keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

"Löysin itsestäni jotain uutta"

Huhhuh... Viime yö oli ihan kauhee! Tein niitä typeriä käsikirjottamisen ennakkotehtäviä sun muita kouluhakuja aamuun asti, vaikka olin kovasti luvannu itelleni olla jättämättä noita juttuja viimeseen yöhön. Yks kirjotettavista teksteistä oli toi "Löysin itsestäni jotain uutta", ja mun aivot löi niin tyhjää ton aiheen kanssa. Se kuulostaa tosi iisiltä ja sitä se oliki, ellei yliajattele kaikkea ja kirjota ainaki viis tekstin alkua hyläten jokaisen itsekriittisyyden puuskassa. No, sain noi sitte loppujen lopuks tehtyä, mutta täytyy sanoa, etten oo todellakaan tyytyväinen. En nää minkäännäkösenä vaihtoehtona sitä, että mut kutsuttais sinne pääsykokeisiin näiden perusteella :( Harmittaa, mut oma vika!

Hain sitte kivasti tossa myös yliopistoon, voi huhhuh... Käytännön filosofia, täältä tullaan indeed! Ties mikä toiki päähänpisto oli. Aion kyllä varmaan lukea tonne jne. mutta jotenkin en ihan nää itseäni siellä yliopistoon pääsijöiden joukossa :D Niin surullista kuin se onkin.

Hain myös Laureaan estenomiksi, mut enpä tiiä. Se on sellanen koulu, johon voisin jopa päästä ihan sisään asti... Silti mun sydän halajaa jonnekin median pariin, yhyy. Ai niin ja iskin myös itteni taas sinne Metropolian sisustusarkkitehtuurin pääsykokeisiin, siellä oli viimeks niin huisin hauskaa, että meen mieluusti uudestaankin. Ai joo ja sitte hain myös Haaga-Heliaan tradenomiks, sinnehän mä vasta haluankin niiiin kovasti, oikeen kutstumustutkinto.

Mihis muut haki? Entä onko teillä vinkkejä tuleviin pääsykokeisiin?


Lisäks mua on alkanu hiukan pänniä toi mun jokapäiväinen duunilook. Mä oon tajunnu, että "laittaudun" nykyään tsägällä kerran viikossa! Miten on tultu tähän? Tarviin oikeesti työn, jossa on pakko näyttää ihmiseltä, eli ton hätäponnarin, -meikin ja -asun vois vihdoin unohtaa.

Ettei tää nyt ihan "lifestyle-bloggaamiseks" menis:


Testailin just tän Saksasta ostetun Tutanchamun Masken, joka pienen googlailun jälkeen vaikutti lupaavan kuunkin taivaalta. Nooh, kiva perusnaamio, vaikka pakko kyllä antaa lisäplussaa kosteutustehosta. Harva naamio mun mielestä kosteuttaa kuin ihana jättikerros kasvovoidetta. Tämä teki niin! Muuten toi naamion nimi vähän ihmetytti mua, miks just Tutankhamon? :D Miksei vaikka Kleopatra tai Nefertiti?

Nojoo, mutta meikäläisen yö jatkuu kaunistautumisella, seuraavaks Crest-liuskat hampaisiin ja sitte itseruskettava vaikuttamaan!


Hitsi miten hyvälaatuisia iPhone-kuvia tässä postauksessa! Sorry...

16 kommenttia:

  1. ihana kaunistautumisyö! kai tiesit että mitä aiemmin ennen puoltayötä meet nukkuu, sitä paremmin sun iho uudistuu? joten kandeis jättää kaunistauutmiset vähän aikasemmille kellonajoille...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinku Laura tossa sanokin, uskon että toi ohje on ihmisille keillä on normaali vuorokausirytmi... Siis mun mielestä! Mut joo, yritän saada tarpeeks unta ja toivotaan, että iho uudistuu sekalaisesta unirytmistä huolimatta :)

      Poista
  2. Hei onnee ihan hirveesti niihin pääsykokeisiin!! :-) Itse hain ammattikorkeeseen sairaanhoitajaks sekä terveydenhoitajaks. Mua kans jännittää hirveesti, et pääsenkö edes pääsykokeisiin. Hakijoita on niin paljon ja paikkoja vähän.

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos! <3 Toivotaan, että ees jossain niistä onnistun... Tsemppiä sinne myös opiskelujuttujen kanassa, pidän peukut pystyssä että pääset kouluun! :)

      Poista
  3. Haha sun huone <3 ja eiköhän toi ihon uudistuminen liity unen määrään, eikä siihen millon nukkuu ;) t: ex-yötyöläinen laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä toivoin ettei kukaan kiinnittäis huomioo tohon kaaokseen :DD Ja agreed!

      Poista
  4. oot nii nätti että ois kiva ko ois useemminki kuvii susta täällä! :)

    VastaaPoista
  5. Mistä noita hammasvalkasu liuskoja saa ? :o minäkin haluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.isosmile.com/ ! Sivu on turvallinen ja liuskat todella toimii, eli nyt vaan tilailemaan! :)

      Poista
    2. Joo, hitsi ku on kaks ongelmaa :D oon menossa hampaitten valkasuun ihan hammaslääkäriin parin viikon päästä enkä tiiä voiko noita käyttää samaan aikaan, tiiäks sä ? Ja toiseks sieltä Jenkeistä noita sais varmaan paljon halvemmalla, vai saisko ? :o

      Poista
    3. Siis joo osta ihmeessä sieltä Jenkeistä ne! Ja suosittelen myös Crestin White Vivid-hammastahnaa, se maksaa tyyliin joku 3 dollaria :) Ja kandee varmaan kysyy siltä hammaslääkäriltä tosta asiasta, en kyl ite osaa sanoo :/

      Poista
  6. Hei puhuit jossain postauksessa siitä halvemmasta ripsiseerumista jonka löysit apteekista. Onko se toiminut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa oon kovasti yrittäny haalia siitä postausta kasaan, mut jotenki mä oon onnistunu mokaamaan ne "ennen"-kuvat tyyliin silleen, että ne on kaikki käyttökelvottomia... :D Mut siis joo, se kesti mulla käytössä alle 2 kk eli en tiiä oonko lätränny sitä jotenki liikaa! Sit kans vähän lipsuin sen käytössä, mut eei voi mitään. Sanoisin, että ripset pitenivät hieman, ja aattelin kyl ostaa uuden, se hinta kun ei tosiaan oo paha! Mut toisaalta jos haluu tosi näyttäviä tuloksia ni kannattaa varmaan satsata vaikkapa NeuLashiin....

      Poista
  7. hei osaatko sanoa, että auttaako se lääkekuuri jonka söit myös mustapäisiin ja sellaisiin pieneen näppylöihin, jotka ei varsinaisesti oli finnejä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, sanoisin että auttaa! Mustapäistä en NIIN menis vannomaan, mutta kuurihan tosiaan puhdistaa sen naaman aika perusteellisesti :) Itelläni tulokset oli parhaita selän ihossa, joka just oli aina ollu tosi epätasanen, just tyyliin sellanen mitä varmaan meinaat? Viimeistään sitte ihotautilääkäri näkee mitä on tehtävissä, sen kautta se kuuri on kuitenki haettava :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥