan aamulla sellasta ällötysreaktiota kun tätä suihkii.

Jos mun pitäs kuvailla tätä, sanoisin, että haistan tässä shampoon ja suihkugeelin, vähän sitrusta ja vähän jotain kukkaa. Tosi raikas siis, ja tosiaan mun poikaystävä luuli et olin just käyny suihkussa ku tätä ekan kerran laitoin :D Haa, teho todistettu! Fragrantican mukaan tästä löytyy sitruunaa, mandariinia, appelsiinia, kieloa, jasmiinia, myskiä, puuta... Whaaat? Musta toi lähinnä oikeesti tuoksuu vaan raikkaalta! Miinusta annan tän pysyvyydestä iholla, mulla ainakin tuntuu katoavan tunnissa pois... Vaikka onkin EdP.

P1275997

Kandee käydä haistelemassa noi Cleanin tuoksut, pakko sanoa, että tosi onnistunut konsepti. Niiltähän löytyy tuoksuja vaikka minkälaisia: puhdasta pyykkiä, lämmintä puuvillaa, sadetta... Nää sopii varsinkin niille, ketkä ei hirveesti tykkää hajuvesistä.

Mutta totajoo, toi uusi Olympuksen kamera on ollut tosi hyvä, vaikka vielä vähän opettelenkin sen kanssa :D Toivotaan siis, että sen myötä saan tänne blogiin vähän parempilaatuisia kuvia!

Nyt nukkumaan, noi eiliset duunin pikkujoulut vaatii edelleenkin veronsa... Öitä!

16 kommenttia:

  1. Hei mistä näitä saa ostettua!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä lähes joka paikasta, siis esim. Kicksistä, Sokokselta, Stockalta... :)

      Poista
  2. Mun tekis mieli kokeilla noita, mut toisaalta oon niin voimakkaasti tuoksuihmisiä että vois olla aika alaston olo tommosen "tuoksuttoman" hajuveden kanssa... Ehkäpä mun pitäis antaa noille mahdollisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyl ehdottomasti käydä nuuskimassa monta kertaa noi läpi, ennenku ostaa! Musta noi on ainaki aika kalliita :D Sit voisit kans yrittää saada jostain jonku näytteen, ni huomaisit millanen se tuoksu on oikeesti käytössä! :)

      Poista
  3. Wow, onnee uudelle kameralle, kuvat näyttää hienoilta!

    VastaaPoista
  4. kun sulla oli tuolla jossain joskus juttua tosta st morizin itseruskettavasta, niin käytätkö sitä mediumia vai darkia? Ja onko tää semmosta et levityksen jälkeen ootan et kuivuu ja puen normaalisti, että ei tarvi mitenkään huuhdella heti pois? ja jos levittelee just tolleen illalla ja menee aamulla suihkuun niin eihän lähden pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän sitä mediumia, se kuivuu ihan supernopeesti eli ei hirveesti tarvii ootella! Kannattaa muistaa, että se saattaa värjätä valkoista vaatetta esim. jos hikoilet tai se hankaa, esim. rintsikat on mulla värjäytynyt välillä :D Antaisin sille itseruskettavalle 8 tuntia aikaa kehittyä, eli jos illalla laitat ja aamulla käyt suihkussa ni pitäs tulla hyvä :) Se vähän haalistuu suihkussa, mut sävy on kyllä nätti. Tsemppiä kokeiluihin!

      Poista
  5. Olen miettinyt, että nämä voisivat olla hyviä töihin (olen alalla, jossa ei saa tuoksua voimakkaasti). Haluaisin kuitenkin käyttää töissäkin jotain tuoksua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Noi on varmasti just sellaseen työhön tosi sopivia :)

      Poista
  6. Pikkujoulut?? Tammikuun loppupuolella?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuuu oli vähän myöhäset sellaset :D

      Poista
  7. Hei onks toi minkä hintasta ?! vois olla ihan super jees, kun ite just rakastan kaikkia raikkaita tuoksuja, ja varsinkin, kun meillä ei töissä saa voimakkaasti tuoksuvia käyttää ollenkaan ;f

    VastaaPoista
  8. Oiskohan toi jotain 50 euron luokkaa... Noitahan myydään kaikissa Kickeissä ja Sokoksella ja Stockalla, kandee sielt käydä kattomassa ja haistelemassa :)

    VastaaPoista
  9. aivan ihanan kuuloinen tuoksu! Mä oon sellasella alalla ettei saa tuoksua juurikaan miltään ja tää saattais olla just hyvä. sulla on kiva blogi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vois sellasella alalla tosiaanki toimia! Käy vaikka Kicksissä kokeilemassa :) Ja kiitos! <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥