maanantai 24. syyskuuta 2012

Pink Blossom

Tilasin jonku aikaa sitte Feel Uniquelta (välttämättömien tuotteiden lisäksi) uuden huulirasvan... Niitähän mä tarviinki lisää, jep jep...


Burt's Bees Tinted Lip Balm, sävyssä Pink Blossom. Ja onhan se nyt ihana... Lukuunottamatta yhtä pientä miinusta: huulten täytyy olla valmiiks aika hyväkuntoset, että tätä voi käyttää. Tää tuote on nimittäin "100% natural", ja mulle on ainaki usein käyny just luonnonkosmetiikkahuulirasvojen kanssa näin, ettei ne kosteuta tarpeeks. Outoa on, että testasin aikaa sitten Burt's Bees Lip Shimmerin, mikä oli hyvä kosteuttaja... Kai näissä on sitte jotain sisällöllistä eroa.

Ite oon nyt käyttäny tätä lähinnä ohuen huulirasvakerroksen päällä - sävy on nimittäin aiiiivan täydellinen pinkki. Pigmenttiä tästä löytyy kyllä yllättävän paljon!


Kuva on tapani mukaan ihan surkee, mut hey, minkäs teet ;)

Mut joo, sellasta kuulumista vielä, että alotan huomenna sellasen proosakurssin! Eli yritän nyt vähän kehittää kirjailija-Iinaa ens vuoden Metropolian pääsykokeita varten :D Kuitenkin, sitä kurssia vetää eräs kirjailija ja tapaamisia on n. 2 kertaa kuukaudessa, tää on myös ihan lukuvuoden mittanen kurssi. Opintopisteitäki pitäis kerääntyä sellaset 20! Ei mikään turha juttu siis.

Pointti oli vaan se, että mua pelottaa! Entä jos oon nuorin ja kaikki kattoo mua ku jotain pikkupissistä? Entä jos täytyy lukee jotain omia tekstejä ääneen? Entä jos en oo tarpeeks boheemi sinne? Lainaan kaverilta Kånkenin, aivan varmasti lainaan...

Huomennahan se selviää. Nyt yritän mennä nukkumaan!

5 kommenttia:

  1. 20! wou vähänkö paljon! mä sain mun ekalta kouluvuodelta 60! :D ja kyllä sä sinne sovit iina! jos et oo samanlainen ku muut ni ehkä se on vaa hyvä juttu ;)Mikä on Kånken?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps makaan edelleen kotona kipeenä ja yritän saada kisun olee pelkäämättä niitä kuplii! :D

      Poista
    2. Kånken on se sellanen kettureppu :D! Ja voi eiii en haluu et kisu pelkää kuplia :((((

      Poista
  2. Unohin kokonaan kysyy puhelimes et miten meni! Miten meni????:__D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Hyvin! Selitän tarkemmin ku nähää :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥