tiistai 17. huhtikuuta 2012

Huulikiiltojen eliitti

Oon testaillu tässä vuosien varrella yhtä sun toista huulikiiltoa, ja uskon nyt voivani julkistaa (todella) virallisen TOP 4-listani! Sanottakoon tähän, että ite tykkään yleensä kosteuttavista ja hieman tahmeista huulikiilloista, jotka pysyvät huulilla pitkään. Pitemmittä puheitta, tässä siis neljä suosikkiani, arvaatteko jo voittajan?


Hui ku on huonossa kunnossa osa, no, käytössä kuluu! Eli siis, Lancôme Juicy Tubes, The Body Shop Hi-Shine Lip Treatment, Lumene Natural Code Smile Booster sekä Dior Addict Lip Maximizer

4. sija: Dior Addict Lip Maximizer
         

Hieman kärsinyt pakkaus.. Mutta siis, kyseessä on hintavahko, huulia pullistava huulikiilto Diorilta. Ite rakastuin tän kosteuttavuuteen ja hentoon, pinkkiin sävyyn, joka on huulilla tosi huomaamaton. Mun mielestä tässä voi tuntea sellasen mentolisen "pistelyn" huulilla, mutta ei todellakaan mitään häiritsevää! Tuoksu on todella ylellinen, tästä huokuu jotenkin luksus. Miinuksena sanon sen, että tästä on vain yksi sävy + kiilto ei ole mitenkään superpysyvä huulilla. Ja järkyttävä hinta!

3. sija: The Body Shop Hi-Shine Lip Treatment
        

Tää kiilto on vähäsen menettäny hohtoaan mun silmissä, jotenkin tää on välillä liian pistävän tuoksuinen eikä niin täydellisen kosteuttava, mitä aluksi ajattelin. SILTI, uskomattoman hyvä kiilto! Kosteuttaa, kiiltää hulluna, pysyy huulilla pitkään. Miinuksena vielä toi sävy ja yleensäkin se sävyvalikoima (joka ei ollu mun mieleen), toi ei kylläkään oo huulilla noin oranssi.

2. sija: Lumene Natural Code Smile Booster (Berry Smoothie)
           

Oon hehkuttanu tätä kiiltoa niin monesti, että kehtaanko edes puhua tästä enää..? No, once again: ihanan täyteläiset sävyt, superkosteuttava (käy oikeesti huulirasvasta), miellyttävät tuoksut, jotenkin "pehmeä" ja kauniisti levittyvä kiilto muutenkin. Miinuksena ehkä se jännittävyyden puute :DDD En tiiä mistä toi tuli mut teki mieli kirjottaa. Tää ei myöskään pysy huulilla niin hyvin, kun esim. parhaimmaks valitsemani kiilto...

1. sija: Lancôme Juicy Tubes (Lychee


Siis kattokaa nyt sitä, niin kaunis... Mä oon nyt oikeesti löytäny mun elämäni huulikiillon, sellasen mikä omaa just ne piirteet, joista tykkään. Kimaltava (ei liian), todella kestävä huulilla, kiiltävä, todella kosteuttava, jotenkin vaan imarteleva. Siis tätä kun isket huuliin ni johan on kuule. Tästä saa sellasen boostin, että oikeesti näyttää hyvältä! Kaiken lisäks tää tuoksuu vaniljaisen vadelmaiselta... Unohdinko vielä kehua tätä joltain kannalta? No, joka tapauksessa oon koukussa ja velvoitettu tuhlaamaan esim. Kicksiin n. 26 (?) euroa n. joka toinen kuukausi koko loppuelämäni ajan... MUTTA SE ON SEN ARVOISTA!

Tässä vielä voittajakiillosta kuvaa in action:


Oon virallisesti in love. Mikäs on sun HG-huulikiilto?

16 kommenttia:

  1. Voi miten kivan näköistä tuo Lancomen kiilto!!

    VastaaPoista
  2. Mä oon niin huono näiden meikkien kanssa et mulle tulee fiilis et on pakko käydsä ostamassa, nyt kun kerran suosittelet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei :D No, suosittelen täydestä sydämestäni jos tykkäät ton kaltasista kiilloista!

      Poista
  3. Tilasin itseasiassa sun suosituksen perusteella Burt's Bees Lip Shimmerin sävyssä Champagne ja HERRAJUMALA! On kyllä niin ihana tuote että ei toista. Itsekin kun olen tuon isotretinoiinikuurin syönyt, niin huulet vaatii aika hoitavia tuotteita, mutta pelkkä Bepanthen alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään. Tää Burt's Bees on siitä just mahtava, että tää kosteuttaa mutta toimii samalla juurikin kiiltona. I like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee ihana kuulla että tykkäät tuotteesta! Äh muaki houkuttelis nyt se Champagne-sävy... :D Mäki oikeesti yllätyin sen kosteutustehosta! Hyvä tuote indeed :)

      Poista
  4. Musta tuntuu, et mun on lähdettävä Kicksiin ostoksille.. 26e kirpasee mut... on se sen arvoista???? :)

    Mikä huulikiilto kestää parhaiten pussailua? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tosiaan tykkäät vähän tahmeista kiilloista jotka kans sitte kosteuttaa, niin oikeesti GO FOR IT! Toi Lancome tosiaan varmasti kestää pussailua, mut voisin kuvitella, että vastapuolen mielestä se voi olla vähän ikävää just ton tahmasuuden takia :DD Eli mun mielestä pussailuun vaan joku makea huulirasva, grr ;)

      Poista
  5. Moips! Meikkejä ja huumoria, I like! ;) Saisko tota Lancômea jostain netistä halvemmalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniiin eli tervetuloa lueskelemaan! ;) Tutkiskelin vähän nettikauppojen tarjontaa ja esim. Strawberrynetistä löytyy hintaan 19,50e (http://eu.strawberrynet.com/makeup/lancome/?LineId=2216#2216).... Hmm. Muita en tähän hätään löytänyt :( Mutta tosiaan, jos liittyy Kicksin asiakkaaksi niin pitäis joka kuu saada -20%-alennuskuponki, ni tolle kiillolle jää hintaa "vaan" pari kymppiä... :D Jos nyt muistan sen hinnan ees oikein!

      Poista
  6. Heippa! Hei tekeekö toi huulikiilto huulet tollasiks ihanan vaaleenpunasiks, vai onko sulla siellä kiillon alla jotain muutakin? :))näyttää meinaan aikas täydelliseltä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm no siis toi Lychee-sävy on aika pinkki kuitenkin, mulla ei oo tuolla mitään alla, mutta kuvassa huulten väri saattaa vääristyä vähän vaaleampaan mitä oikeasti on... Juicy Tubeseista löytyy kyllä kattava valikoima sävyjä, eli kandee kattoa nekin läpi :) Ja jos oikein "vaaleaa" kiiltoaa etsii niin toi Natural Code on oikeesti tosi VAALEA pinkki!

      Poista
    2. Aa ok! Täytyykin tsekata toi ja toi Codeki kyllä rupes kiinnostaan :) Mutta kiitti paljon avusta, oot aivan mahtava tyyppi! :-))

      Poista
    3. Voi apua, kiitos ihanista sanoista :))

      Poista
  7. sama lemppari mulla! paras :D oon kyl vähän huono käyttää huulikiiltoja joten noitaki on joku 4 varastossa ku äiti aina niitä jostai raahaa... osa on kyl semmosii pieniä. mut on superhyvä, hear hear!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis itse asiassa mun ensikosketus näihin oli joskus vuonna 1 ja 2 teijän autossa!! :D Mut parasta on! <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥