keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Not that anyone cares...

...oli pakko tulla jakamaan Borderlands 2-pelin kolmeminuuttinen alkukohtaus, josta koko homma lähtee käyntiin. Tosi onnistunut mun mielestä!


Onnittelut, jos jaksoit kattoa loppuun, en nimittäin usko, että kovinkaan moni edes tätä alottaa kattomaan :D  Mä nyt satun olemaan kiinnostunut peleistä, joten tämäkin video tänne eksyi! 

Anyway, just tällaset mua kiehtoo ihan hirveesti. Tossa oli taas kerran tosi hyvä biisi (ks. Borderlands 1) ja muutenki tykkään tosta koko ulosannista, hahmot on siistejä jne. Tykkään tosta sarjakuvamaisesta tyylistä kovasti. Itse peliä en oo vielä päässyt testaamaan, mutta pian kyllä!

Eipä mulla muuta.

4 kommenttia:

  1. En ny tiiä tuliko mun kommentti, mut mä niin ootan et pääsen kokeilemaan tota!!

    VastaaPoista
  2. Katoi´n kielikorusta kuvii ni löysin sun blogis, vieläkö sulla kielikoru on? Kauan sössötys kesti? Entä miten kauan kesti et pystyit syömään kunnon ruokaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kielikoru löytyy multa edelleen! :) Sössötys kesti ehkä sen 2 päivää, eli ei paha :) Mun mielestä söin jo päivän tai kahden päästä kielikorun otosta jotain keksejä... Että kyllä se onnistuu, muttei oo mitään kivaa :D Mut siis varaisin sille sellasen kolme päivää jos on tyyliin jotain tärkeetä, ite menin siis heti seuraavana päivänä töihin asiakaspalveluun, eli pystyin kyllä puhumaan!

      Poista

Kiitos kommentista ♥