maanantai 15. lokakuuta 2012

Inspiroiduitkohan?

"Yksi sivusto, 300 blogia, tuhat ideaa." Kohtalokasta.

Piti sanomani, että kaikkien tuntema blogisivusto Indiedays uudistuu! Kuvioihin astuu uusi, tässä kuussa julkaistava Inspiration-konsepti, josta mä jo taannoin jorisinkin. Olen siis saanut kunnian olla mukana tässä jännässä projektissa, jee! 

Kyseessä on tarkemmin sanoen laaja blogiyhteisö, josta löytyy luettavaa ihan jokaiselle. Siellä on asiaa muodista, kauneudesta, ruoasta, sistustamisesta, liikunnasta... Kaikesta inspiroivasta. Oon nyt tutustunut muihin mukana oleviin blogeihin, ja melkeinpä häpeän itseäni siellä joukossa :D Kaikki blogit ovat niin uskomattoman laadukkaita, vau.


Nyt jonkin aikaa beta-versiota käyttäneenä voin todeta, että kyseinen sivusto on todella hyvin suunniteltu. Helppokäyttöisyys, vaivattomuus ja tyylikkyys on vihdoin onnistuttu yhdistämään.

Jos haluut päästä näkemään sivuston jo ennen julkaisua, klikkaile itsesi tänne ja syötä sivulle sähköpostiosoitteesi! Saat pian linkin ja tunnukset, joilla pääset sivua ihastelemaan :)

Ja sanahan on aiheesta vapaa! Sytyttääkö tää konsepti teitä ollenkaan?

6 kommenttia:

  1. Hei tällee tyhjästä mutta voisitko neuvoa miten niitä crest liuskoja käytetään tai tuleeko niissä joku ohje mukana!
    Mahtava blogi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistelisin, että niissä tulee ihan hyvät ohjeet mukana :) Mutta siis, lähinnä vaan painelee ne liuskat hampaille ja yleensä se vaikutusaika on puol tuntia. Mut eiköhän siinä kans lue! :)

      Poista
  2. ooo löysin justiin mun uuden lemppariblogin <3 ihanaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En uskalla olettaa, että puhut mun blogista! :D Mutta tosiaan, ite oon tuolta Inspirationin kautta löytäny paljon uusia, ihania blogeja :)

      Poista
  3. ei ku puhuin justiin sun blogista :) eilen meni aamuun asti kun jäin selaamaan sun postauksia ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos :) <3 You totally made my day!

      Poista

Kiitos kommentista ♥