lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kauneusmaailman uutisia

Kuivista ja kovista kantapäistä kärsivät: good news! Löysin nyt tuotekaksikon, joka ainakin itelläni auttaa tähän vaivaan ja pitää jalat pehmosina.


Scholl Professional Jalkakylpy halkeileville kantapäille. Ite en oo pahemmin Schollin tuotteisiin tutustunu aikasemmin, mutta tän ostin nyt jalkakylvyn tarpeessa Anttilasta. Mun mielestä on ihan mukavaa tehä välillä joku hemmotteluhoito jaloille!


Tuote lupaa tosiaan "palauttaa karheat, kuivat ja halkeilevat kantapäät ennalleen". Ajattelin heti, että tää on ehkä sinäänsä vähän liiotellun tujua kamaa mun tilanteeseen - ei mun kantapäät mitenkään haljennu oo. Inhottaa vaan, jos ne on vähänkään kovat! Oon joskus lukenut jostain, että jalkojen raspaus vaan pahentaa kovettumia, joten mieluiten skippaan sen siis kokonaan.


Tuote pullossa vaikutti öljymäiseltä, mutta muutti kylpyveden kuitenkin vaahdoksi! Tuoksu oli mieto ja puhdas. Tää tuote muuten lupaa myös puhdistaa jalkoja, mikä on tärkee juttu ainaki mulle.

Huomasin heti kylvyn jälkeen kantapäiden pehmenneen, toisaalta se voi hyvinki olla pelkästä vedessä lillumisesta! Että mene ja tiedä. No, anyway, kuivasin siis jalat tän jälkeen ja laitoin rasvaa peliin!


Oon nyt selvästi innostunut näistä apteekin edullisista perusvoiteesta, sillä ostin just jalkoja varten tän Apobase Oily Creme-rasvan, kun sitä nyt ihan siihen tarkotukseen mainostettiin mun nenän edessä apteekissa asioidessani... Ai mikä mainoksen uhri?

Oon kyllä tosi positiivisesti yllättynyt! Rasva on paksua ja "öljyistä", mutta levittyy silti kuin unelma. Saattaa olla, että vetelin tällä rasvalla koko kropan...... Tätä siis kuitenkin laitoin paksun kerroksen jalkoihin ja vetäisin sukat päälle. Toimii kyllä ehdottomasti paremmin kun muut testaamani jalkavoiteet. Eli tosiaanki kunnia taas kerran perusvoiteille.

Nyt voidaan sitte hiljaa mielessä miettiä, että kumman tuotteen ansiota nää pehmenneet kantapäät on? Ei se ainakaan pahaa tee, jos jalkakylvyn tekee vaikkapa kerran viikossa ja rasvaa jalat aina yöksi! Takaan pehmoset jalat tällä taktiikalla.

Nätit jalat on hyvä viimeistellä nätillä lakalla!


IsaDora Wonder Nail sävyssä Pink Lemonade. Ja nysäkynsien tarina on se, että yks katkes ja oli pakko viilata muut samanpitusiks. En kestä eripitusia kynsiä... Yök.

JA SITTEN SURKEITA UUTISIA!!! (ei, kouluun pääsy ei selvinny vielä... :'DDDD) Ne surkeet uutiset tulee tässä:


Oon pahoillani tosta kuvasta, mautonta, tiedän. En voinu vastustaa. Mutta siis tosiaan. St. Morizia ei saa enää Seppälästä. What the actual fuck?

Meijän keskustelun meni Seppälässä näin: Minä: Hei anteeks, eks teillä oo enää St. Moriz-nimistä itseruskettavaa myynnissä? Myyjä: Ei oo. Minä: Okeei... Onks sitä tulossa lisää..? Myyjä: Ei oo. Minä: Mitääh? Eks se ollu tosi suosittua? Myyjä: Oli joo, mut me ei saada sitä enää maahantuojalta.

Kiva et ne antaa eka tollasen makupalan ja sit sitä herkkua ei enää yhtäkkiä ookaan. Nyt mä joudun tilaamaan Pretty.fi:stä sitä lisää, huoh... Nooh, pistin jo kaks putelia tilaukseen ennenku neki lopettaa sen myynnin :D Ärsyttävää olla näin riippuvainen yhestä itseruskettavasta!

18 kommenttia:

  1. Just aamul kävin hakee seppälästä St. Morizia kokeiluun :o Pitää varmaan käyä ostaan muutama varastoon jos siel on viimiset kappaleet myynnis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnekas! Kannattaa kyl käydä ostamassa lisää jos tykkäät, muuten joutuu tilailee netistä... :)

      Poista
  2. Voi eei tosi tyhmää et ne lopettaa sen myynnin ! Ja sul o muute aivan ihana blogi ! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, ihan sika tyhmää ja varmaan Seppälällekki aika huono juttu... Ja kiitos ihana <3 :))

      Poista
  3. Hmm, pitäs varmaan itsekin kokeilla tuota st. St. Morizia. Itsellä ei ole aiempaa kokemusta, mutta varmasti siis hyvä? :) Ja aivan ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä itelläni ainaki paras itseruskettava jonka oon löytäny, plussat tosiaan se kaunis sävy (RUSKEA!) ja välitön kuivuminen, eikä muuten haise itseruskettavalle! Suosittelen :))

      Ja voi kiiiitos paljon <3

      Poista
  4. Siiiis oikeesti what the actual fuck, ehin jo oleen niin onnellinen ettei tartte st morizin perässä kävellä kun työpaikan naapurissa olevaan seppälään!! :( nettitilailussa on se huono puoli etten pysty tilaan vaan sitä yhtä tuotetta minkä tarttis, sinne ostoskoriin klikkautuu aina kaikkee muutaki muka jännää :D (vaikka on se seppälän kosmetiikkaosasto kieltämättä seki ollu vähän petollinen, et oikeesti varmaan +- 0) p.s: jälleen kerran ihanan herkku kynsilakka sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo älä, mua ärsyttää kans ihan sikana! Ihmettelin kyl suuresti et tilasin sieltä Pretty.fi:stä VAAN ne St. Morizit, ei oo nimittäin mun tapasta :DDD Sillee yritäpä mennä jonnekki Feel Uniqueen tilaaman jotain yhtä tiettyä tuotetta... Not gonna happen :D Ja toi kynsilakka on kyl pure love, taas kerran!! :)

      Poista
  5. Moikka! :) Hei saako sulle laittaa spostia ihan millasesta aiheesta tahansa? Ja tää mun asia siis olis ihan positiivinen että ei hätää :D Thank juu! :)

    VastaaPoista
  6. Mut sitä saa stockalta? :)

    VastaaPoista
  7. ahaha toi kuva on kyll sika hyvä :D ja just oon kelallillu et vois tyytyy siihe itseruskettavaa ku aurinko ei paista vaikka muuten rusketun:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ite oon NIIIN luovuttanu ton auringon kanssa :D Ku ei se tunnu paistavan ni turvaudutaan siihen purkkiin, se ei ainakaan petä...

      Poista
  8. Tota ir myydää kans Koivukylän Blackout Storessa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli mun täytyy alkaa käydä sit siellä, heti ku saan noi mun kaks putelia käytettyä! :)

      Poista
  9. Seppälässä Helsingissä noita taas on ollut kaikkialla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO JOO NIINPÄ! :DD Mun tekis mieli mennä valittaa sinne et miks te huijasitte mua :D No, parempi näin...

      Poista

Kiitos kommentista ♥