tiistai 26. kesäkuuta 2012

Inspired by...

Ajattlelin tässä tylsyydessäni tehä pientä kauneusinspiraatiokartoitusta!

Untitled #2


Sanotaan näin, että pääasiassa mun ihanteissa pyörii nyt...

...pitkä, hyväkuntonen, luonnollinen, vaalea tukka. JOTA MULLA EI OLE! Tilasinpa siis melko tyyriin shampoon äskettäin Feel Uniquesta... Kyseessä on Kevin Murphy Hydrate-Me Wash Shampoo, josta luin varmaan 186857390 arvostelua ja tulin siinä mielentilassa siihen tulokseen, että tän tökötin on oltava käytännössä taikaa pullossa! Se makso siis 14 puntaa eli tässä tapauksessa myös 14 e, mikä on mun mielestä liikaa shampoosta. No ois parasta olla hyvää!

...luonnollinen, raikas meikki. Saattaa olla, että tilasin myös erään toisen tuotteen... nimittäin Clarins Beauty Flash Balm-multitaskerin. Kyseessä on käsittääkseni aikamoinen kulttituote, tästäkin tuli luettua jos jonkin näköstä arvostelua... Tuote toimii ikäänkuin primerinä + naamiona :D Kerron sit lisää ku se saapuu. Anyway, kuulas pohja, pinkit huulet, terävät kulmat ja kevyt silmämeikki tänne kiitos!

...rusketus. Kropan rusketuksesta saan edelleenkin kiittää St. Morizia, sain taas kuulla että missäs oon ollu matkalla ;) Nyt oon alkanu myös meikata kasvot "ruskettuneiksi", eli aurinkopuuteria vain niille kasvon kohdille, joille aurinkokin luonnollisesti osuisi (otsa, posket, nenä, leuka).

...herkullinen vakkarituoksu. Haluun löytää täydellisen tuoksun, NYT! Juicy Couturen Viva La Juicy olis varteenotettava vaihtoehto, harmi vaan, että se on aika suosittua ja joka toinen tuoksuu siltä... No, väliäkö sillä?

...vaaleat kynsilakat. En pääse niistä yli, sorry (vaikka välillä xiittaanki punasella).

Sellasta! Vinkkinä muuten ihan sika hyvä sivusto, joka on varmasti muillekin tuttu: MakeupAlley! Tuolta löytyy ihan sairaasti arvosteluita melkeen kaikista tuotteista, mitä keksiä saattaa! Kannattaa todellaki rekisteröityä, ite oon löytäny tuolta paljon tietoa tuotteista, jotka mua kiinnostaa. Tää on kätevä varsinki sillon, jos tilaa netistä, eikä pääse "testaamaan" tuotetta etukäteen :)

Mut joo, palaillaan vähän laadukkaimmilla aiheilla heti ku saan vähän kuvia käsiini :D

6 kommenttia:

  1. ihanaa ku joku muukin valvoo:D♥ ja samat inspikset mullakin, tosin tänään kahmin aleista luomivärejä mutta jospa inspis niihinkin iskis...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee joku on hereillä! :D Unohin muuten täysin et on alet meneillään, saattaa siis olla että mulle eksyy kans jotain turhia meikkejä sun muuta..... :D

      Poista
  2. Mulle taas toi 14€ shampoo pyörii sielä "halpiksissa" :D Eli noihin tukkajuttuihin voisin satsata paaljon enemmän, mut auta armias jos oon meikkiostoksilla! Ripsarista en yleensä suostu maksaa yli kymppiä enempää ja tekiski aina mieli heittäytyä maahan parkumaan jos sen suosikki ripsarin hinta on noussu sen muutaman eukun että hintaa onkin 13e :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! :D No joo, ihan ymmärrettävää kyllä, että 14 euroa on vähän shampoosta vaikka Tigiä käyttävälle, ite oon tottunu innostuneena testailemaan noita halpiksia... :D Toisaalta oon myös huono maksamaan kaikesta kosmetiikasta hulluja hintoja, en kyllä itekään esim. yli 20 euron ripsaria ostais!

      Poista
  3. Tulin vaan sanomaan että sulla on kiva blogi! Tykästyin sekä sisältöön että ulkoasuun :)
    Mukavaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos! <3 Ihanaa kesää sinnekin! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥