keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Stuff for summer

Nyt tulee vähän juttuja, jotka kaikki liittyy jollain kaukaisella tavalla kesään! Kesään, joka vois nyt pikku hiljaa alkaa saapua tänne Suomeen..?

Step one: Kesätuoksu!


Tommy Hilfiger Tommy Girl Summer Cologne eksyi mun käteen jotenkin tosi randomilla, ja ihastuin heti ton raikkauteen. Oon surkee kuvailemaan tuoksuja, mutta kyllä tossa kukkaset tuoksuu pienellä makeudella ja vedellä höystettynä... Tadaa..! Ikävä kyllä tämäkään tuoksu ei kauheen kauan iholla viivy, mutta pullo on törkeen iso eli eiköhän tätä kehtaa ruiskia vähän useemminkin.

Step two: T-paita!


Ihan ku kukaan ei koskaan ostais t-paitoja muuten ku kesäks... Anyway, tää löyty City-Centerin uudesta Warehousesta ja ilahduin suuuuuuuresti, koska tää makso vaan pari kymppiä! Joka tapauksessa täydellisen muotonen ja ihana paita, tota vaan pitää mun mielestä pitää sellasten semi "naisellisten" juttujen kaverina, muuten tulee sellanen liian, ööö, miehekäs olo...? Anteeksi, en osaa selittää :D

Step three: Hopeashampoo!


Ehdoton "kesätuote", koska mun mielestä vaaleat hiukset kellastuvat helpommin kesällä?


Schwarzkopf Bonacure Color Save-hopeashampoo on oikeesti ehdottomasti paras hopeashampoo, mitä löytyy. Mulla on ollut sitä Four Reasonsin hopeshampoota, mutta sanon nyt suoraan että tähän verrattuna se on ihan paskaa, älkää ostako sitä! Ite tein tän uuden shampoon kanssa sellasen mokan, että unohdin tyystin (mikä sana:D) kuinka tehokasta toi on! VARSINKIN kun on näin kuivat ja hamppuset hiukset ku mulla, ai kuulkaa miten tollanen violetti tökötti tarraa kiinni sellasiin oljenpätkiin. Nyt mulla on siis kivasti pari liilaa kohtaa hiuksissa, kuten kuvastakin voi nähdä, mutta ne lähtee onneks pesussa. 

Vinkki! Jos kävi vahinko hopeashampoon tai hiusvärin kanssa, niin harmautta voi kuulemma lievittää levittämällä shampoon hiuksiin ja antaa sitten vaikuttaa jonkin aikaa! Hätäkeinona on tietysti sitten myös sitruuna, joka kylläkin kuivattaa hiuksia.

Eli oon nyt selvästi täysin valmistautunut kesään, bring it on!

15 kommenttia:

  1. Mä koitin erään katastrofin jälkeen sitruunaa, mutta violetti väri oli tarrannu ihan kunnolla hiuksiin. Sitruuna sai värin pinkimmäks, mutta ei paljoa lohduttanut. Yritin siis saada keltasuutta blondista pois. Mä oon kans tykännyt tosta hopeashampoosta, mutta myös Joicon vastaava on hyvää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaiks... Mulla on auttanu sitruuna sellaseen harmauteen ja vihreyteen ainaki! Saa nyt nähä mitä tolle violetille värille kuuluu esim. ekan pesun jälkeen :) Joico on tosiaan varmasti hyvää, mutta kallista, eikös?

      Poista
    2. Ostin omani joskus about 10 eurolla, mutta en taida ostaa uutta purkkia. Nykyään näyttää olevan netistä tilattunakin aika kallista.

      Poista
    3. Joo... Oon joskus kokeillu Joicon muitaki megahypetettyjä (KALLIITA) shampoita eikä ne ollu mitään kauheen hyviä! :(

      Poista
  2. bonacure on kyl paras hopeashampoo :) ja ihana toi t-paita! mä haluisin olla enemmän t-paita ihminen mut ei ne jotenki sovi mulle. sulle sopii tosi hyvin kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Sulle sopis mun mielestä just hyvin t-paidat muuten! Aika jännä koska ite en kans ollu ennen yhtään t-paita-ihminen mut nykyään that's all I wear ;) Eli eiku totuttelemaan!

      Poista
  3. Mist toi shamppoo on? :) oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shampoon tilasin Fragrance Directistä, mutta en nyt löydä sitä mitenkään niiden sivuilta?? :D Outoa! Tässä kuitenkin esim. Feel Uniquen linkki: http://www.feelunique.com/p/Schwarzkopf-Professional-BC-Bonacure-Color-Freeze-Silver-Shampoo-250ml Hinta on huomattavasti Suomen hintoja halvempi!

      Ja voi kiiiitos :) <3

      Poista
  4. heiii jos tiiät sellasii köyhän naisen/tee-se-ite kauneudenhoito vinkkejä ni ois kiva saada postausta niistä, jos nyt ymmärsit mitä meinaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. if you know what i mean ;)

      Poista
    2. Joo, ainaki uskon ymmärtäväni! Meinaatko jotain tän tyylisiä vinkkejä: http://blogiinas.blogspot.com/2011/07/make-me-beautiful-salt-olive-oil.html ? Otan aina selvää tollasista uusista tee-se-itse-jutuista ni jos nyt tärppää jotain hyviä niin todellakin teen postauksen! :)

      Poista
  5. onks toi hilfiger semmonen 100ml jötikkä?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Sitä uskaltaa vähän lotrataki :D

      Poista
  6. Kuinka usein käytät tota hopeashampoota? Ajattelin kokeilla, ku itselläkin alkaa blondit aina kellertää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa en enää käytä, toi loppu mulla siis aikoja sitten! Nyt oon ollu pitkään jo vähän "lämpimämmällä" värillä liikenteessä :) Mut tota kandee käyttää varmaan 1-2 kertaa viikossa, riippuen sun tilanteesta :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥