maanantai 8. lokakuuta 2012

I want love to change my friends to enemies

Tulin tänne vähän höpöttelemään kuulumisia, pitkästä aikaa... Kuvituksena pari otosta eilisiltä 80-/90-luvun bileistä, johon olin tosi hienosti "pukeutunut" (päivän varotusajalla) Frendien ykköskauden tyylillä: vanhoihin, sinisiin Levi's-farkkuihin. Ne oli yhtä järkyttävät livenä kuin kuvissakin, mutta kyllä ne kehujakin keräs! Housut tais olla kyllä viitisen kokoa liian isot, mutta joo, pikkuvikoja. Toi ponnarihärpäke otsalla oli kans joku ööapuamitenhiuksiapidettiinysikytluvulla-tempaus! En tosiaan omista enää kreppirautaa :D


Mutta joo, mulla on tosi kivoja uutisia! Mun elämäntilanne muuttuu vihdoinkin siihen suuntaan, että muutetaan poikaystävän kanssa yhteen Jätkäsaareen! Jännääääääää. Mulle tuli aika paha cold feet-fiilis ku sain kuulla että saatiin se kämppä, mutta nyt oon jo ihan innoissani tästä asiasta. Musta tulee avovaimo, hmm :D No joo, ihan ku se nimike nyt muuttais mitään!

Arvatkaa vaan oonko stressannu esim. sisustamisesta, haluisin vaan siitä kämpästä oikeesti ihanan ja meidän näköisen, että oikeesti tunnistan sen omakseni ja saan luotua sinne sitä positiivista energiaa... Ja joo, kaikki aina pilkkaa tota mun energiapuhetta mut ne ketkä tajuu ni tajuu :D


Mitäs vielä? No joo, piti kertoa, että siellä tankotanssissa oli tosi kivaa ja oon nyt tosiaan käyny kahella tunnilla! Suosittelen kaikille lämpimästi, on kyllä ollu lihakset kipeenä kummankin tunnin jäljiltä. Tehokasta treeniä siis!

Pakko muuten jakaa vielä yks biisi... Onks kukaan ikinä huomannu, että Jack White on kuuma?! Jotenki ihanan outo. Enkä yleensä tykkää yhtään tollasista miehistä. Oon aina tykänny White Stripesistä, mutta en oo tajunnu, että toi mies on tehny ihan omaaki musaa jälkikäteen.

Tää biisi on tosiaanki ihan mahtava, suosittelen. Sanatki on loistavat.

Mä meen nyt nukkumaan, muutenkaan ei oo tähän kirjottamiseen nyt sellasta hyvää flow'ta. Öitä!

7 kommenttia:

  1. Jack Whitella on myös sellanen bändi kuin The Raconteurs, ainakin tää biisi on kova! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=9B7npSXQkxE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vinkistä!! Tosi hyvä biisi, kuulosti jopa vähän Led Zeppeliniltä! Mikä on siis vaan positiivista ;) Ahdistava tuo video kylläkin!

      Poista
  2. ei vitsi sun iho on niin kaunis! mulla alkaa kans tankotanssin alkeiskurssi kuukauden päästä! oon ihan innoissani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oispa se vaan niinkin kaunis livenä kuin kuvissa, mutta kiitos! <3 Ja hei jee, toivotaan, että tykkäät tankotanssista! Varaudu kipuun ekoilla tunneilla :DD

      Poista
  3. heii ihana ysäriasu :D nyt voit tehä noist housuista hipstershortsit ;)

    VastaaPoista
  4. Greetings from California! I'm bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I love the information you present here and can't wait to take a
    look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WIFI, just 3G .
    . Anyhow, fantastic blog!

    Also visit my web-site; short game golf school florida

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥