torstai 20. joulukuuta 2012

LivBox!

No kuuulkaas heeei, pitkästä aikaa :D Oon ollu lievästi sanottuna "töissä", ja ilmeisesti toi myyntityö on sen verran rankkaa, että oon jotenki ihan pihalla aina iltasin (= katon Game of Thronesia ja torkun)!

Olin tosiaan aikaa sitten Indiedaysin järjestämissä Inspiration-konseptin avajaispartyissa, ja saatiin sieltä ihan parhaat goodie bagit. Kyseessä on siis upouusi LivBox - joka kuukausi kotiin tupsahtava paketti täynnä ihanaa yllätyskosmetiikkaa! Me saatiin kaikki siis sieltä tuo joulukuun paketti, oih. Oon vähän myöhässä tän kanssa, mut en halunnu kirjottaa näistä tuotteista ennenku oon oikeesti testannu ne kunnolla!

Tässä paketin sisältöä:

DSC03246

Sally Hansen Salon Effects Real Nail Polish Strips (nää menee kaverille, en oo kokeillut, EDIT: kuva alla!), Lancôme La vie est belle, Kérastase Cristalliste, Dr. Hauschka Ruusuvoide, Louis Widmer Skin Appeal Peeling. Aivan mahtava paketin sisältö, sanon minä! Odotin ensinnäkin paljon pienempiä tuotekokoja sekä ylipäätänsä huonompia tuotteita :D

DSC03269

Noi kynsitarrat oli ihan hauskat, kaveri siis laitto itelleen. Hirvee väkertäminen kyllä :D

DSC03247

Tuo Lancômen tuoksu osoittautui tosi ihanaksi yllätykseksi! Tää on ehdoton talvituoksu: makea, lämmin, muttei kuitenkaan tunkkainen. Tuoksuu ihan Viktor & Rolf:n Flowerbombilta omasta mielestäni, nam. On ollut kyllä kovassa käytössä.

DSC03255

Kérastase Cristalliste-sarja oli kiinnostanu mua jo tosi pitkään ennen tän seerumin saamista! Kamala kuva muuten tosta tuotteesta. Anyway, oon tykänny tosta kans paljon, sopii hyvin hiusten siloitteluun tän sähkösen tukan aikakautena. En oo huomannu, että tää rasvoittais tukkaa tai tekis siitä painavan, siitä suuri plussa!

DSC03260

Dr. Hauschka Ruusuvoide oli mieluinen tuote löytää paketista, oon nimittäin iät ja ajat halunnu testaa Hauschkan tuotteita. Enkä ole pettynyt! Oon käyttänyt tätä yöllisenä superkosteuttajana, ah! TOIMII! Mun iho on aamuisin ihanan pehmeä ja säteilevä. Päivävoiteeksi tämä on kyllä tarkoitettu, mutta en kyllä tajua, että kuka tätä voi sellasena käyttää :D Koostumus on öljynen ja jopa tahmainen! Vedä siihen päälle sitte joku meikkipohja...

DSC03272

Louis Widmer Skin Appeal Peeling on ollut mulla käytössä jo moneen otteeseen, ja täytyy myöntää: tämä puhdistaa ihanan tehokkaasti. Rakeet on tosi raapivia, mutta toimii. Ja iho on muuten tän jälkeen megasileä. Plussaa tuotteen antibakteerisuudesta ja siitä, että tää on nimenomaan sekaiholle suunniteltu (meitsi!).

Sellasia tuotteita siis tällä kertaa! Tolla LivBoxilla on hintaa kuukaudessa 13,90 e, järkytyin kuinka halpa se on :DD Mun on ehkä ihan pakko tilaa, olin sen verran tyytyväinen tähän pakettiin. Kosmetiikkahullun unelma! Tää olis ihan loistava joululahja kenelle tahansa (no ei ehkä poikaystävälle) :)

6 kommenttia:

  1. Mua niin vituttaa kun hukkasin sen Livbox-koodin sillon siellä bileissä. Perkele :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääääh ihan sika ärsyttävää :D Toi oli kyl ihana ylläri!

      Poista
  2. Vitsit, nyt tekee hirveesti mieli kokeilla tota seerumia!!xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä pörröiselle tukalle! Toinen hyvä vaihtoehto, joka kandee tsekkaa, on Paul Mitchellin Super Skinny Serum :)

      Poista
  3. hei, mahtuuko tommonen boxi tulemaan norm. kerrostalon postiluukusta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, meillä siis postimies toi sen ihan sisään asti :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥