torstai 12. huhtikuuta 2012

Shopping @ Gina Tricot

Eikä mitään vaatteita, vaan kosmetiikkaa wuhuu. Koín velvollisuudekseni ostaa sieltä vihdoin joitakin tuotteita testiin, että saatais jonkinlainen käsitys kyseisen puljun kosmetiikkatarjonnasta!

Suokaa anteeksi iPhone-kuvat, en siellä viittiny alkaa kameran kanssa höskätä, on varmaan laitontaki.


Ginaan on siis jo jokunen aika sitten ilmestynyt niin meikkijuttuja kuin vartalonhoitotuotteitakin. Ite en ostanu noista vartalotuotteista mitään, siis jotenki noi purkit on jo jotenki huolestuttavan näkösiä. Eli toi ulkoasu on mun mielestä epäonnistunut, liian muovinen! Tuotteet on edullisia ja siltä näyttää pakkauksetkin... Lisäks mun pää meinas räjähtää, kun luin noiden tuotteiden nimiä: Strawberry Champagne, Mango Passion, Victoria's Secret anyone? Ei sillä, ettei kukaan muu sais käyttää noita nimiä mut silti. Noiden tuotteiden tuoksuista vielä, nekin oli jotenkin tosi keinotekosia. Sellasia ihan kivoja, mutta joku tosi teollinen sivuhaju pilaa koko homman! Vähän niinku Anatomicals-tuotteet, hyi oikeesti..... Ja ne purkit! En tykkää.


Meikit vaikutti aika lupaavilta ja valikoimaki oli aika kattava. Ulkoasuki on aika tyylikäs, tollanen simppeliys sopii Ginalle. Oli muuten aika shokki mennä tän jälkeen Hennesille sinne kaaoksen keskelle :D


Ostamani jutut pakattiin somaan paperikassiin, kiva idea! Ja kassistahan siis löytyy aurinkopuuteri, luomiväri, kynsilakanpoistoaine sekä kabuki.


Aurinkopuuteria löyty kolmea erilaista, voisin melkeen vannoa, että toi mun sävy on Bronze Beauty. Siellä oli kuitenki matta, vähän shimmerinen (tämä) ja sellanen hullun kimalteleva. No joo voin sanoa, että olis varmaan pitäny ottaa se matta! Tää on tosiaan arvaamattoman kimaltavaa, siis naamalle tulee oikeesti hileitä tän mukana. Huoh, ei hyvä... Levittyvyys oli kuitenkin ok, eli ei tätä nyt roskiin kannata heittää! Kiva aurinkopuuteri ainakin kesäksi, sanoisin, että tää pääsee oikeuksiinsa auringonpaisteessa :)


Kivan sotkunen toi luomiväri. No kuitenkin, toi sävy on tosi nätti, nimeltään Light Grey. Mutta TAAS, tää on ihan tajuttoman hileinen! Ei ees sellanen shimmerinen, vaan jotenki tosi hileinen. Oon silti käyttäny tätä aika ahkerasti, eli kyllä toi menee kivasti arkimeikissäkin. Mä vaan tykkäisin tästä enemmän, jos tää olis hillitympi!


Kynsilakanpoistoaine, makso tyyliin 2,95 e eli aika edullinen. Mut enpäs sanokaan tästä mitään, koska en oo vielä kokeillut tota, anteeksanteeksanteeks! Onko joku muu kokeillut? Veikkaisin tän olevan aika perus shittiä...


Ja kabuki. Mä en tiedä mikä aivopieru oli ostaa kabuki Ginasta ja uskoa sen toimivuuteen... Siis toi on kova ku kivi, tai siis ihan ku yrittäis meikata jollain luudalla. No ei ihan, mut siis mineraalipohjan pyörittelyyn toi on ihan no-no, mä suosittelen lämmöllä kaikille Everyday Mineralsin Long Handled Kabukia (13 dollaria), joka mulla on ollut käytössä jo ties kuinka kauan ja toimii edelleen kuin uusi! Se on niin pehmee ja levittää mineraalipohjan nätisti. Bare Mineralsin sudit on muuten jotain ihan kauheeta, niin ylihintasia, karheita ja karvoja pudottelevia.

Testasin tota kabukia muuten myös esim. aurinkopuuterinlevittämismielessä, eihän siitä mitään tullu. Toi on niin kökkö ja kova, että se vaan pyyhkii tyyliin aikasemmat meikit pois.

Mitäs ootte mieltä Gina Tricotin "uusista" kosmetiikkajutuista, löytyykö helmiä?

13 kommenttia:

  1. Hei! Kiva postaus, olen alkanut seuraamaan sun blogia. :) Minkä hintaisia noi kosmetiikka tuotteet oli tuolla? Tekisi mieli täyttää meikki varastoa vähän edullisemmin monipuoliseksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seurailemaan blogia! :) Siis noi oli aikas edullisia, kynsilakat ja luomivärit 3,95 e, aurinkopuuterit 6,95 e, poskipunat 4,95 e... Tota hintaluokkaa :) Ja luultavasti ihan laadukkaita!

      Poista
  2. Mulla tuli kiukku yks päivä kun luin noita nimiä ja tietty VS sieltä putkahti mieleen. Meni totaalisesti maku, enkä ostanut mitään vaikka alunperin olin tarkoitus ostaa juuri kokeilumielessä joku vartalonhoitojuttu. :-D Plaah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo vähän sama mulla! Jotenki tuli niin kopio-fiilis noista, ja sitte tietty toi pakkausten ulkoasu joka on vaan niin halvan näkönen :/ Tiiä sitte millasia noi tuotteet oikeesti on...

      Poista
  3. hey tosta hyvästä kabukista mistä puhuit niin mistä oot ite sen ostanu, vai netistäkö? oisin kesällä menos jenkkeihin nii vois samal kattoo mut helpottais vähän jos tietäis mistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ostin tuolta Everyday Mineralsin nettikaupasta sen! En tosiaan tiiä myydääks noita ees muualla ku tuolla nettikaupassa :( Tossa tutkimusta tehdessäni huomasin, että noita voi ostaa myös Nellyn sivuilta hirveeseen riistohintaan :DD

      Poista
  4. toi hylly näyttää tosi houkuttelevalta, harmittaa ettei täällä korvessa oo gina tricottii : D mitä mieltä oot tosta luomiväristä, onko siitä miten paljon pigmenttii? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi näyttää kyl kieltämättä houkuttelevalta! Ja oon kyllä tosi surkee "arvostelemaan" luomivärejä, mutta sanoisin, että kyllä tässä pigmenttiä riittää :) Ainakin omiin amatööritarpeisiin! :D

      Poista
  5. itse oli yllättynyt luomivärien pigmenttisyydestä. tietenkin luomiväri kannattaa taputtaa siveltimellä kuin levittää, silloin väri haalenee - ainakin häivyttäminen tulee olemaan helpompaa.

    xx Heidi Caterina

    Käy toki kurkkaamassa mun muotiblogiin,
    Searchingforlbd.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, tässä siis Ansmalle vastaus! :) Ite käytän usein jopa sormia levittämiseen, auts... :D

      Poista
  6. Ei vitsi sä kirjotat hauskasti!! :D Oon nyt nauranu lähes jokasessa postauksesssa, jonka oon tässä ehtiny illan aikana lukemaan :DD Oot ihana ja meitsist tuli just sun uus lukijas! <3

    VastaaPoista
  7. Ei vitsi sä kirjotat hauskasti!! :D Oon nyt nauranu lähes jokasessa postauksesssa, jonka oon tässä ehtiny illan aikana lukemaan :DD Oot ihana ja meitsist tuli just sun uus lukijas! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, ihan sika hauska kuulla! :D En olis uskonu että joku kuvailee mun kirjottamista hauskaksi, mutta kiitos paljon ihana <3 Tervetuloa lueskelemaan :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥