lauantai 19. toukokuuta 2012

2 x Palmer's

Hyi mikä postaustauko! Ihan sama, esittelen nyt nopee pari ikuisuuslempparimerkkini tuotetta, jotka oon lähiaikoina ostanut testiin.


Palmer's Cocoa Butter Formula Daily Facial Lotion pääty mun ostoskoriin joku yli kuukaus sitten, eli oon ehtiny muodostaa tästä jonkinnäköisen mielipiteen käytössä! Päädyin tähän lähinnä siks, koska tarvitsin kipeesti kunnon suojakertoimen omaavan päivävoiteen. Ja täytyy sanoa, että oon kyllä tykänny tästä! Voide on tosiaankin mukavan kevyttä ja imeytyy nopeasti, silti pitää kosteuden koko päivän ilman yhtäkkistä kiiltoa. Toi nopea imeytyminen on tärkee juttu mulle, koska valmistaudun aina niin kiireessä :D On siis kiva pystyy meikata melkeen heti kosteusvoiteen laiton jälkeen.

Erityisen hyvän tästä tekee voiteen hoitava sisältö: kaakao- ja sheavoita, eli antioksidantteja, peptidejä ja maitoproteiinia ihon hyvinvoinnin edistämiseksi. Omasta mielestä iho on voinut hyvin tän käytön aikana, oon tosi tyytyväinen :) Seuraavaks mulla ois ehkä kiikarissa sarjan yövoide... Hmm. Näitä ei oo muuten hinnalla pilattu, Feel Uniquessa (koti <3) tällä päivävoiteella on hintaa 6 ja puol euroa!


Palmer's Cocoa Butter Formula Foot Magic lähti matkaan sen toivossa, että tää pehmittäis oikeesti mun typerät, uggeissa kärsineet jalkapohjat. Mutta nyt tulee totuus: ei pehmitä :( Mulla oli hirveen korkeet odotuksen tätä kohtaan, ehkä liian korkeat :D Don't get me wrong - tää on tosi hyvä jalkavoide, paras mitä oon kokeillu. Tykkään superpaksusta, geelimäisestä koostumuksesta, tätä voi laittaa huoletta ihanan paksun kerroksen vaikka yöksi ilman välitöntä imeytymistä. Tää tuoksuu myös ihanalle piparmintulle ja suklaalle, mutta ei THANK GOD viilennä jalkoja. ETTÄ MÄ VIHAAN SELLASIA RASVOJA!

Mutta tosiaan joo, kyllä tää normaalin ihon pehmittää ja pitää jalat tosi kauniina (must kesää varten), ei vaan tosiaan toimi niin tehokkaasti kärsineisiin jalkapohjiin, mitä oisin ehkä toivonu. Mun pitää ehkä oikeesti sortuu ostaa joku fakin jalkaraspi ja pehmittävä jalkakylpysuola! Toimiiks ne ees? Eli pian siis tutoriaalia kotikutoisesta jalkahoidosta ;)

4 kommenttia:

  1. Vinkkaileppa hei sitten jos löydät jonkun hyvän jalkarasvan! Itellä on meinaan kans vähän sitä ongelmaa et kantapäät kovettuu :( ei mukavaa.

    VastaaPoista
  2. Miltä toi kasvorasva tuoksuu? Mulla on meinaa Palmer`sin vartalovoiteita ja ne tuoksuu ihan taivaalliselle kookokselle/kaakaolle. Eli onko siinä mitään tuoksua mukana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tuoksuu itse asiassa tavallaan samalle ku ne Cocoa Butter-vartalovoit, mutta jotenkin laimeemmalle ja "kermasemmalle" :D Eli jos niistä tuoksuista tykkäät, niin kyllä varmasti tostakin :) Musta se on ainaki tosi miellyttävä!

      Poista

Kiitos kommentista ♥