keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Viime päivinä...

...oon asettunut taloksi uuteen kotiin.





Oon streissaillu sisustamisesta aika pahasti, mutta alkaa vähän helpottaa :D Ihan hyvä, että täällä on vähän rempsasta. Pääasia, että viihdytään! Vielä ku sais kamat kaappeihin ni olis ihan kiva, se on aina yhtä siistiä ettiä kiireessä jotain tiettyä riepua tuolta jätesäkin syövereistä... Miks musta kuitenkin tuntuu, ettei ne vaatteet maagisesti leijaile kaappeihin sillä aikaa ku ite röhnötän sohvalla..?

... oon hengaillut proosakurssilla.


Me tehään siellä ihan kamalia kirjotusharjotuksia! Viimeks piti tosiaan kehitellä tarinan alku jossain vartissa tietystä aiheesta, ja sehän tietysti luettiin koko ryhmälle ääneen... Jipii! Onneks meillä on tosi rento ryhmä, siellä on kans ihan kaiken ikäsiä mikä tuo kivaa värikkyyttä siihen. Yllä muuten taidonnäyte mun todella hätäsestä käsialasta. Mulla on kans tapana hioa lauseita äärettömiin, siitä noi loputtomat yliviivaukset...

...oon laittanut ruokaa ja leiponut.


Ja tätähän ei kukaan olisi musta uskonut! Oon siis tunnettu pakastepizzojen ystävä ja voin kyllä myöntää, että mun ruoanlaittokokemukset on vähintäänkin säälittäviä. Oon tehny jo yhen carbonaran ja nyt mokkapaloja, jee! Enkä käräyttäny mitään pohjaan, hahaa. Mulle voi muuten mieluusti heitellä jotain helppoja reseptejä, ottakaa huomioon, että lähen täysin nollasta :D Btw, ton mokkapalajutun päällä luki poikaystävän kirjottama "Järvenpää", joka on maailman typerin inside-juttu.

...oon, öö, ostanu mm. käsisaippuaa..?


Cute, right? No mutta joo, on outoa ostella just kaikkea tiskiainetta ja vessapaperia. Ja joo, se on normaalia, mut en oo vielä tottunut! :) Kaikki on uutta ja sehän on vaan kivaa.

Ylipäätään oon viihtynyt täällä uudessa kämpässä tosi kivasti! Ja kuten lupailin, palailen sinne kosmetiikan ihmeelliseen maailmaan mahdollisimman nopeasti ;)

Mut mitäs sä?

11 kommenttia:

  1. Muutitko yksin vai poikaystäväs kanssa? ;o

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. jeee, lisää sisustuskuvii sitten ku etenee !

    VastaaPoista
  4. Aivan mahtava blogi sulla! Löysin tänne eilen ja oon jo nyt ihan koukussa :D
    Keep up the good work!
    Ja haluisin kans nähä noita sisustuskuvia sitte ku kämppä alkaa valmistua, näyttää nyt jo sen verran ihanalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! <3 Tervetuloa lueskelemaan :))

      Poista
  5. oijjoi kauhee sisustus ja muutto-fiilis tuli :D:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, on kyl ollu kivaa ostella vaihteeks muutakin ku vaatteita ja kosmetiikkaa :) Ja sisustaminen on hauskaa stressaavuudesta huolimatta!

      Poista
  6. Mikä on sun mielestä ollu paras shamppoo ja hoitoaine? :) Siis semmosista perus marketin purkeista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmm, nyt pistit kyllä pahan! :D Heti tuli mieleen Elvital Nutri Gloss-sarja, jota myydään sellasissa pinkeissä purkeissa :) Sit kans Aussien 3 Minute Miracle on iiihan parasta tehohoitoa/hoitainetta, vaikka sillä nyt on tosiaan hintaa jo joku 13 euroa... Myös XZ-merkkiset shampoot ja hoitoaineet on ollu halpoja ja hyviä ja tuoksuu kans ihanalta! Mut riippuu kans tietty ihan sun hiuslaadusta ja siitä mitä haet, eli onks se sitte hoitavuutta vai tuuheutta vai kiiltoa..! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥