sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Mainitsemisen arvoinen huulirasva

Oon jo pitkään rakastanu tätä huulirasvaa, oon vaan jotenki unohtanu hehkuttaa sitä.

DSC03196

Yllättäen vastuussa tästäkin on Palmer's. Mulla on ollu tota Moisturizing Lip Balmia moneen otteeseen (ostan sitä aina Tallinnasta!), mutta nyt se taas loppui. Tilasin sille siis korvikkeen Feel Uniquesta:

DSC03167

Palmer's Cocoa Butter Formula Swivel Stick sisältää lähes identtiset ainesosat tuon huulirasvan kanssa, ja ihan samaa kamaa tää onneks onkin (paitsi suojakerroin puuttuu)! Swivel Stick on putkilona kookkaampi (mikä on vaan plussaa <3) ja sen "erityisominaisuus" on sen monet käyttötarkoitukset: kasvoille, jaloille, muuten vaan kuiville kohdille... Mä taidan pitää tän ihan pelkkänä huulirasvana.

Itse tuotteesta putkilon sisällä sanon vain sen, että kosteuttaa ja imeytyy hyvin. Sopii tosi hyvin esim. huulimeikin alle (toisin kuin esim. Blistex)! Tässä on myös tosi "hempeä" suklainen tuoksu, tosi miellyttävä, namnamnamnamnam.

Tästä on nyt kyllä jotenkin huomaamattani kehittynyt mulle sellanen must-have-tuote :) Hintaahan on Feel Uniquella 2,69 puntaa, eli aika tosi vähän. Muuten, jos joku miettii, että onko mulla Feel Uniquen kanssa joku yhteistyö niin EI OLE! Voitte siis huoletta napsautella noi linkit auki, niistä ei kukaan rahallisesti hyödy :D

12 kommenttia:

  1. mutku huulirasvaa saa samalla hinnalla tost 100metrin päästä s-marketista...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo, mut ei yhtä hyvää! :D

      Poista
  2. Itse käytän blistexin sitä huulia kihelmöivää huulirasvaa ja alkoi kiinnostaa että miksi ei sovi huulimeikin alle? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis varmasti sopii monelle, itelläni on sitä Daily Lip Conditioneria ja se jättää ns. "liukkaan" pinnan huulille, äh vaikee selittää :D Mua itteeni häiritsee se vaan. Tää jättää ennemminki sellasen mattasen mut silti kosteutetun!

      Poista
  3. mistä kaupasta ostat noita virossa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla Kaubamaja, siellä on se joku Ilumaailma tjsp., no sieltä kauneusosastolta kuitenkin! :) Siel on paljon muitakin Palmer'sin juttuja <3

      Poista
  4. ihana blogi! :)
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. http://www.yves-rocher.fi/control/ihonhoito/silmien-ja-huulten-ymparyksille/huulivoide-vadelma/?cmSrc=Category
    ootko kokeillut !! tilasin ton vasta ja oon jo ihan rakastunut. ihanan kevyt ja kermanen ja tuoksuu hyvältä ja kaikenlisäks huulille tulee söpön vaaleanpunainen kosteutettu sävy. rakkautta =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi sivu ei suostu aukeemaan, mut mun käsittääkseni löysin sen toisesta paikasta!! Ja en oo kokeillu, arvaa vaan onks mun pakko nyt kokeilla :DD Mulle on näköjään helppo myydä mitä vaan!

      Poista
  6. Tällasia on hirvee lukee, kun tulee hirvee osto/kokeiluvimma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi ei :D Toi ei toisaalta kauheesti maksa... ;)

      Poista

Kiitos kommentista ♥