tiistai 8. toukokuuta 2012

Terveelliset elämäntavat vol. 209384

Hejsan! Alotin tänään tosiaan taas vaihteeksi "syömään terveellisemmin" ja myös oikeen liikuntaspurtin, huom. heti ku oon tervehtyny sen verran, että uskaltaudun taas salille ja lenkille. Viikon on jo kestäny tätä flunssaa, huoh! Vois jo loppua.

Tsempparina mulla on nyt uudet juoksukengät:


Nike Lunarlon Forever! Tosi suloset vaikka ite sanonki, nää löyty Stadiumin aleista 70 euron hintaan. En ees ettiny mitään hienoja kenkiä, mutta nää osu eteen ja vielä aika kohtuuhinnalla! En oo vielä lenkkimielessä päässy kokeilemaan, mutta noilla on ainaki tosi pehmee kävellä. Ostin myös juoksutrikoot, mikä on aika raju veto multa :D No, näillä rahkeilla vedetään se elokuinen Midnight Run alle tuntiin, se on varma!!

Nyt tosiaan ku päästään tähän mun ruokavalioon, ni tota jooh. Se ei oo mikään kauhee pinnistys, että parantelen mun ruokavaliota, se on nimittäin taas ollu tässä parin kuukauden aikana niin pahasti rempallaan... Vaan ne ketkä mut tuntee voi oikeesti varmistaa, että syön ihan naurettavia asioita. Sanotaan esim. näin, että oon syöny valehtelematta lähes joka päivä n. puol levyä Fazerin sinistä ja juonu 0,5 l Mad Crocin! There, I said it! Oon kuitenki tosi ylpee mun tän päivän ruokavaliosta, joka on mulle superterveellinen:


Ostin duunissa sen ainaisen kolan sijaan lightin, wuhuu. No nolla kaloria :D Ja joo joo mieluummin pitäs juoda vettä! Tarviin vaan noi hiilihapot ja se kolan maun! Söin siis tosiaan tollasen aika pelkistetyn salaatin ja ison köntsän lohta, nam. Tää on siis huima edistys siihen entiseen taukoruokailuun, öö, hodari, kokis, joku patukka.... Että näin. Kaupassa työskentelijät - ootteko ikinä havahtunu tunteeseen, ettei kaupasta saa mitään syötävää? :D Silleen, ettei keksi mitä söis tauolla vaikka olis kaikki mahollinen tarjolla.

Kauppaan oli tullu myös tällasia uutuuksia:


En välitä kauheesti maitorahkasta, enkä voi niellä sitä bullshittiä kun jotain maitorahkan ja gojimarjojen sekotusta kutsutaan "herkuksi". Ööö se ei ole mitään herkuttelua vaan terveysruokaa?? Jos haluutte todistaa tän vääräksi niin otan vastaan kaikkia hyviä (ja terveellisiä) maitorahkaohjeita! :)

Anyway, ostin nää mansikanmakuset "proteiinirahkat" testiin, tossa on kuitenki aika reilusti tota proteiinia! No joo, maistu ihan jauholle eli hyi. Kyllä ton syö, mutta ei mitään suurta herkkua tämäkään.

Meinasin lataa tähän joku miljoona kuvaa Candice Swanepoelista (oikeesti googlettakaa se kroppa) mut päätin, ettei se lohduta ketään. Tässä siis nyt yksi syy taas tähän mun terveysintoiluun:

10 kommenttia:

  1. Ehrmanni + liraus funlightia siihen ja sekoita = tulee semmosta Viiliksen makusta mössöä. + siihen vielä ananaspurkki. Omnom.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu! Pistän ehdottomasti kokeiluun, kiitos vinkistä :)

      Poista
  2. :D tää postaus vois iina olla suoraan mun kynästä!!!!! pääsykoestressi ei oo tietenkää ollu yksinään tarpeeks vaan mäkin oon kehittäny jonkun pakkopäästäkesäkuntoon-pakkomielteen, tekemättä asialle tietenkää yhtää mitään..... no oon mä käyny hei lenkillä enkä oo lauantain jälkee (XDD t:tiistai aamu) syöny suklaata. nyt mennää sinne salille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha <3 Haepas se salikortti nyt ni mennään salille, vaikka yöllä!

      Poista
  3. Kuulostaa aivan minun ruokavaliolta. :D Kokista ja pitsaa on pakko saada koko ajan sekä suklaata tietenkin.

    Minäkin tein eilen päätöksen terveellisen elämän aloittamisesta, mutta eihän tämä nyt kovin hyvin alkanut: aamupalaksi pullaa ja pitsaa.. öh.

    Urheileminenkaan ei onnistu jäätävän flunssan takia, joka ei näköjään koskaan aio lähteä pois.

    Itse olen ärrällä töissä ja olen huomannut tuon saman ongelman lounaan suhteen. Yleensä skippaan kaikki jugurtit jne. ja vetelen karkkia ja kokista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiiiin yhdyn tähän kommenttiin :D Jotenki tuntuu tosi tylsältä syödä "oikeeta ruokaa" sen kaiken herkuttelun tilalla... Mut tee vaik silleen, et lupaat alottaa sen terveellisen elämän sit ku se flunssa on ohi? ;) Sitä ennen mätät iha hullusti! Okei ei ehkä paras ratkasu, mutta tsemppiä sinne terveellisen elämän tavoitteluun :))

      Poista
  4. Hah itekki oon k-marketin kassalla töissä ja yleensä tauot menee just siihen et syö taukohuoneessa sinne raahattuja vanhentuneita tuotteita.. :D eniten löytyy sipsejä ja keksejä. eli tosi jees....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo perus! :D Meil on eniten tyyliin jotain pullaa, sitä vähän jälkkäriks (pääruoaks tietty pizza)! Kaupassa on oikeesti petollista olla töissä!

      Poista
  5. http://sadehtivaa.blogspot.com/2012/05/7-faktaa-musta.html

    Blogitunnustusta sulle, tsekkaapa! :) ^

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥