maanantai 14. toukokuuta 2012

Fly that southern flag high

Heiiiij! Tähän alkuun random-postaus-varoitus.

Oon rakastunut sellasen yhteen random ug-nevaribändiin (HE-HE), Lynyrd Skynyrdiin, jonka olemassaolo on merkinnyt mulle lähinnä kahta hyvää biisiä... Nyt tajusin vihdoin, että kaikki niiden biisit on aika jees!



Nyt ainaki kaikki inttilesket kuuntelee ton biisin lyriikoiden puolesta, ja muutki ihan vaan siks, koska se on kaunis! Toi kitara, wow. Suosittelen tosiaan kaikkia "rokkimimmejä" (maailman hirvein sana vol. 24432) syventymään tämän yhtyeen muuhunkin tuotantoon!

Mua muutenki pännii välillä, miten "feikkiä" melkeen kaikki listahittimusa on, ja sitä nyt tulee joka tuutista. Muutenki on nykyään niiiiin siistiä kuunnella vähän Skrillexiä... Näin ne trendit vaan vaikuttaa musiikkimakuihinkin! En nyt tosiaankaan mee tuomitsemaan yhtään mitään musiikkia mutta siis oi voi, näitä vanhoja rock-tekeleitä sais kyllä kuunnella kaikki ainakin vähäsen! :) No ei, kaikki kuuntelee mitä tykkää. Tästä tulikin mieleen, mä haluisin mennä kattomaan Metallicaa Sonisphereen... Oon ollu kahella Metallican keikalla, mutta olis siisti nähä ne taas! Ne muut esiintyjät siellä ei kyllä kiinnostanu ihan hirveesti.

Tiiän, ettei tähän blogiin pääsääntösesti kuulu musajutut, mutta koska tässä postauksessa ei sääntöjä noudateta, niin siirrytään vielä aiheeseen tyyli! HAH! Tässä siis vähän lähiaikoina ostettuja juttuja:



Ihanaihanaihana Gina Tricotin hyllyiltä löytynyt toppi, tossa kulminoituu kaikki mitä kaipaan kesällä! Kevyt, ilmava, ihana printti ja söpö toi solmujutska.


Sandaalit by H&M! En oo ollenkaan sandaali-ihmisiä, mutta nää ku näin ni rakastuin vähäsen. Halusin nää mustina, mutta eipä ollut kokoja. Nooo, voi olla, että ostan ne mustat myöhemmin näiden kaveriksi, kattokaa nyt noita ihania hapsuja tossa!


Te että tiedäkään, kuinka paljon mä toivon tän olevan paita, ihana printti nimittäin :D No, ne on kuitenki alushousut Cubuksesta. Mut söpöt, right? Saatoin ostaa myös mustana.


Muistaako joku ne mun feikki-Ray-Banit? (anteeks mut mut naurettais jostain muotiblogien kokouksesta ulos vaan ton lauseen takia, hei come on jotku feikit????) No kuitenki, kaivoin ne mun laukusta yks päivä ja niistä oli vaan sangat jäljellä :D Perus! Ostinpa siis JC:stä uudet aviator-malliset lasit, ihan tollaset peruskivat. 

Oikeesti pliis mikä postaus! Tosi epä-mua, mut tällast tänää. Mitä huomenna, we'll never know... Ties vaikka ryhtyisin ruokabloggaajaks!!

14 kommenttia:

  1. aiiiiivan mahtava toi ginan toppi! eivaan kyllä meillä oulussa o vielä näkyny plööh :( hahaa vanha kunnon lynyrd skynyrdi! välillä just pakko kuunnella rouheeta rokkia, simple man ahhhh<3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eks oo! :) No toivotaan että se rantautuu sinne kans! Ja siiis ah ihana kuulla, että täällä on muitakin Lynyrd Skynyrdistä tykkäileviä <3

      Poista
  2. Yllättävän hyvä tuo biisi, vaikken haluukkaa myöntää olevani rokkimimmi! Mut todellakin päihittää David Guettat sun muut jos multa kysytään :D Ja aiivan ihania ostoksia, erityisesti rakastuin toho USA-toppiin. <3 Varmaa farkkushortsienki kaa tosi kivan näkönen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihana kuulla että tykkäsit biisistä!! Rokkimimmi ;) Ja muuten olin just kaavaillu ton USA-topin farkkushortsien kanssa! :)

      Poista
  3. Hahah sun blogia on niin kiva lukea: ) Tulee väkisinki hyvälle mielelle! : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, ihan sika kiva kuulla! Kiitos siiiis <3

      Poista
  4. Täällä yks joka on jopa käynyt lynyrdin keikalla :-)! On ne melko mahtavia. Ja musta tää oli tosi kiva postaus, välillä tekee ihan hyvää poiketa kaavoista. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitääääääh etkä! Oon kateellinen, siistiä :D Mutta kiva kuulla että tykkäsit postauksesta <3

      Poista
  5. Mun piti äsken havahtua et "hän kenen blogia luen" ku olin just sovittanu noita samaisia kenkiä ja haluisin ne NIIN paljon ja nimenomaan ton värisinä enkä mustina, mut onneks tajusin että mulla on LIIKAA kenkiä :D enkä haluu lisää kuormaa ku oon just tekemässä muuttoa. Ainii sun pitää sit tulla käymään! ;) mulla on sit oma saunaki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEEEEEE tuun todellaki käymään! ;)

      Poista
  6. Ihana toi usa toppi! Ja pakko vielä sanoo että sun blogi on ihan parhautta! :)

    VastaaPoista
  7. iiinaaa ja et muuten varmana käytä tota toppii MM-kisojen aikana! :DD heheee tai ainakaan niin kauan ku suomi pelaa..

    Nette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa ehkä käytänkin... ;))) No ei, en käytä! Käytän vaan mun Suomi-paitoja, eiku...?

      Poista

Kiitos kommentista ♥