lauantai 5. toukokuuta 2012

Uusi luottohiusväri!

Jee, nyt on taas toistaiseksi hiusväriongelmat tiessään! Löysin nimittäin kerrankin hyvän blondin värin, tää on ehkä jopa parempaa ku se mun entinen suosikki Garnierilta!!

Kiitos siis Syoss! Tän positiivisen yllätyksen jälkeen voipi olla, että ostan kyseiseltä merkiltä vähän muitakin tuotteita kokeiluun...


Ostin tän hiusvärin tosiaan Saksasta, mutta ei hätää, tätä saa kyllä ihan Suomestakin! Sävy on 9-5 Frozen Pearl Blond. Onneks ohjeet oli myös ranskaks, ni Laura pysty kääntää ne meille (pakotin sen lukemaan ääneen) <3 Sehr gut!


Sävy on tosiaan aika viileä, mikä sopii mulle mainiosti. Hiusväreillä ei ainakaan mun tukkaan saa kylmää sävyä tekemälläkään (taittaa AINA keltaiseen, oli mikä hyvänsä), joten viileyttä kaivataan. En haluu myöskään ihan valkosta blondia, koska haluun lopputuloksen olevan kuitenkin "luonnollinen".

Yllätyin oikeesti, kuinka viileä ja oikeasti vaalea sävy tää oli! Heti suihkusta tultuani, hiukset vielä märkinä, huomasin eron mun ennen käyttämiin hiusväreihin.


Tyvi siis mulla jää aina ihan keltaiseksi eikä vaalene koskaan niin paljon ku haluisin. Tällä kertaa tulos oli jo valmiiksi aika nätin sävyinen ja tasainen (alla kuva tyvestä):


Oon tosi tyytyväinen! En ees aio laittaa tohon hopeashampoota, ainakaan vielä. Itelläni nää "markettivärit" ei yleensä vaalenna tosiaan tarpeeksi, enkä haluu käyttää värinpoistoakaan, se on liian tujua kamaa... Tässä vielä tota vaaleutta havainnollistava kuva:


En tiedä kuinka vakuuttavia nää kuvat oli, mutta uskokaa mun sanaa, tää on nimittäin harvinaisen hyvä hiusvärilöytö! Suosittelen siis lämmöllä hiirenharmaan juuriakasvun karkoitukseen <3

31 kommenttia:

  1. Näyttää tosi hyvältä!! Taidan itsekin kokeilla tätä seuraavaksi.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kovasti! :) Ja jos tulee kellertävää niin eikun vaan hopeashampoo hetkeksi tukkaan vaikuttamaan :)

      Poista
  2. oijoijoi tämä on ollu minulla jo vimpat viis kertaa käytössä taistelussa tyvikasvua vastaan ! :) ei voi muuta sanoa ku että aivan paras ! eikä tosiaan hinnallakaa pilattu, mitä ny alle kympillä lähtee marketista :-) toissapäivänä halusin kokeilla tyvikasvuun garnierin luonnollisten sävyjen sitä vaaleinta tuhkan vaaleeta (biiiiig mistake..) ja mulla alko ihan sikana kirvellä päänahkaa eikä se kutina lähteny seuraavanakaa päivänä :( ton syossin kans ei oo kyllä ollu mitää tommosta! melkosia myrkkyjähän nuo hiusvärit on kyllä, ihan alko hirvittää taas..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, toi on mun pahin pelko! :D Noei, mutta siis tosi pelottavalta kuulostaa... Ite oon tolla Garnierin kyseisellä värillä värjänny monta kertaa, eikä oo onneks tullut mitään reaktioita... Mutta niinku totesin ni aikamoisia myrkkyjä noi kaikki on, se on varmaan vaan ajan kysymys millon se herkistyminen alkaa :D

      Mutta tosiaan hyvä löytö oli toi Syoss ja kiva kuulla että säki oot tykänny! :)

      Poista
  3. heeei mikä se garnierin väri oli se mitä käytät? mul on just joku mut en muista onks se sit just toi? joku päivä vois senki käyttää... laitatko aina värin koko päähän vai vaan tyveen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Luonnolliset sävyt-sarjasta se vaalein, olisko Erittäin kirkas tuhkanvaalea? Mut tosiaan se on kai nyt lopetettu ni ei kannata mennä rakastumaan siihen... :D Värin oon levittäny nyt lähiaikoina vaan aikalailla tyveen, noi mun päällimmäiset hiukset on nii huonossa kunnossa että ne ei kestä enää yhtään :D Mut tosiaan jos se sävy on jotenki tosi erilainen ku mun muu väri ni sit oon yleensä törsänny kahteen pakettiin ja laittanu koko hiuksiin, hups!

      Poista
  4. Hey sweetie! You have a very beautiful blog with a lot of inspiring posts! I'd like to invite you to be my friend and follow each other:)

    VastaaPoista
  5. Itellä on kyllä ihan samaa ongelmaa et ei meinaa hiuksia mitenkään saada tarpeeks kylmän sävysiks, aina taittaa keltaiseen :( oma pigmentti varmaankin puskee läpi, minkäs teet. Täytyy pistää tää kyl kokeiluun jos tepsis! Onneks mun hiuslaatu on kuitenkin semmonen, et se ei ota värjäilyistä hirveen helposti nokkiinsa. Välillä näkee kyllä semmosia vaaleita harakanpesiä ihmisillä et ihme ettei hiukset tipu kokonaan pois, hurjaa :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyl kokeilla, ja jos jää keltaseks ni tyveen vaan kunnon käsittelyt hopeashampoolla! :) Mut joo oon itekki nähny ihan hirvittäviä vaalennettuja hiuksia, onneks oon itekki selvinny aika pienillä tuhoilla, noita paria hamppukohtaa hiuksissa lukuunottamatta :D

      Poista
  6. Näyttääpäs hyvältä! Näin btw, oisko jotain hyvää meikkii suositeltavana tummille silmän alusille?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja hmmm... Ite oon käyttäny pitkään sellasta Garnierin roll-on-peitevoidetta, joka on siis tositosi ohutta mutta silti aika peittävää... Eli riippuu ihan siitä mun mielestä millanen meikki sulla yleensä on! Siis jos on paksumpi ni sitte vois silmien alle kans laittaa ihan kunnon tökötit :) Esim. hintavahko Joe Blasco tekee kyllä sellasta tavaraa, että varmasti peittyy :D Mutta tosiaan luonnolliseen meikkiin ja ei-niin-tummille silmänalusille on toi Garnier ollu kyllä tosi hyvää!!

      Poista
  7. Pakko kysyä että ootko koittanu tätä tököttiä:

    http://www.henkel.se/ses/content_images/L101_Silver_Blonde_254602_print_1772H_1772W.jpg

    Ei ole käsittääkseni ollut ihan hirveän kauaa Suomessa myynnissä, mietin että tuolla tuskin tulee keltasta lopputulosta :D Se vaan että tuleeko sitten jo liian harmaat... Olis kiva kuulla kokemuksia niin tietäs millä uskaltaa värjätä, vaikka kyllähänän värit reagoi eri hiuksissa eri tavoilla toki mutta kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä oo tota tosiaan kokeillut, ite yritän pysytellä kaukana noista itse "vaalennusväreistä", tiiätkö mitä meinaan? :) Haluisin kans että nää mun hiukset on vähäsen ees "luonnollisen näköset" :D Oon siskolle joskus värjänny saman sarjan blondauksella tyven ja siitä tuli ihan ok! Kannattaa kyl varmaan kokeilla tota väriä jos haet nimenomaan sellasta supervaaleeta tuhkaa, vaikuttaa nimittäin aika hyvältä aineelta sellaseen :) Ja luulis ainaki ettei tuu keltasta!

      Poista
  8. Oii, näyttää hyvältä toi väri. Hei sori oon unohtanu sen sun pipon lähettää!!! Muistin just nyt :D Jos sitä huomenna ottais mukaan ja heittäis postiin. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :) Ja joo eipä sillä pipolla oo mikään kiire oikeesti! Oli muutenki niin fiksua ostaa se näin ennen kesää :D Pyörin huomenna stadissa ni ties vaikka törmätään ;)

      Poista
  9. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta! :D en oo nimittäin törmännyt vielä sellaseen markettiväriin, jolla ei tulis keltaiseen taittava sävy. Pitääkin pistää tuo seuraavaksi kokeiluun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi olla että on liian hyvää ollakseen totta :D Varmaan kans riippuu tosi paljon omasta väristä, millanen tulos tulee, mutta toivotaan parasta! :)

      Poista
  10. Värjäsin tällä hiusvärillä tänään. Mun muu tukka on valmiiks jo ihan vaalee, mut juurikasvu hieman tummempi ja halusin sen piiloon, sekä väriä kylmemmäks. Valitettavasti ekojen minuuttien aikana alko jo vähän pistelee päänahkaa ja vartin päästä oli aivan pakko pestä koko väri pois päästä ku kutina oli jotai iha hirveetä :/ Tosi harmi, koska tuo sun tukka on upeen värinen kuvissa! Aiemmin ei oo tullu mitää tommosta, vaikka kaupanväreillä oonkin värjännyt. No ehkä ei vaan sopinut mulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, kauheeta! :O Jännä kyllä että tuli tollanen reaktio, voisko olla, että tossa on jotain vahvemmin vaalentavia aineita..? Tai sitte jotain mille just sä oot herkkä, ihan sika harmi kyllä :( Toivotaan, ettei muille tuu samaa reaktiota!

      Poista
  11. Hei! ET varmaan ole heti vastaamassa mut muuttuiko sinulla värjäyksen aikana hiukset harmaiksi??! Minulla on nyt tämä väri päässä ja aika harmaalta näyttää.. apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Itsehän tosiaan värjäsin vaan tyven tolla, eli harmauden vaaraa ei pitäis olla.. Mutta siis harmaatahan tulee esim. jos kylmä ja lämmin väri sekottuu ja mulle on käyny niin monta kertaa ku oon värjänny koko tukkaa! Eli nyt jos siitä tuli harmaa niin sulla on 2 keinoa lievittää sitä: pistä shampoo päähän ja anna vaikuttaa, sitte pese. Toinen (parempi) keino on se, että ostat sitruunan ja levität sen märkiin, just pestyihin hiuksiin. Anna vaikuttaa n. vartti ja pese pois ja laita hoitoaine perään :) Toivottavasti auttaa!!

      Poista
    2. Kiitos vinkistä, ei muuta kun sitruunaa ostamaan :D Onneks tämä ei nyt ihan katastrofi ole mut pakko tälle jotain on tehdä, sivuilla kivoja harmaita raitoja.. Kokeilunhaluinen kun oon niin pitää aina uutta kokeilla, minun on jatkossa varmaan parempi pysyä siinä hyväksi havaitussa omassa värissä :)

      Poista
    3. Okei no hyvä jos ei nyt kauhee katastrofi oo :) Mut joo tosiaan se on aina ku noilla kylmemmillä väreillä lähtee leikkimään, ni harmaata on tiedossa, ainaki itellä! :) Mut sopii kyllä tyven värjäykseen!

      Poista
  12. Se sitruuna todella toimi ja nyt hiukset ovat ihanan vaaleat, melkein yhtä ihanat kuin sinulla :) Kiitos kivasta blogista, löysin sen hiljattain ja ootan uusia juttuja innolla. -Mia-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla ja kiitos ihanista sanoista!! :)

      Poista
  13. Aa sulla on nii ihanat hiukset! :) Ja ihana blogi, jään seurailee! Käy tsekkaa myös mun jos kiinnostuisit ! http://karoliinanlifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa lukemaan! :) Käyn kattomassa myös sun blogin :)

      Poista
  14. Vastaukset
    1. Hihi :) nykyään mulla on kyllä vähän tummempi tukka!

      Poista

Kiitos kommentista ♥