tiistai 19. kesäkuuta 2012

Yöllistä ihonhoitoa

Kauhee morkkis, ku en oo kirjottanu, ni kirjotanpa tällasestä hätäaiheesta. Eli siis, mun yöllinen ihonhoito on muuttunut täysin sitten viime näkemän (yllättävää sinäänsä?). Tykkäsin kovasti siitä Body Shopin yövoiteesta ja käytinkin sen ennätysajassa loppuun! Koen olevani kuitenkin jatkuvalla tutkimusmatkalla kosmetiikan suhteen, eli oli pakko ottaa testiin täysin uusi yövoide vanhan loputtua. Rutiiniin livahti salakavalasti myös uusi seerumi + tehokosteuttaja.

Natuvive Olive Strengthening Night Cream:


Ihan ekana mun täytyy sanoa, että tässä on maailman paras tuoksu sekä koostumus! Tuoksu on raikas, mutta makea ja koostumus ihana, sulava, butter-koostumus. Ihan niinku siinä Natuviven vartalovoissa, jonka ostin!!! Eli tää on tositosi miellyttävä käyttää. Tuote on riittoisa ja levittyy helposti. Tämä myös imeytyy suhteellisen nopeasti, silti iho on vielä aamullakin kosteutettu ja kimmoisa. Eli overall tykkään tästä paljon, miinusta siitä, että tästä puuttuu se jokin. Se mikä saa mut uskomaan kosmetiikan taikaan ja kailottamaan tästä kaikille kovaan ääneen... Oh well, my judgement: hyvä yövoide normaalille iholle. Omaperäistä...

We Care Icon Face Serum Perfect Moisture:


Järkytyin ku näin tän kaupassa, koska oon ottanu ton We Care Icon-lafkan vähän sellasena meikkejä tehtailevana hölynpölymerkkinä. Nooooh, olihan tää pakko ostaa testiin... Ja tota joo, aika lamea tavaraa, koska tää ei vaan tunnu tekevän mitään? En koe tän antavan lisäkosteutusta, saati raikastavan mun lookia. Kaikki perusasiat on kyllä kunnossa: hyvä inci, kiva tuoksu ja hyvä, riittoisa koostumus. Se nyt ei vaan aina riitä...

Apobase Creme:


Käytän voidetta n. kerran viikossa yövoiteen tilalla ja laitan tätä siis ihan tuhdin kerroksen. Mun mielestä se tehokosteuttaa ihoa kivasti, eikä mulle oo ainakaan tullu mitään epäpuhtauksia, VAIKKA tää sisältääkin aika roimasti mineraaliöljyä! :) Uskon tän myös vaalentavan aknearpia, älkää kysykö miksi koska en osaa selittää! :D Mietin vaan, että miks mulla ei ollut tätä Roaccutanin aikana?! Tää voide on yllättävän "kevyt" ja helposti imeytyvä, vaikka creme onkin.

Tässä vielä voiteet kivasti rivissä, halusin tuoda esille ton Natuviven koostumusta, mutta epäonnistuin...


1. Apobase, 2. We Care Icon, 3. Natuvive. Ja yritin olla kirjottamatta tätä mut en voi - toi seerumi näyttää tosi kaksmieliseltä. Anteeks.

Haluun vielä loppuun esitellä mun uuden hankinnan - Tommy Hilfigerin hupparin! <3


Toiset intoilee luksuslaukuista, mulle tää on intoilun aihe :)



Rakastan noita yksityiskohtia ja tota väriä, joka ei oo kyllä yhtään mun mukavuusaluetta! Mutta aina täytyy kokeilla uutta :)

9 kommenttia:

  1. Toi natuviven voide näyttää ihanalta! Harmittavan monet yövoiteet vaan on just tollasissa eikä pumppupurkeissa jotka ois niin paljon kätsympiä :p Ehkä vois silti antaa tolle mahdollisuuden kun muuten noi ominaisuudet ois varmaan just mun mieleen! p.s: hupparikateus :D p.p.s: ja siis todella houkutteleva toi seerumin ulkonäkö :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, munki mielestä useemmat voiteet sais olla pumppupullossa - niin paljon kätevämpää ja lisäks hygieenisempää!

      Ja tosiaan toi seerumi ei näytä kyl hirveesti siltä et sitä tekis mieli naamaan laittaa :D

      Poista
  2. ihana huppari! ja oon miettiny et mihin tota apobasee oikee laitetaa...:D kai siitä vois tehä jonkun naamion/sekoittaa sitä johonki kotitekoseen sellaseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja tosiaan toi on kyllä niin perusrasvaa, että sitä voit tunkea ihan mihin vaan! :D Varmasti sais jonku hyvän tee-se-itse-naamionki aikaseks... Tai sitte vaan reilu kerros tota naamalle 10 minuutiks ni onhan seki jo naamio :)

      Poista
  3. Spermakäsi!
    ou mai gaad mää sanoin sen!

    ;-)

    Ja huppari on nätti. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OMG! :D Se se on...

      Ja oon kyl ihan rakastunu tohon huppariin! :)

      Poista
  4. ihana toi huppari ! :) mistä ostit sen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stockalta aleista! Niitä pitäis olla vielä jäljellä :)

      Poista
    2. Korjaan, One Waysta :D No, melkeen sama asia kuitenki!

      Poista

Kiitos kommentista ♥