torstai 21. kesäkuuta 2012

Luksushanska

Heeeiiioouuu! Mun pitäs oikeesti olla nukkumassa niinku NYT, mutta halusin tulla nopeesti postaamaan, koska huomenna häippäsen juhannuxen viettoon täysin uuteen ympäristöön, nimittäin Raumalle. Kauhee virke tuli muuten.

Aaanyway, tilasin taas vaihteeks Feel Uniquelta pari juttua (ihan vaan koska tarvitsin uuden Bare Mineralsin):


Uusi rusketushanska, wihiiii! Tää on siis Xen-Tan Luxury Tanning Mitt, ainakin Feel Uniquen mukaan......... EN KYLÄ LÖYTÄNY SITÄ LUXUS TEXTIÄ TOSTA PAKETISTA, NII!


Toi nyt on tollanen tajuttoman idioottimaisen näkönen lapanen. Tällasen voi lunastaa 4 eurolla kotiin ja miettiä sitte, mistä kaikesta sitä maksaakaan :)))) Laura sanois tähän että "voisin tehä tollasen ite". Kuvailin vähän kesken rusketussessioiden, tässä tulos:


Testailin äsken (älkää välittäkö surkeesta valaistuksesta ja sekavuudesta ja tosta lattiapyyhkeestä, en oo kotona ni pitää vähän soveltaa :D) ja hanska toimii oikein hyvin. Mulla on ollu käytössä Stockalta ostamani St. Tropezin vastaava, mutta halusin tosiaan uuden ihan hygieniasyistä :) Tää Xen-Tan on ehkä vähän pehmosempi, muuten aika samaa kamaa.

Paketin mukana tuli myös toinen ihanuus:


Ihanaihanaihana Korres Lip Butter! Mulla on tää toisessakin sävyssä, ja nää on ihania :) Tämä siis sävyltään Quince (oli muuten pakko tarkistaa, toi tarkottaa kvitten-hedelmää! never heard). Näissä on ihanaa varsinkin koostumus, nää huulivoit oikeesti sulaa huulille.


Tosi harmi, että olin ottanu ihan paskoja kuvia tästä huulilla. Toi sävy on nimittäin oikeesti tosi intensiivinen! Paljon täyteläisempi ku vaikka se Yves Rocherin huulipuna, jonka tilasin. Mun mielestä se on jo aika hyvin tällaselta "huulirasvalta". Nää nimittäin kosteuttaakin ihanasti. No joo, pointti on se, että tää jää mulle kyllä erittäin aktiiviseen käyttöön! :)

Nyt kuitenkin hyvää yötä ja ihan loistavaa juhannusta kaikille! Nähään sunnuntaina ;)

13 kommenttia:

  1. haha asun raumalla :D Minne tänne tuut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin asun raumalla!! miksi tuut tänne, taisiis mitä täällä on ohjelmassa?

      Poista
    2. Cool, lukijoita Raumalta! Sori ku vastaan vasta nytte mutta olin tosiaan siellä poikaystävän kaverin mökillä enkä ehtiny oikeen blogin pariin :) Se tais olla sellasessa paikassa ku Sunttio, en siis tiiä lasketaanko se Raumaks ihan virallisesti :D Kävin myös jossain ABC:llä joka oli mun mielestä ihan Raumalla!!

      Poista
    3. Joo se oli varmaa santtio !? :D Pyhärantaa kai, mut iha sama :)

      Poista
    4. Joo se se oli :D! Hyvin muistan nää mestat... Mut oli kyl ihan sika kaunis paikka!

      Poista
  2. Mulla irtoaa tosta Xen-tan hansikkaasti ihan hirveesti nukkaa iholle kun levitän sillä itseruskettavaa. Oon yrittäny pestä niitä hanskoja ja vaikka mitä mut aina uutena niistä irtoaa sitä nukkaa ainakin n. 5 käyttökerran aikana. Onko sulla käyny samaa?

    http://leelauralee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä, mulla ei oo kyllä tapahtunu tollasta kummankaan hanskan kanssa? :o Voiskohan siinä sun hanskassa olla joku valmistusvirhe?

      Poista
    2. No sitten niissä on useissa valmistusvirhe, kun mulla on jo toinen menossa ja molemmista on lähteny nukkaa. Onpas outoa! Ehkä mä sitten hankaan sitä itseruskettavaa liian kovaa iholle, ja saan siitä siks irtoamaan jotain.. Mut jos kolmannesta hanskasta vielä lähtee nukkaa, niin sitten kyllä alan harkitsee jonkun reklamaation tekemistä/merkin vaihtamista :)

      Poista
    3. Toi on kyl harvinaisen outoa... Voisko se olla siitä, että mä suihkutan ruskettavan iholle ja vaan levitän hanskalla, kun taas ohje käskee suihkuttamaan hanskaan ja siitä iholle...? Tuskinpa, mutta vois olla :D Suosittelen kyl oikeesti reklamaation tekemistä, koska toi ei oo normaalia. Ties mitä kivaa ne lähettää jos teet valituksen ;)

      Poista
  3. mistä materiaalista tuo kangas on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos meinaat tota hansikasta (niinkun varmaan tarkotitkin :D) niin nyt en kyllä osaa sanoa...... Yritin kattoa netistäki mut en löytäny :/ Toi ohuempi osa on sellasta vähän joustavaa, silkkistä kangasta ja toi paksumpi levityspuoli sellasta pehmeetä vaahtomaista kangasta :D Hieno selitys!

      Poista
  4. Näit sun postauksii on ihana lukee! Ei liian vakavaa tekstiä, (jota itse kirjoitan, mut yritän muuttaa pahan tavan pois) ... Vaikutat symppikseltä muutenkin. Hauskaa kevään odottelua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos tosi paljon! <3 Ihanaa kevättä myös sulle :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥