tiistai 24. heinäkuuta 2012

2 x overpriced

Heipähei! Mulla on taas yks kamera käytössä, eli voin taas tehä ainakin näitä perus tuotearvostelujuttuja :) Ettei blogi sentään ihan jäihin mee.

Puhuin joku aika sitte tilanneeni kotiin kaks mun mittapuulla tosi kallista tuotetta, joista toinen tuntuu lunastavan lupauksensa, toinen ei niinkään....

Clarins Beauty Flash Balm (36,40 e, Feel Unique)


Voi kuulkaa kuinka mä halusin pitää tästä tuotteesta. Halusin, että tästä tulee mun uus HG-tuote, jota voi riemulla hehkuttaa teille kaikille! Tuote on tosiaan voittanut useita palkintoja ja saanut osakseen paljon hehkutusta, joten olin toiveikas...

No, eipä se ihan niin mennyt. Tuote on siis tarkoitettu "täydellistämään" (en keksiny parempaa) ihoa ja se lupaa häivyttää juonteita ja kirkastaa kasvoja. Ja voin muuten sanoa, etten huomannu mitään eroa missään tän käytön aikana! Käytin tuotetta siis primerinä sekä kasvonaamiona.


Tuote on koostumukseltaan tosi ohutta ja voidemaista, ihan ku kevyt kosteusvoide.


Yllä kuva, joka on otettu hetken päästä tuotteen levittämisestä. Noi ihon pienet juonteet on ehkä VÄHÄN häipyneet, mutta väittäsin sen johtuvan vaan yleisesti ihon kosteuttamisesta....


Mua ärsyttää myös, ettei tätä voidetta saa hieroa kasvoihin. Se täytyy nimittäin "taputella" iholle, mikä on mun mielestä ärsyttävän epämäärästä ja jotenki vaivalloista!

Ei nyt sillä, että tää olis tehny mitään tuhoakaan, mutta odottaisin neljä kymppiä maksaneelta tökötiltä jotain ihan silminnähtäviä tuloksia :) Äitini itse asiassa tykkäsi tästä tuotteesta kosteusvoiteena. Kuulemma sopivan kosteuttava voide ilman liiallista rasvaisuutta, ja plussana vielä ihana tuoksu! Ehkä tää toimii siis muutenkin paremmin vähän vanhemmilla. Tämä tuote menköön siis kiertoon :)

Kevin Murphy Hydrate-Me Wash Shampoo (18,20 e, Feel Unique)


Otin hiuspaniikissani testiin aika tyyriin shampoon, toi hinta on oikeesti ihan kauhee varsinkin pullon kokoon nähden (250 ml). Mun hiukset on ollu lähiaikoina tosi heikossa kunnossa, ja luin tästä ennen ostoa tosi paljon positiivisia kommentteja! Halusin kerranki koittaa, josko joku shampoo vois ne pelastaa :D

Ekan kerran ku kokeilin tätä, olin tosi pettynyt. Hiukset tuntu ekan pesun jälkeen ihan ihmeellisen koppuraisilta! Oon nyt kuitenkin käyttäny tätä muutaman viikon ja tykkään oikeestaan tosi paljon! Tuoksu on yleellinen ja aivan ihana, tää on myös tositosi riittoisaa. Inhoon sitä, kun shampoo ei vaahtoa kunnolla, eikä yks annos riitä koko tukkaan. Tän kanssa ei oo sellasta ongelmaa ollu, vaikka oon ollu tosi säästeliäs :)

Hulluinta on, että mun hiukset tuntuu oikeesti jopa pehmeemmiltä ja hyväkuntosemmilta ja ne näyttää jopa ehkä vähän kiiltävimmiltä.... En tiiä, oonko keksiny nää jutut ihan päästäni vai onko tuote oikeesti auttanut, tällasta oon vaan huomannut :D Ehkä mä vaan haluun uskotella itelleni, ettei ollu ihan turha ostos. Nyt mua himottelis ihan sikana ostaa Kevin Murphyn Born Again-tehohoito... Mitä nyt ei tekis kauniiden hiusten eteen?

2 kommenttia:

  1. Mul on käytössä toi tehohoito. Etsin pitkään netistä tietoa et mikä olis SE paras tehohoito ja muiden kommenttien johdosta päätin hankkia tuon. Uskon ainakin et se oikeesti kosteuttais toisin kuin markettien silarimömmöt :) et uskaltaisin suositella tota kyl sullekkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan sikana kokemuksen jakamisesta! Meenki heti klikkailemaan sen kotiin :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥