maanantai 20. elokuuta 2012

Kosmetiikkavarastot osa 2: Meikit (iho)

Sainpas vihdoin jatkettua tätä kosmetiikkavarastojen kartotusta, hahaa! Viime kerralla käsittelyssä oli kynsilakat, ja postaus herätti hieman kauhua joissakin teissä :D Ymmärrän täysin! Tällä kerralla kosmetiikan määrä ei oo niin kauhistuttava, mutta on näitäkin nyt kertynyt ihan reilusti yli tarpeen... Ja sanon taas, että joo, haluisin olla yks niistä tytöistä, joilta löytyy täydellisen hillitty valikoima vain tarpeellisia meikkejä, mutta kun en oo! Mun pakkomielle kokeilla kaikkea uutta ihanaa ei auta tähän asiaan :D Tässä siis kaikki omistamani "meikkipohjatuotteet"!

Meikkivoiteet, -puuterit, primerit jne.:


No onhan näitä, mut ei todellakaan mitenkään tajuttomasti! Heitin aika paljon meikkivoiteita pois tossa siivotessani, joten tässä on nyt nää "säästämisen arvoset" meikkipohjaan käytettävät tuotteet.


En tosiaankaan jaksa ryhtyä esittelemään jokaista tuotetta, joten poimin tästä vaan jotain lemppareita:


Hard Candy Glow All The Way on tosiaan tollanen hohtava korostusväri, jota voi heittää esim. meikkipohjan alle tai sitte valmiin pohjan päälle. Ite käytän tätä poskiluulla, kulmaluulla ja nenänvarrella.

Yves Rocher Perfect Primer on ollu mulla käytössä jo aika pitkään, oon jotenki unohtanu puhua tästä :D Eli kyseessä on pohjustaja, joka tekee ihosta sileän ja hehkuvamman. Mä oon tykänny tästä kovasti! Oon yrittäny käyttää niitä megasilikonipohjustajia, mutta ne tekee poikkeuksetta mun ihosta vähän tunkkasen. Suosittelen siis tätä, tuntuu myös kosteuttavan!


Oli pakko vielä mainita bareMineralsin Foundation sekä Mineral Veil. Pure love. Jos meinaatte kokeilla näitä mineraali-ihanuuksia, niin tilatkaa ihmeessä esim. Feel Uniquelta! Ne Kicksin hinnat on niin taivaissa, huh.

Aurinkopuuterit:


Joo, eli aurinkopuuterit on mun heikkous.... Näitä on vähän kertynyt, sen voin myöntää heti alkuunsa :D Meinasin kirjottaa, etten oo pitkään aikaan ostanu uutta, mut tota joo unohdetaan se...


Yks ikuinen lemppari on Sephora Highlighting Compact Powder! Tiiän, tää on tarkotettu korostuspuuteriks, mutta toi sopii niin paljon paremmin hehkuvaks aurinkopuuteriks. Tää on vaan ihana. Mulla on jo toinen purkki tätä menossa, se kertoo jo jotain...


Pakko vielä mainita bareMinerals Warmth All-Over Face Colour upean levitettävyytensä ja aidon sävynsä ansiosta. Uskomaton tuote kasvojen muotoiluun!

Poskipunat, highlighterit:


Myös jos jonkinmoista poskipunaa ja highlighteriä on tullu hamstrattua, näitä on kyllä toisaalta ihan reilusti vähemmän, mitä mä oletin!


MNY My Blush (201) on ihan tajuttoman hyvä poskipuna alle viiden euron hintaansa nähden. Tää korostaa myös poskia ihanasti, eli tää on käytännössä korostusväri ja poskipuna samassa.


Gina Tricot Beauty Jennie Blush (03 Peachy) toimii jotenkin aivan ihanasti kesäisellä iholla, oon tykänny tästä tosi paljon! Muutenkin noi Ginan kauneusvehkeet vaikuttaa tosi kivoilta (sitä naurettavaa kökkökabukia lukuunottamatta), sinne on nyt ilmeisesti tulossa ihan meikki- ja peitevoiteitakin.

Salaliittojen äitinä tykkään miettiä, että kuinkahan samaa kamaa nää on esim. H&M:n meikkien kanssa..? Tykkään ihan hirveesti nimittäin myös tosta H&M:n poskipunasta, hmmm...


Tossa on vielä kaikki ykköspriorisoidut meikit kivasti korissa... Teen tosiaan kaikkia luokituksia mun meikeille, just esim. ykkönen, kakkonen ja randomit. Muita Monica-henkisiä?

Sanokaa pliiiiis, että tää kokoelma on säälittävä, ja että teiltä löytyy joku satakertanen määrä esim. aurinkopuutereita..!

14 kommenttia:

  1. Okei, noit mekkei on kertyny ehkä vähän liian paljon, mut sulla sentää on kaikkea kaiken varalle esim. kesälle 'omat' meikit tai silleen, mä olisin ikionnellinen jos mulla olis noin paljon meikkei+ hei onks sul muute yhtään covergirl meikkei, jos on nii onks ne hyvii? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, välillä ärsyttää vaan ku en ees ehi käyttää kaikkia meikkejä! :D Ja oon kokeillu joskus Covergirlin ripsaria, joka oli tosi hyvää! Se oli tosi samankaltanen supersuositun Max Factorin False Lash Effectin kanssa :)

      Poista
  2. Jess mä tykkään näistä Iinan meikit-postauksista<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mukava kuulla! :D Sit voi huokasta helpotuksesta, et ei oo ite hamstrannu yhtä paljon tavaraa ku mä :D

      Poista
  3. Täällä ilmoittautuu toinen kosmetiikkahamsteri :D Mulllekkin on päässyt hieman kertymään tuota tavaraa nurkkiin. Mutta on niin kiva ostaaa uusi tuote ja päästä kokeilemaan sitä.
    Täältä voit kurkata, paljonko multa löytyy tota tavaraa... Ja tossa ei taida olla edes kaikki. Mäkin pääsin heittämään ihan kiitettävästi heittämään tota tavaraa roskiin.
    http://emiliasiii.blogspot.fi/2012/06/meikkien-sailyvyys.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, etten oo yksin ongelmani kanssa! :D Tsekkasin ton sun postauksen, ja mulla tuntuu olevan aika samoissa noi määrät... Inhottavaa jotenki, ku noita kertyy! Ehkä me vielä joskus saadaan se täydellinen kokoelma ilman turhuuksia :D

      Poista
  4. Miten saat sun hiukset pysymään noin hyvässä kunnossa? Mistä ostat Hollisteri vaatteitasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt tiiä onko mun hiukset hirveen hyvässä kunnossa... Yritän käyttää säännöllisesti kaikennäkösiä hiusnaamioita, vaihtelen kans et mitä käytän, ettei hius "turru" tuotteille. Yritän olla rasittamatta pituuksia, vaikka melkeen aina tulee föönattua ja suoristettua tämä tukka! :D Yritän kans välttää pituuksien värjäilyä (varsinki vaalentamista!), eli pelkkä tyvi värjäykseen :)

      Hollisterin vaatteet oon ostannu lähinnä ulkomailta (USA, Saksa, Ruotsi), mutta poikaystävä tilas mulle synttärilahjaks Hollisterin nettikaupasta pari juttua! :) Mut ne toimituskulut on ihan hirveet, et en tiiä kannattaako lähtee tilailee :/

      Poista
  5. Mullakin on paheena hamstrata kosmetiikkaa. Eniten taitaa löytyä huulipunia ja -kiiltoja. Aurinkopuutereita ei ihan noin montaa kappaletta löydy, mutta kyllä niitäkin on usemapi kertynyt. Mielellään lukisin lisääkin sun suosikkimeikkituotteista. :) Noita Gina Tricotin meikkejä täytyy kyllä hommata jossain vaiheessa kokeiluun. Tuo poskipuna ainakin näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla kans kertyy noita huulimeikkejä ihan sikana, sit aina hävitän ne ja ostan uudet ja sen jälkeen löydän ne vanhat... Ikuinen kierre! Ja kandee kyl testailla ainaki joku tuote Gina Tricotilta, ei oo ainakaan hirvee rahallinen menetys, jos ei nappaakaan :)

      Poista
  6. haha, mun aurinkopuuterivarasto on suunnilleen samannäköinen :D tuli vaan mieleen kun joskus teit postauksen st. moritz itseruskettavasta niin onko sulla käytössä se dark vai medium sävy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, joku muuki hamstraa aurinkopuutereita! :D Mulla on tietääkseni medium-sävy St. Morizista, en kyl löytäny siitä purkista et kumpi se on, hmm..? :D Seppälässä myydään ainaki vaan yhtä sävyä, eli se on varmaan just se medium. Haluisin kyl kokeilla myös darkia... :)

      Poista
  7. Mistä oot ton hard candy glow all the way korostusvärin ostanut? Vaikuttaa kivalta . .

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥