keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Vappufiilixiii!!!

Tai sit ei. Olin kipeenä vappuaattona, ja vielä jatkuu... En nyt yhtään tiiä, pitäiskö mun mennä huomenna töihin vai ei, olo on oikeesti tosi surkee! Inhoon vaan ottaa sairaslomaa, tunnen itteni kauheeks taakaks sillon. Mutta joo, postailu on kans jääny nyt pikkasen vähemmälle ku oon lähinnä maannu sängyssä ja kärsiny duunissa, en oikeesti tajuu miten joillain bloggareilla voi olla aikaa postata jopa useamman kertaa päivässä??? Mistä ne repii sitä aikaa :D

Joka tapauksessa, tässä vapun tienoilla juhlittiin taas kerran poikaystävän kanssa vuosipäivää, nyt on siis jo kasassa 5 kokonaista vuotta! Onhan se paljon, mutta mulla ei ainakaan oo kiire mihinkään... Olis kieltämättä helpompaa, jos oltais seurusteltu vasta vaikka vuosi, niin ihmisillä ei olis ennakko-oletuksia tai -odotuksia meijän suhteen :D Ehkä muutkin nuoresta seurustelleet tietää mitä meinaan.


Saatiin tollanen ihan sikasöpö kortti kaverilta, hihii :D Hyvä tulevaisuus siis edessä!


Tossa ylhäällä on kuvaa parista uudesta jutusta (paita ja koru, kuva ei tee nyt oikeen oikeutta), jotka oon kummatki saanu poikaystävältä tässä lähiaikoina :) Kätevästi synttärit ja vuosipäivät putkeen...

Blaaah mut joo mitäs vielä. Anteeks mut mun ajatus ei liiku yhtään... Ehkä on parasta mennä vaan nukkumaan, taas. Huomenna kuvaan ainaki 1000 tuotetta ja teen niistä oikein hienot ja kattavat tuote-esittelyt.... Okei no riippuu mun olotilasta. Anteeks tän blogin taso, koittakaa kestäääää <3

8 kommenttia:

  1. Voi mä niin osaan samaistua noihin toisten ihmisten odotuksiin TEIÄN suhteelta. Ollaan seurusteltu poikaystävän kaa neljä vuotta parin viikon päästä ja pitäishän sitä nyt vähintään kihloissa olla ja tietysti asua yhdessä (siis niiden muiden ihmisten mielestä). Kuinka ärsyttävää.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep! Sitte sitä ihmetellään että missä vika ku ei vielä olla ees kihloissa... :D Mutta onnea teille paljon neljän vuoden saavutuksesta! <3

      Poista
  2. Onnea teille & parempaa vointia sulle! Aina jotkut on tietämässä paremmin muiden suhteista, niin paljon ku ne asiat suhteen ulkopuolisil kuuluuki... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) <3 Ja joo näinhän se menee... :D

      Poista
  3. pikasta paranemista ja onnittelut teille! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥