maanantai 19. marraskuuta 2012

Tiskirättirasvaa

Aaargh oon aika stressaantunu tällä hetkellä! Okei, ei ehkä pitäs olla näistä syistä, mutta vaihdoin siis työpaikkaa tässä lähipäivinä ja tiistaina alkaa kunnon hommat. Kyseessä on siis myyntityö, jonka palkkaus on osittain provikkapohjanen, mut se ei oo se pointti. Haluun vaan oikeesti oppia hyväksi myyjäksi! Tätä kaikkea ei helpota se, että mulla on tosi vähän pohjatietoa myytävistä tuotteista, meinaan siis ennen tätä työtä.

No, eiköhän kaikki järjesty! Mun piti oikeesti tulla nopeesti kertomaan blogimaailmassakin kovasti hehkutetusta tuotteesta oma mielipiteeni.


Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-Free Moisturiser (moro tolle nimelle), tuttavallisemmin tiskirättirasva...! No ei, mutta siis no, toi tuoksu. Kaikki on hehkuttanu sitä maasta taivaisiin, enkä tiedä onko mulla joku maanantaikappale, mutta toi haisee oikeesti aika paljon tiskiaineelta ja tätä kautta rätiltä. Tää havainto tuli poikaystävältä ja se on itse asiassa oikeessa! Mutta siis, ei tää oikeesti mitenkään pahalta haise. Ei vaan niin ihana mitä kaikki on mulle luvannu! Verigreipin tuoksu voi nimittäin olla kosmetiikassa tosi hurmaava, esim. Natuviven vartalovoiteessa!


Käytössä voide on mulla ollut nyt parin viikon ajan, ja oon ollut ihan tyytyväinen. Tässä on hieman häiritsevä viilentävä vaikutus (menthyl lactate), joka varmasti ärsyttää herkempää ihoa! Heille tätä en siis kyllä suosittelisi.

Tätä on mainostettu käsittääkseni vähän niinku sekaihon tuotteena... Katoin tota INCIä, enkä tiiä mitä siitä nyt sanois. Sieltä löytyy ihan kivoja juttuja: salisyylihappoa, aloe veraa, kamomillaa... ja alkomahoolia. No joo se siitä.

Veikkaan, että tää toimii ihan kivasti sekaihon kosteuttajana, teho vaikuttaa musta ihan hyvältä (eli kosteuttaa muttei rasvota)! Mua ärsyttää, ettei tähänkään oo sitte viitsitty tunkea sitä suojakerrointa, vaikka kyseessä onkin päivävoide. Miten se voi olla niin vaikeaa?! Mä keksin äkkiseltään Suomen markkinoilta varmaan tsägällä neljä päivävoidetta, josta se riittävä suojakerroin löytyy... Miten tää on mahdollista?


No uu mikä kuva. Mut hei, perus(tiskirätti)rasvaa, sopii kyllä rasvoittuvalle sekaiholle! Käy hyvin meikin alle. Tosi kuivalle/herkälle iholle en tätä suosittele. Jos tykkäät viilentävästä tunteesta kosmetiikassa niin osta tää ja äkkiä.

Onks teillä kokemuksia tästä uudesta Pink Grapefruit-sarjasta? Mitäs ootte tykänneet?

22 kommenttia:

  1. joo, musta tää oli ihan hyvää. mulla on tosi öljynen iho, joten kiva ettei tästä jääny sellasta rasvaista tunnetta iholle :) ja tuoksu oli musta hyvä! ja uus duunihan on yks suurimmista syistä miks ihmiset stressaantuu joten toihan on tosi normaalia. tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ehdoton plussa, ettei tää jättäny rasvasta pintaa iholle :) Ja kiiiitos! <3

      Poista
  2. Oisko sulla mitään vinkkejä millä värillä sais hiuksista sellaset luonnolisen vaaleet ? Kun tällä hetkellä mulla on tälläset värjätyt tosi luonnotoman väriset tosi vaaleet hiukset... :D argh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiiiiiiiin tiedän sun fiiliksen :D Mä oon nytte vihdoin saanu nää hiukset ihan ok värisiksi... Se on vähän sellanen juttu, että blondattu hius ottaa tosi huonosti väriä vastaan! Eli siis, kandee nyt esim. ostaa joku sävyttävä naamio, jolla yrität ns. "tummentaa" sitä hiusta esim. vähän kultasemmaks. Esim. KC Color Maskit on toiminu ihan ok, mulla on ollu toi sävy Honey. http://www.miraculos.fi/tuotteet/kcolormask Kannattaa kans lopettaa megablondauskierre ja värjäillä tyvikasvua (muun tukan värin mukaan) vähän lämpimämmäks ja tummemmaks! Mulla on sellanen perusruskee tyvikasvu, ni oon käyttäny siihen Garnierin Luonnolliset sävyt-väriä sävyssä 111. Siinä lukee tuhka, mut emmä kyllä mitään tuhkaa oo nähny. Se sävy 10 voi kans toimia oikein kivasti, siis heti ku muukin tukka alkaa näyttää vähän luonnollisemmalta! Sä voit tietty kans värjätä koko pään tolla 10-sävyllä, mutten uskalla luvata tuloksesta!!

      Helpoin tapa olis tietty käydä ammattitaitosella kampaajalla ja ylläpitää väriä sitten naamiolla ;)

      Poista
  3. Ois ihanaa jos rupeisit pistämään asukuvia :) Tykkään niiin paljon sun tyylistä ja saan siitä tosi paljon inspiraatiota !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei! Voin yrittää ottaa jotain, vaikka asut on yleensä niin peruskauraa ettei mitään rajaa :D Mutta kiitos paljon ihanasta kommentista! <3

      Poista
  4. hei tuli mieleeni, että osaisitko suositella jotain suojakertoimellista päivävoidetta joka sopis just semmoselle rasvottuvalle iholle joka tarvii kuitenki varsinki näin talven tullen kosteutusta :)ps. tykkään hirveesti sun blogista ja tää on kyllä ihan yks ehdottomista lemppareista! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaaa! Hmm. :D No, itelläni on Palmer'sin edullinen Cocoa Butter Formula Daily Facial Lotion (http://www.feelunique.com/p/Palmers-Cocoa-Butter-Formula-Daily-Facial-Lotion-SPF-15-100ml), josta löytyy SPF15! Mua vaan vähän pelottaa luvata, että toi ei rasvota. Noista ei ikinä tiedä, itelläni ei oo mikään rasvanen iho nyt ni en oikeen osaa sanoa! SILTI uskallan tota suositella.

      Nivealla on kans tosi edullisia perusrasvoja, ja huomasin yks päivä, että niillä on myös sellanen kasvovoide, jolla saa mattapinnan! (http://www.nivea.fi/Products/Face-Care/Essentials-all-Skin-Types/Essentials-Combination-Skin/mattifying-day-care-tube) En oo ite kokeillu eli en lupaa mitään, mutta toi on yks harvoja tuotteita, joista löytyy edes jonkinlainen suojakerroin...

      Lumenelta löytyy myös SPF30-kertoimella primer-voide, jota voit käyttää ihan minkä vaan lempparikasvovoiteen kanssa! http://www.lumene.com/fi/tuotteet/ihonhoito/seerumit-ja-erikoishoidot/vitamin-c-suojaava-primer-voide-sk-30

      Toivotaan, että joku löytyy..! Ja kiitos kauheesti ihanista sanoista! <33

      Poista
  5. Oot ihan sellasen amerikkalaisen kaunottaren näkönen :) ! I'm so jealous !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä vitsin murjasit!! Mutta apua, kiitos :) <3

      Poista
  6. Kiitos tuhannesti sun vastauksesta tohon mun hiusongelmaan ! Eikun hiuvärejä ostamaan :)

    VastaaPoista
  7. Mulla oli ton saman sarjan putsaria ja hyi että se hais ihan hirveelle! :D En mä voinu sitä käyttää.

    VastaaPoista
  8. Mulla tuli siitä mieleen ihan oikeesti oksennus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyiiiiiiiiii :D! Ja ihmiset väittää et se putsari tuoksuu hyvältä?!

      Poista
  9. Hmm, musta se putsari tuoksuu hyvältä :) ostin sitä daily scrub tms- versioo joskus 2010 kesällä jenkeistä, kun se oli valittu alluressa vuoden parhaaks tms ja jotenki oon ny jumittunu käyttään sitä :D välillä tietty muitaki kokeillu mutta palannu tohon greippiin, sekä daily scrubiin että normi washiin että siihen creamy washiin. Mut tuoksujutut on kyl niin subjektiivisia ja makuasuoista ei voi kiistellä ;) tuliki mieleen, että mitkä oli sun lempparituoksuja niissä victoria's secretin vartalotuotteissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksujutut on kyl sellasia, mistä harvoin kaikki olis samaa mieltä! Siks ei ikinä kannata tilata hajuvesiä esim. netistä muiden arvioiden perusteella (joskus olen tämän virheen tehnyt) :D

      Mä rakastan Victoria's Secretiä (YLLÄTYS) ja viimeks ostin Jenkeistä itelleni ainaki Lost In Fantasy- ja Ravishing Love-rasvat, noi kyllä muuttuu siellä aika nopeesti ni en osaa sanoa onko noita edes myynnissä! Mut onhan ne kaikki ihania, namnam! <3

      Poista
  10. ostin garnierilta sen greippipuhdistusaineen, joka tuoksuu aivan mahtavalle ! mutta tein myös saman virheen kuin sinä ja ostin tuon kasvorasvan. mullakin tuli heti ensimmäisenä mieleen siitä pesuaineen tuoksu... meinaan wc-pöntön puhdistusaineen tuoksu........ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, siltä se kieltämättä haisee! :D Meinaatko tolla Garnierin puhdistusaineella sitä sellasta mis on jotain rakeita? Mä näin jonku sellasen ja haluisin kyl koittaa!!

      Poista
    2. Joo ostin sen tuubimallisen missä on rakeita. Pumppupullossa oleva oli ilman rakeita. :)
      - heidi

      Poista
    3. Ostin sen kans ;) Ihanan tuoksusta! <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥