tiistai 25. joulukuuta 2012

Gifted

Ensinnäkin: hyvää joulua kaikille ihanille lukijoille!  Mun oli pakko tulla laittamaan tänne ihan pari kuvaa mun ihanista joululahjoista!

Vähän Lexingtonia...

   DSC03277

Pehmoisia Gantin pyyhkeitä...

DSC03280

Ihania hiustuotteita...

DSC03283

Söpöjä kynsilakkoja...

DSC03282

Ja ihana Hollisterin huppari:

DSC03289

...joka ei btw oo sotkunen, kamerassa oli joku vika :D

lahjanen

Miks musta tuntuu, että tontut on ollu kuulolla, ku tein sen mun lahjatoivelistan? Kiitos kaikille!

Saitteko tekin mieluisia lahjoja?

23 kommenttia:

  1. ihania juttuja oot saanut:)) noi lexingtonin pyyhkeet on niin täydellisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on täydelliset! Niin pehmosetkin <3

      Poista
  2. oot kyllä tosi kivoja juttuja saanut =) Blogisi vaikuttaa tosi kivalta ja mielenkiintoiselta. Taidan jäädä seurailemaan. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa lukemaan! :) Yritän nyt alkaa postailla vähän nopeampaan tahtiin, harmittaa ku ehtii ehkä kerran viikossa :(

      Poista
  3. Ihania joululahjoja sait :) Muutenkin tosi kiva blogi! Käy tsekkaamassa myös meidän melko uusi blogi http://headingforarelationship.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja käyn katsomassa myös teidän blogin! :)

      Poista
  4. Oi kerrassaan ihania lahjoja :)

    Mutta voisitko kilttikilttikiltti muistella kovasti ja kertoo mulle yhen jutun :) joskus sulla oli käytössä nimittäin John Frieda tuoteperheeseen kuuluva sheer blonde vaalennussuihke, josta teit postauksenkin. Niin kysymys kuuluu, muistatko että tuliko tuosta tyvikasvua vai kuluiko se sitten vain huomaamattomasti pois..? :D vastausta kaipailisin kipeästi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se suihke tosiaan ihan vaalentaa hiuksia lämmön kanssa pysyvästi, mutta ei tietenkään mitenkään super huomattavasti vaan lähinnä luonnollisen näköisesti. Eli jos sulla on tosi tumma tyvikasvu ni kyllä se varmaan erottuu jos oot koko tukan suihkinu sillä suihkeella monta kertaa :) Toivottavasti tää autto yhtään!

      Poista
    2. auttoi, kiitos :)

      Poista
  5. aivan mahtava blogi! lisää vain kirjoituksia, kun ole kahteen viikkoon kuulunut :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, mä yritän nyt kovasti tsempata ja pistää postauksia tulemaan!! <3

      Poista
  6. heiii ootko tikkurissa siinä pisteellä töissä? tai sitten olen nähnyt jonkun aivan sun kaksoisolennon...:D

    ps. uutta postausta odotellaan täälläkin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääääääääää, joo oon Tiksis välillä :D Oon näyttäny varmaan tosi aktiiviselta...

      Ja mä yritän postaa ihanjust!! :)

      Poista
  7. ootko lopettanut bloggaamisen? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, on vaa hirvee kynnys tehä postausta ja aika ei muka riitä :D Mä teen jotain tänään!

      Poista
  8. Nyt iina pistä niitä postauksia tulee!! Voit tehä vaikka miukusta ;D

    VastaaPoista
  9. miksi lupailet? ens jaksa enää odotella ja päivittää tätä sivua joka päivä, bye

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenki aattelin et olisin sinä päivänä ehtiny... Mul on kaveri Jenkeistä kylässä ollu uudesta vuodesta ni syytän tän nyt sen niskoille ku oon illat sen kanssa pyöriny ;) No ei vaan, toivotaan, että löydät vielä tiesi takaisin tänne :)

      Poista
  10. PÄIVITÄ!!!!!t anna ja sen kaveri

    VastaaPoista
  11. Minkä kokonen toi sun Hollisterin huppari on? Oon tollasen tilaamista harkinnu jo kauemman aikaa, mut en oo ollu varma millasii noi koot niillä on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokoa S! :) Jos oot about normaalikokonen ni veikkaan, että S on ihan hyvä vaihtoehto! Hollisterilla on aika pienet koot, eli jos rennompaa etit ni sit M :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥