torstai 14. kesäkuuta 2012

Orange nails, pink lips

Näin yhellä mun kaverilla aivan ihanaa oranssinpunasta kynsilakkaa, ja sain siitä kauheen pakkomielteen kehitettyä. Se oli kuulemma H&M:stä, ja menin tietty ettimään sitä yks päivä. Kun en löytänyt, niin oli pakko löytää korvaava lakka sillä sekunnilla :DDD Perus.


Ja löysin sen, ha-haa!!! Joku sisäinen ääni kerto mulle, että Mavalalla on aivan saletisti joku vastaava kynsilakka. Sävy siis punaisten lyhtyjen luvattu kaupunki*, Amsterdam.


Tässä vielä kuvaa kynsissä, ja täytyy kyllä sanoa, että toi lakka näyttää ihan eri sävyiseltä joka valossa. Parhaimmalta tietty luonnonvalossa :) Anyway, oon ihan in love ton kanssa, koska se tuo ees jotain väriä mun ah-niin-tylsiin asuihin! Nappiostos.

Samalla reissulla kävin Body Shopissa...


No, sinne oli tietysti tullu joku Lily Colen inspiroima meikkikokoelma, ja mun oli pakko ostaa tällanen miniminihuulikiilto, ihan vaan ton sävyn (Go pink?) takia. Ja kyllä, liputan edelleen Juicy Tubes-kiiltojen puolesta, mutta nämä Body Shopin vastaavat on myös todella hyviä.


...ja todella epähavainnollistava kuva tuloksesta. No, kiilto on kuitenkin lähes väritön, ehkä vähäsen vaalentaa huulia. Kiiltää kyllä hienosti ja on tosi pitkäkestoinen huulilla!

Loppukevennyksenä ihana kissa, johon törmäsin matkalla tänne poikaystävälle:


Kattokaa nyt sitä! Tätä kaveria ei tarvinnu ees paljoa houkutella, ja se puski koko ajan! Oon joskus ehkä maininnu, että rrrrakastan kissoja ja juoksen aina öisin niiden perässä kaduilla, kokeillen josko voisin silittää niitä... Okei toi kuulosti vähän hassulta, mutta siis jos kissan nään ni yritän vähintäänkin houkutella sen mun luo. Tuntuu välillä, että kavereilla menee hermot siihen :D Joskus kannoin laukussa sellasta kissalle tarkotettua namia, crazy cat lady anyone? Siitä puheenollen, kai ootte nähny tän (ikivanhan) videon? :D

*(kirjotin eka maa. go iina)

17 kommenttia:

  1. Kieltämättä huulikiilto näyttää aika herkulliselta! Oliko tuolla tuubilla miten paljon hintaa? :-)

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! :) Toi tais olla 5,60 e tai jotain sinne päin..?

      Poista
  2. Äääh mun hieno kommenttini pyyhkiyty taivaan tuuliin ku mokkula irtos!! Damn! Mut siis: tääl on toinen truu-kissaihminen!! Meil on ollu vanhempien luona mun koko elämän ajan kissoja, ja mun oma kissaherrani asuu siellä kanssa (ei ois sopeutunu tänne yksiöön villien ja vapaiden maalaisvuosiensa jälkeen). :) Mä kutsun aina tuttuja ja tuntemattomia kissoja naukuen (trust me, oon aika pro siinä jo... ;D), ja oon saanuki hullun leiman tän takia poikaystävän veljeltä. Tahtoisin joskus ottaa viel kissan, mutku oon aikuisiällä tullu ainakin osalle allergiseksi! :( Mut siis Crazy Catlady-86 ilmoittautuu. ;)

    Ja noi huulet näyttää kivan luonnollisilta, ja kynsilakasta tulee mieleen mun yks tuorein hankintani, IsaDoran Hot Hibiscus (joka valossa eri värinen).

    P.S. Mulle video oli uus! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahhah ihana kissakertomus <3 Mä tuun aina iloseks jos kuulen että joku kissa asuu onnelisesti jossain maatilalla ja sen elämä on täydellistä :D Ja myönnettäköön, että iteki saatan naukua ja mitä lie ääniä tehdä houkutellakseni niitä kissoja luokseni :D Et oo siis yksin!!

      Hei ja muuten ihan salee iteki katoin sitä Hot Hibiscus-lakkaa mutta päädyin tohon ku se IsaDoran tais olla vähän pinkimpi? :)

      Poista
  3. toi video :DDDDDDDD en kestä :D love cats♥

    mut totaa, kuinka mini toi huulikiilto sit on ja onks se tahmeeta vai sellasta liukkaampaa? entä maku? :D haluisin löytää sellasen huulikiillon, joka on liukasta, just TON sävystä ja hyvän makusta (jotain makeeta esim.) nii vois huoletta pussailla eikä aatella että hyi huulet on ihan tahmeet ja maistuu pahalta. saattaa kuulostaa oudolta mutta sun huulten muoto on mun mielestä niin täydellinen jotenki, oon saattanu kommentoida tästä ennenki.. :D mut joo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi video on kyl paras :D Kiva viel ku toi on joku deitti-ilmotus, miehet varmasti heti ihastuu tohon...NOOT :D


      Tosiaan toi huulikiilto on TOSI tahmasta! Ite tykkään mut tiedän kyllä et monet ei :/ Toi kyllä tuoksuu hyvälle, mutta ei maistu miltään... Mun mielestä ainaki H&M:n huulikiillot on aika liukkaita, en tosiaan mee siitäkään vannomaan :D Mut hei! Tää ei oo varmaan lähelläkään sitä mitä etit, mutta Body Shopin huuli roll-on-öljy/rasva kiiltää kyllä huulilla ja maistuu oikeesti tositosi hyvälle! :D Sellaselle makeelle siis :) Mut se ei kyl oo kunnon kiilto... Tricky!

      Toivottavasti löydät oikeenlaisen tuotteen, ja kiitos vielä kehuista :)))

      Poista
    2. Öööh siis ja piti vielä laittaa mun postaus linkkinä, liittyen siis tohon huuli-roll-oniin! http://blogiinas.blogspot.fi/2011/07/bodyshopattua.html :)

      Poista
    3. omg, toivottavasti tota on vielä myynnissä !! voisin nimittäin testata, joten kiitti vinkistä! :)

      Poista
  4. katohan tuo kuva mun karvamadosta :D http://idanpilvilinnoissa.blogspot.fi/search?updated-max=2012-05-28T05:30:00-07:00&max-results=7

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaw aivan ihana kyllä! Kommentoin jo sinnekin tosiaan :))

      Poista
  5. Toi sun kissa juttu kuulostaa ihan multa! :D Itse olen koko elämän pyöriny kissojen kanssa ja tekisin niiden puolesta mitä vaan<3 Toi juokseminen oli kyl niin hyvä! Näin jo itseni siellä juoksemassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että on paljon muitakin crazy cat ladyja! :D <3

      Poista
  6. amsterdam on kaupunki...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eih mikä blondi olo mulle just tuli! :DD eli joo oon ihan tietonen että se on kaupunki, oon ilmeisesti jossain ajatusvirrassa ton kirjottanu :D Kiitos kun korjasit!

      Poista
  7. mun oli niin pakko kommentoida tätä mutta oon itekki hirvee kissahullu ja voin paijjata niitä vaikka tunnin putkeen ja lepertelen niillee aina ne on vaan nii lutusia !!<3 hehe mulla on 4 kissaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww! Mäki haluisin oman kissan/kissoja... Hali niitä sun kissoja munki puolesta :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥