lauantai 20. lokakuuta 2012

Gotta catch 'em all

Oon sitte taas menny tilailemaan vähän Palmer'sin juttuja... Perus. Mä selvästi pyrin haalimaan koko kasvoille tarkotetun ihonhoitosarjan omakseni, sillä tällä kertaa kokoelmaa pääs koristamaan uusi yövoide sekä kuorintavoide. Mullahan on jo ennestään sarjan päivävoide ja naamio. Kummatkin on muuten ihan ykköstuotteita edelleen!


Palmer's Cocoa Butter Formula Night Renewal Cream on ollu mulla on käytössä muutaman yön, and I'm loving it. Ihanan paksu koostumus kosteuttaa hyvin, mutta imeytyy tosi nopeesti. Iho näyttää säteilevältä ja napakalta, oli se sitten voiteen ansiota tai ei!


Eniten mua kiinnosti tässä noi ainesosat! Oon pitkään halunnut kokeilla jotain jossa olis retinolia (a-vitamiini). Retinoli auttaa ihoa monella tapaa: melaniini jakautuu iholle tasaisemmin, jolloin värivirheet alkavat korjaantua, ihosta tulee pehmeämpi, paksumpi ja kestävämpi, hiussuuonisto toimii paremmin, jolloin iho saa paremmin happea, talin tuotanto iholla normalisoituu, pienet juonteet katoavat... Tossa on nyt jo vaikka mitä, mutta aihe on niin laaja, etten jaksa kaikkea selittää!

Monille retinoli ei sovi, mutta tässä sitä on tositosi vähän, se on nimittäin ihan INCI:n viimeisenä. En siis usko, että tästä tulee mitään oireita sen suhteen (punoitus, näpyt, kuivuminen). Katsotaan nyt ainakin kuukauden ajan, jos tulisi vielä jotain vielä näkyvämpiä muutoksia tähän naamaan! :) Vaikka retinoli ei tehoisikaan, niin toi voide sisältää muutenkin kaikkia tosi hyviä ainesosia, kuten ylläolevasta kuvasta näkyy!


Palmer's Cocoa Butter Formula Gentle Exfoliating Facial Scrub petti tällä kertaa tuoksunsa puolesta. Tässä haisee nimittäin selvästi joku muukin kuin se ihana suklainen tuoksu, eikä se oo hyvä... No mutta anyway! Tän ohjeissa sanottiin, että voidetta pitää hieroa kasvoille 1-2 minuuttia. Olin niiiin iloinen! Mä kuorin yleensäkin kasvot niin, että hieron sitä naamaa ihan hyvän aikaa siinä. Mun mielestä niin tulee paljon tehokkaampi tulos. Useammissa kuorinnoissa pitäis olla tää ohje!


Kuorintavoide koostuu kosteuttavan tuntuisesta litkusta, joka sisältää paljon pieniä ja vähän isompia rakeita. Rakeet ei onneksi sulaneet naamalle - silloin menee kokonaan pieleen se pitkään ja hartaasti kuoriminen. Mutta sitten niihin tuloksiin: mun iho oli tän jälkeen ihan vauvanpyllynpehmeä!! Aivan ihana. Toisaalta, saisiko saman tuloksen melkein millä vain kuorinta-aineella? Luultavasti. Tää on ainakin edullinen ja sisältää paljon luonnollisia ainesosia, niin ite mieluiten valitsen Palmer'sin!

Mutta tosiaan joo, enää seerumi, putsari ja silmänympärysvoide, niin mulla on kuulkaas koko sarja kasassa! :D Niice. Ite tilailin nää tässä esitellyt tuotteet Feel Uniquesta, muualta en oo kauheesti löytänytkään.

Nyt yritän mennä nukkumaan, huomenna I love me-messut! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥