maanantai 11. kesäkuuta 2012

Oh so random

Heii! Mua masentaa, koska oon ollu ihan sairaan pitkään lomalla ja huomenna alkaa duuni... Pitäs olla nukkumassa. Kaikista pahinta on se, etten saanu lomalla oikeestaan mitään aikaseks... Oli kaiken lisäks huonot säätkin. Ja jotenki tuntuu, että elän kauheeta välivaihetta ku en vielä tiedä, pääsenkö kouluun vai en... Vaikee saada mitään tehtyä.

No joo, sen verran oon saavuttanu, että oon saanu itteni koukkuun taas yhteen peliin: Diablo III! Hieno juttu.


Suokaa anteeks noi hiukset ja toi sekasorto. Aanyway - törkeen koukuttava roolipeli, jossa kiva juoni ja eka pelikierros sopivan "helppo"... WoWia joskus pelanneena tää oli myös helppo alottaa. Suosittelen pelaaja-ihmisille!


Mä oon jo lvl 19 wizard, wuhuu! Teitä kiinnostaa ihan hirveesti, joten jos vaikka nyt lopettaisin tästä puhumisen :D

Tässä vähän hyviä ja huonoja uutisia:


Hennesille on tullu uusia kasvonaamioita! Ostin nää kokeiluun vähän varoen, sen viimesimmän fiaskon takia. Nyt oli kuitenkin ihan pakko kotiuttaa nää naamiot, mukaan lähti siis Blueberry Burst Nourishing Mask ja Dead Sea Mineral Mask.

Mustikkanaamiota en ehtiny vielä kokeilla, mutta ystäväiseni Marika onneksi ehti! Naamio kuulemma kirveli vähäsen n. puolen minuutin ajan, jonka jälkeen kirvely loppui. Naamio oli kuulemma myös hileinen...

Tässä vaiheessa mun epäilykset heräs. Muistatteko sen ihanan, hileisen Montagne Jeunessen prinsessakasvonaamion? No sekin oli mustikan tuoksuinen! JA VOIN KERTOA ETTÄ TASAN VARMASTI SAMAA TAVARAA KU TOI HENNESIN NAAMIO!! Mä oon nyt tutkinu tätä asiaa kauan, ja kuunnelkaas tätä: esimerkiksi Kicksin, H&M:n ja Montagne Jeunessen mansikkanaamio on TÄYSIN SAMAA KAMAA!!!! Sama juttu myös jokaisen lafkan suklaanaamion kanssa! Muitakin löytyy, esim. H&M:n sellanen Blemish Mud-naamio löytyy täysin samanlaisena myös Montagne Jeunesselta! Ja tosiaan se H&M:n ihana sokerinaamio löytyy myös Kicksiltä, OHO, 2 euroo kallimmalla....... Lista on loputon. Mul on jotenki tosi huijattu olo! Tarkkailkaapa tätä asiaa. Eli summatakseni: nää kaikki isoimmat kasvonaamioiden valmistajat haalii sen mömmön jostain samasta kanisterista Kiinassa, eli toisin sanoen: ostakaa halvinta, eli H&M:ltä (0,95 e)! Ta-daa!

Mun teorian vahvistaa yhtenevät INCI-listat. Ku tajusin tän, oli nii sellanen hetki et kulmat kurtistuu järkytyksestä, katon hitaasti ylös ja sanon "Motherfucker..." sillee hiljaa silmät vihaa leiskuen :D Okei ne ketkä ei nää tätä päässään silleen hauskasti ni varmasti ajattelee mun olevan ou-to.

Ja jos tää oli jollekin itsestäänselvyys niin good for you, mä en ite vaan ajatellu, että näitä myytäis näin röyhkeesti täysin eri nimin ja hinnoin! No joo, sanoakseni vielä sanasen tosta H&M:n Dead Sea Mineral Maskista: helppo levittää, ei kirvele, puhdistaa ihon hyvin, ei jätä kuivaksi, jättää ihon pehmeäksi.

Tulipa taas jauhettua, kiitos jos luit ton avautumisen. Jotta tän postauksen taso vastais otsikkoa, heitetääs mukaan vielä tän päiväsiä ostoksia! Nää lähti siis mukaan Hennesiltä:


Onks toi paita vähän liian golf/tennis? No, ostinpa kuitenki. Nyt, öitä!

9 kommenttia:

  1. joo, ite huomasin kerran että kahessa "eri" pantenen shampoossa oli TISMALLEEN samat ainesosat, samassa järjestyksessä vieläpä? what the actual fuck

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whaaaat? Toi on kyl ihan ihmeellistä. Sit toiselle laitetaan nimeks silottava shampoo ja toiselle kosteuttava :D FIKSUA

      Poista
  2. Mä niin haluisin Diablo III:n mut ei oo mitään konetta millä sitä tykittäisin!! :D Pelasin pienempänä kauheasti Diablo II:sta ja se on legendaarinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mullakaan ei oo, mutta oonki aina poikaystävällä kato yöt ni pelailen sniikisti sillon ;) Hyvä peli kyllä!

      Poista
  3. Hehei, sulla on aivan mahtava blogi ja osaat kirjottaa tosi hauskan tyylisesti näitä postauksia! Ja mä varmaan olen itsekin aika ou-to tai vähintäänkin pöhköä nähtävää kun hihittelen yksinäni aina näille sun heitoille =D toi motherfucker-jutun näin niiiiin sieluni silmin ja sitä hohotuksen määrää... Mä seuraan tosi harvoja blogeja ja sunkin blogiin ajelehdin kun googlettelin selviytymisohjeita inttileskeyteen ja sittenpä jumituin tänne seurailemaan kertaheitolla!

    Eli siis kiitti blogista ja jatka samaan malliin, odottelen aina innolla uusia juttuja mitä tänne tupsahtelee ;) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista!! :) Totally made my day :) Vielä virallisesti: tervetuloa lukemaaan <3

      Poista
  4. moikka, voisitko tehdä juttua miten olet saanut kasvatettua hiukset noin pitkiksi. Varsinkin koska vaalennat ja sehän on latvat katkovaa puuhaa :)
    Itse vaalennan ja haaveena olisi joskus omistaa pitkät kultakutrit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä tuottaa pettymys, mutta mulla on pidennykset, jotka pidentää omaa tukkaa jonkin verran :/ Eli siitä illuusio pitkistä hiuksista... :( Mutta neuvona hiusten kasvatukseen suosittelisin varmaankin kokeilemaan jotain ravinnelisää ja hoitamaan tukkaa/rasittamalla sitä minimaalisesti (fööni ja suoristus minimiin, sama blondaus)... :) Kandee kans lukea vinkkejä ympäri nettiä, varmasti löytyy niitä oikeesti tukkaansa kasvattaneita! :)

      Poista
  5. haha mä kyllä näin ton tilanteen silmissäni:D kuin hyvä.. ja oonki miettiny että kicksin ja h&m suklaanaamio tuoksuu ihan samalle, mut ajatellu vaa "oh well.." mutta hyvä tietää nyt että samaa ovat!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥