perjantai 7. joulukuuta 2012

Sitrushedelmät on selvästi in

VAROITUS! Sanallisesti köyhä postaus tulossa, pää lyö ihan tyhjää...

Eli totajoo, kolme tuotetta olis esittelyssä:

DSC03211

Pointtina on se, että kaikki on jotain sitrushedelmäisiä tuotteita! Onkohan tää joku trendi?

XZ Vaaleat Hiukset Sirtuuna&Hunaja Shampoo

DSC03214

XZ:n uutuusshampoo vaaleille/raidoitetuille hiuksille (?) oli pakko saada kokeiluun, yllättävää. Sitruunauute kirkastaa hiusten luonnollista sävyä ja hunajayhdiste kosteuttaa ja hoitaa hiuksia parantaen niiden kiiltoa.

Tuoksu on tosi miellyttävä, vaikka olisin ehkä toivonut vähän lisää raikkautta. Shampoo pesi hyvin ja hiukset jäi melko sileiksi ja kiiltäviksi. Kirkastavan vaikutuksen väitän kyllä huomanneeni, tuntuu, että jotkut pari vuotta vanhat raidat näkyy nyt paljon selkeämmin :D

Freeman Facial Exfoliating Scrub Pink Grapefruit

DSC03215

Tää kuorinta mulla on ollut jo aika pitkään, ja oon aina pitänyt tästä. Mulla on kuitenkin ollut tässä sivulla Palmer'sia, Body Shopia... Oon vältellyt aluksi, koska se on sokeripohjanen. Se on tyhmää, koska tää todellakin toimii! Sain vaan joskus traumat Freemanin sokerisesta vartalonkuorintatökötistä, joka hais ällöttävälle ja suli alta aikayksikön kuumassa suihkussa. Buu!

Tämä yksilö on kuitenkin aivan ihanan tuoksuinen (See, Neutrogena? Kaikkien verigreipintuoksuisten tuotteiden ei tarvitse haista tiskiräteille/oksennukselle). Tuoksu tuntuu jopa jäävän iholle, nam! Kuorii hyvin, iho jää raikkaaksi. Hoitaa siis hommansa. Jos tästä nyt jotain negatiivista saa sanoa, niin ite tykkään enemmän isommista, "tehokkaammista" rakeista, sokeri nyt on aika pientä höttöä.

Garnier Pure Active Energising Exfoliating Gel

DSC03217

Olin himoinnu tätä puhdistusgeeliä jo pitkään, kunnes joku lukija tuli vielä kehumaan tätä! No ostin sen tyyliin sit samana päivänä, oon oikeesti niiin heikko suosituksille :D Kaiken lisäksi tässä lukee: "Energisoiva, heleyttävä ja kuoriva puhdistusgeeli". Miten voisin olla ostamatta?!

Oonkin tosiaan tykännyt tästä tosi paljon! Ihana käytettäväksi aamulla, tää on kans niin raikkaan tuoksuinen (verigreippi, granaattiomena), aaaaah. Tämähän on tosiaan tarkoitettu rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle.... joka mulla taas alkaa olla. Nyt on ilmojen kylmetessä iho alkanut siis taas temppuilla, mä en KESTÄ! Mun ihotautilääkäri lupas, että pääsin huonosta ihosta vihdoin eroon :( No anyway, ei tilanne oo todellakaan paha. Haluan vaan sanoa, että mun mielestä mun iho on ollut vähän rauhallisempi, kun aloitin tämän käytön. Okei, voi olla ihan mistä vaan muusta kiinni, mutta sanonpa vain! Suosittelen siis kovasti.

meduusa

Hahhah, otin taiteellisen kuvan sotkusta, josta löytyy kaikkia noita tuotteita, jepjep... Näyttää ihan meduusalta!! :D Toi ois voinu olla ihan ok, jos olis kunnon kamera ja macrot ja silleen, mutta minäpä kuvailen kuulkaa tuollasella Sonyn pokkarilla. T. "Kosmetiikkabloggari"

10 kommenttia:

  1. Jos iho alkaa heti esim. kukkia kun talvi ja kylmät on tullu, kannattaa alkaa kunnon kosteutuskuuri iholle! Pysyy näpyt ym epäpuhtaudet paremmin poissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pitää kyl kokeilla! En jaksa taas taistelua ihon kanssa...

      Poista
  2. Äää just mietin putsarikaupoilla että ostanko tota Garnieria vai Neutrogenan sitä pinkkiä ja päädyin Neutrogenaan ja nyt harmittaa ku kehuit tota Garnieria :D Ehkä sit enskerralla.

    ...Ja hei, sulla on kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noooo mut mä oon kuullu myös paljon positiivista siitä Neutrogenan putsarista! Ja en usko, että sillä on niin suuri ero kuitenkaan ;)

      Ja kiitos! <3

      Poista
  3. Toi viimenen kuva on hämmentävä, hoho. Hmmno mutta joo, aww mikä postaus muutenkin :-D Nyt otan suosituksesta onkeeni ja meen ostamaan tota garnieria. No ehkä huomenna, emmä enää tänään kerkee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kiva meduusa :D Ja oon kyl ite kovasti tykänny tosta Garnierista, sopii kyllä rasvottuvalle iholle mainiosti!

      Poista
  4. en tajuu miten se neutrogena muka haisee tiskiräteiltä/oksennukselta! sehän tuoksuu tosi hyvälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no se tiskirätti oli mun poikaystävän kommentti johon yhdyn :D Oksennuskommentti koski sitä putsaria, jota en oo ite kokeillu mut tää oli lukijan huomio! :D

      Poista
  5. Millon tulee uutta postausta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori et kesti vastaa! Mä yritän tehä huomenna :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥