maanantai 9. heinäkuuta 2012

Warming up to warm again

Mun loma loppu tänään ja vietin illan loistavassa seurassa pelaten pihaleikkejä ulkona, niinku ennen vanhaan! Muistatteko sen maailmanvallotuspelin, missä piirretään ympyrä maahan ja kaikille omat maapläntit siihen? Sit vallotetaan heittämällä keppiä jne. Ihan paras peli, olin ite natsi-Saksa ja sijotuin toiseks! Puuhamaa voitti...

Niin mun piti siis sanoa, että tulin vaan ihan nopee kysymään teijän mielipidettä yhestä jutusta: onnistuisinkohan mä värjäämään hiukset kotona about alla olevan värisiksi?


Oon taas kesän kunniaks innostunu vähän lämpösemmän/luonnollisemman värisestä, vaaleesta tukasta. Sopivasti mun hopeashampookin loppu, eipähän tarvis ostaa uutta... :D Yllä tosiaan esimerkkiä luomassa Kate Hudson sekä mun suurin idoli hiusten suhteen: Jessica Simpson! Suosittelen googlettelemaan hänen kuviaan, jos kaipaa inspiraatiota vaaleeseen tukkaan.

Olis kans kiva, jos mun ei tarttis maksaa itteäni kipeeksi siitä kampaajalla :) Tiiän, että moni kammoaa "keltasta" tukkaa, mutta esim. sellanen oljen- tai hiekanvaalea miellyttää ehdottomasti ainakin omaa silmää!

Eli jos joku tietää millä sävyllä kandeis värjätä tää tukka, jotta sais nätin, lämpimän sävyn, ni please tell me! Kaikki tieto otetaan vastaan :D Oma tukka on siis tummalla juurikasvulla + valkosilla/keltasilla kohdilla kyllästetty tällä hetkellä. Ja huonokuntonen. Ja haalistunut. Eli aivan järkyttävän ruma! Heh.

14 kommenttia:

  1. Mullakin oli aikasemmin suunnilleen samanväriset hiukset ku sulla on nyt ja oon saanu ne ite värjättyä tollaseksi luonnollisemman väriseksi. Hyviä värei siihen on vaik toi lorealin sublime mousse 83 sävy ja sit oon värjänny kans muilla esim. franck provostin 8 sävyllä ja joillain 7 sävyillä tehny raitoja. Ja lisäksi oon vielä laittanu vähä blondeja raitoja sekaan. On kuulemma luonnollisen väriset. Sit lisäksi oon käyttäny välillä noita KC color maskeja sävyissä honey ja caramel, ettei tuu vihreet hiukset ku nii vaaleasta värjäsin.

    - Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon vinkeistä!! Mulla meinas muuten NIIN palaa hermot tohon Sublime Mousse-hiusvärin nettisivuun :DDDD Mut sain katottua ton sävyn ja vaikuttaa kieltämättä hyvältä! Pelottaa vaan, että tulee vihreetä, toi sävy kun on aika kylmä.... Ite oon kokeillu kumpaaki noista värimaskeista muuten, ja mun mielestä vaaleessa tukassa ne vetää helposti tosi oranssiks :o Toisaalta se on hyvä vaaleenruskeessa, ettei just tuu sitä vihreetä efektiä :)

      Poista
  2. Tuli vain mieleen että onko sulla kokemusta Humektan- nimisestä perusvoiteesta, jota saa apteekista? Olen googletellut sitä ja tuntuu olevan maailman hienoin keksintö se voide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo kokemusta, mutta ystäväiseni Tapsa sanoo näin: "Tosi puhdas perusvoide, ei yhtään rasvanen, toimii pintakuivalle, rasvottuvalle ja herkälle iholle hyvin :)"! Ja voisin väittää, että noihin apteekin voiteisiin on aina luottoa :)

      Poista
  3. Suosittelen värjäämään sävynumerolla 9 joka sitten taittaa vielä vaikka tuommoiseen kultaan :)

    VastaaPoista
  4. Ite postasin blogissani just vähän aikaa sitten hiusten vaalennus projektistani :)

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin olit saanu vaalennettua, hiuksia rasittamatta! Mua alkaa vaan vähän kyllästyttää tää oma vaalennettu look...

      Poista
  5. Oon Jennin kanssa aika samoilla linjoilla! :) kun halusin luonnollistaa platinablondia, laitoin l'oreal sublime mousse- 8.3:sen päähän ja tukasta tuli vaaleenruskeenharmahtava. Aattelin vaan että fan-fucking-tastic, harmaa, ja laitoin parin päivän päästä vielä l'oreal casting creme glossin 834 ja siitä onneks sain lämpöö sävyyn. Nyt kun aattelee niin ois tietysti voinu malttaa odottaakin et se sublime mousse haalistuu ja sävyttää sitä esim just KC:n color maskilla lämpöseks, mut panikoin :D Pointti tässä oli kuitenki se, että näillä eväillä värjätty tukka vaaleni parissa-kolmessa pesussa aika täydelliseks luonnonvaaleeks pienellä lämpimällä vivahteella. Siinä mielessä oon ilonen etten kokeillu 9- asteista eka, ois varmaan jääny liian vaaleeks (vaikka ei se hetkellinen harmaakokemuskaan kyllä ihana ollu :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaaa :D En tiiä selviinkö vaaleenruskeenharmahtavasta vaiheesta... :D Mä just nimittäin pelkään, että tää tukka alkaa vihertää/harmahtaa jos vähänki alan sekoilee noiden sävyjen kanssa! Eli en tiiä pitäskö tehä turvalliset ja laittaa valmiiks joku tosi lämmin sävy tähän... Kävin muuten sun blogissa ja sul on kyl ihanat hiukset!! Oon vaan niin pelkuri, en kestä pienintäkään vastoinkäymistä hiusten suhteen ja sit vaan toivon heti etten olis koskaan menny värjäämään :DD

      Poista
  6. Hahah kiitti paljon :)) hiukset oli omasta mielestä ihanat viime syksynä kun ne oli vielä sellaset luonnollisen blondit, mut kyllästyin siihen vaalennuskierteeseen ja menin kampaajalle värjään vaaleenruskeeks mikä on mun omaa väriä aika lähellä. ny oon näihin superkyllästyny ku oma juurikasvu on harmaa ja latvat vihertää tai sävytyksien jälkeen on aina oranssit, parit raidatki oon ite laittanu ja ny tukka on vaan sairaan kirjava. et tais melkein blondina olla helpompaa sittenki :p ja sit piti vielä ehdottaa sulle vaikka casting creme glossin 9.34 jos niillä on sellanen, en oo ihan varma. mut tolla 3-4/ kulta-kupari- vivahteella varmaan sais sen halutun lämpimän sävyn, ja ja luulis et ysiasteinen ei sit alukskaan vois tehä sitä vaaleenruskee- efektiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis blondina on mun mielestä ehdottomasti helpompaa ku "vaaleenruskeella" tukalla, been there nimittäin :DD Jotenki se väri on tosi kinkkinen, aina joko harmaa, vihree tai oranssi. Mut joo, menin nyt sit värjäämään Casting Creme Glossin sävyllä 9..... Ja voin kertoo, et mitään ei tyyliin tapahtunu, mun hiuksista tuli vaan kylmemmän sävyset, vaikka se sävy oli purkin mukaan (eli todella luotettavaa:D) tosi lämmin!!! En tajuu. Ja oon muuten värjänny tolla 9.34-sävyllä joskus (http://blogiinas.blogspot.fi/2011/10/i-feel-like-fucking-redhead.html) ja siitä tuli tositosi oranssi! :D Mut joo, ehkä mä sit seuraavaks meen ihan suosiolla kampaajalle.....:D En jaksa enää tätä temppuilua kotivärien kanssa! Mut kiitos paljon avusta :)

      Poista
  7. Ei liity tähän postaukseen mitenkään, mutta löysin sun blogin äsken ja jäin ihan koukkuun. :) Ihanan paljon kaikkia kosmetiikkajuttuja, tykkään. Jään ehdottomasti seuraamaan !

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥