lauantai 7. heinäkuuta 2012

Päivän asu, whaaat?

Kuinka moni uskoi tuleensa väärään blogiin? Täällä ei tosiaankaan mitään tyylivinkkejä pahemmin jaeta, mutta kerta tää blogi on mun ja kertoo myös osittain musta, ni kai mä nyt saan näyttää millasessa asussa hihhuloin jos on lämmin. Kuten tällä viikolla on vihdoin ollut, jee!


Syynä tähän harvinaislaatuseen postaukseen on mun kameran olemattomuus. Se on edellenki mäsä. Mulle on onneks jo luvattu lainakamera, eli kohta päästään taas kunnon kuvien ja kosmetiikan pariin!

Pitääks tästä upeesta asusta nyt kertoa muotiblogimaisesti? Noh, oon rakastunut nyt lippiksiin, ne on ihan täydellinen pelastus hiuskriisin varalle! Chillit collegeshortsit on mun ikuinen kesärakkaus, jotka rentoudessaan sopii mun usein meikittömään naamaan. Täydellinen yhdistelmä mun makuun :)


lippis - Stadium, topit - H&M, käsikoru - Asos, shortsit - Hollister

Ettei tää nyt ihan pelleilyks menis, ni annan teille ihan sika kultasen vinkin liittyen televisiosarjoihin! Ja kuten oon sanonu, en suosittele turhaan mitään....


Sarja nimeltä Community! Oon aivan koukussa tohon sarjaan, ja kohta on kaikki kolme kautta katottu. Kyseessä on siis amerikkalainen komediasarja (ei valmiiksi naurettu), joka kertoo todella sekalaisesta "community collegessa" opiskelevasta kaveriporukasta. Mun kaveri myi tän sarjan mulle henkilökohtasesti kertomalla sen, ettei tän sarjan huumori aliarvioi katsojaa ja täs on paljon viittauksia populäärikulttuuriin... Sold. Enkä pettyny! Kandee siis ehdottomasti tutustua sarjaan, jos kaipaa uutta ja Suomessa tuoretta katottavaa. Plussana ihan parhaat näyttelijät ja guest starit (esim. Jack Black, Owen Wilson, Kevin Corrigan)!

Mut hei, mä yritän nyt oikeesti mennä nukkumaan. Palaillaan pian normaalilla postauksella!

10 kommenttia:

  1. ois ollu parempi ilman tota lippis mut vaude sun kroppa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu noi lippikset on varmaan sellasia, mitkä jakaa mielipiteet aika kahtia! Ja kiitos :))

      Poista
  2. Mistä hommailet noita hollisterin vaatteita?:) Tilaatko ihan sieltä niitten nettikaupasta vai käytkö tyyliin Tukholmassa hakemassa niitä?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo ostin vähäsen ku olin Jenkeissä, sit seuraavaks ku olin Saksassa! Nää punaset shortsit tilasin kaverilta, joka tuli just Floridasta ;) Niiiin ja tosiaan poikaystävä oli tilannu mulle synttärilahjaks ihan netistä pari juttua, mut ne toimituskulut on aika ilkeet!! Elokuussa meen tosiaan Tukholmaan eli enköhän mä sillonki jotain osta... :D Ihana kauppa! <3

      Poista
  3. Hei, toivottavasti olet jo vähän toipunut tuosta koulupaikkapettymyksestä :)
    Elokuva- ja televisioala on aika kova, monet hakee vuosikausia kouluun, eikä pääse vielä sittenkään opiskelemaan. Sijoituksesi kuulosti ensikertalaiseksi (en tosin ole varma oletko ensi-kertalainen?) hakijaksi jo erittäin hyvältä!

    Minua kouluun pääsyssä helpotti aikoinaan vuosi kansanopiston elokuvalinjalla. Jos välivuodeksi ei ole tekemistä, voit hakea sellaiseen :) Tai käydä jotain muita kirjoittamiskursseja, kaikenlaiset todistukset harrastuneisuudesta ja kiinnostuneisuudesta ovat suuria plussia elokuva-alan kouluihin haettaessa. Itse olen siis valmistunut käsikirjoittajaksi. Noihin kouluihin sisäänpääsyssä tarvitaan hirveästi sinnikkyyttä.

    Blogisi vaikuttaa todella ihanalta! Liityin lukijaksesi :)

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosiaan ekaa kertaa yrittämässä kouluun ja joo, pitäis kyllä yrittää olla lannistumatta heti! Ymmärrän kyllä että monet hakee monena vuotena kouluun ja oon toki ilonen, että pääsin näin pitkälle heti ekalla kerralla :)

      Ajattelin tosiaan hakea erään opiston "vapaalle proosakurssille", missä kehitetään omaa kirjottamista! Voisin uskoa, et toi kyllä auttaa ens vuotta varten :) Toivotaan siis parasta ens vuoden kannalta...!

      Kiitos vielä ihanasta, kannustavasta kommentista ja tervetuloa lukijaksi! <3

      Poista
  4. Lippikset on kyl parhaita, nyt kesällä mulla on melkee joka päivä semmonen päässä:D ne piristää tylsää asua, suojaa auringolta, naama ei näy niin hyvin ku ei oo meikkiä ja hiukset ei näytä niin hirveiltä.. + musta ainaki on kiva et näytät välillä sun asua :D

    En oo lukenu pitkään aikaan mitään blogeja mut halusin tulla tänne kattoo et ootko kirjottanu sun koulupaikasta ja joo näköjään oot :( Mulle tuli kauhee olo sun puolesta, oon ehkä liian myötätuntonen itkupilli mut oikeesti! Toisaalta ainaki oot löytäny sua kiinnostavan jutun(!!!), aikasemmin ku olit vähän epävarma et mihin ees haluisit hakee ja pääsit kyl todella pitkälle noissa ja osaat odottaa mitä tuleman pitää ens vuonna :) mä en oo esim vieläkään varma käynkö tota mun koulua loppuun..:D

    oot kuullu nää varmaan sataan kertaan mut halusin tulla viel sanoo omat pahoitteluni!

    -Sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lippikset on parhaita!!

      Ja joo oon nyt pikkuhiljaa pääsemäs yli tosta tappiosta mut totta mitä sanoit: nyt mul on ainaki päämäärä ja oon löytäny sen mun alan!! Ja otan kaikki pahottelut vastaan, kiitos siis :)) Eiköhän tää vielä iloks muutu...!

      Poista

Kiitos kommentista ♥