torstai 26. huhtikuuta 2012

21 and legal

Arvatkaa kuka täytti tänään (okei keskiviikon puolella) 21 vuotta! Jaiks. Enpä oo kummempia tänään kuitenkaan saanu aikaseks, käytiin vaan syömässä with my gals + queen Tapsa ja myöhemmin viikolla vielä toisen porukan kanssa leffaan kattomaan kauan odottamani Poikani Kevin! Onko kukaan muuten nähnyt sitä? Sanokaa pliis että se on hyvä.

Mutta näinkin villit juhlimiset mulla on takana! Voin myös nyt rehellisesti ilmoittaa, ettei mulla oo oikeen mitään kuvia tai muitakaan rahkeita ees tehä tätä postausta, halusin vaan kirjotella jotain :) Tässä kuitenki tän hetkisiä tunnelmia laadukkain iPhone-kuvin:


Väänsin tänään jopa kiharat mun special dayta varten, kuvassa nyt se mitä niistä on jäljellä 2 aikaan yöllä...


Jatketaan nyt Sopranosin parissa tätä iltaa, ah, mä niin rakastan tota sarjaa. Älkääkä tulko spoilailemaan muuten vitoskaudesta eteenpäin, en oo vielä nähny vikaa kautta :D Mutta siis ne ketkä ei oo nähny ni kattokaa oikeesti jos vähänki mafiajutut tai vaikkapa suurta roolia sarjassa näyttelevä psykologia kiinnostaa! Tätä voi kattoa jopa poikaystävän kanssa, ei tuu niin tylsää sille ku vaikka Sinkkuelämää katellessa (vaikka toisaalta toi mun poiccis kehu sen hyväks sarjaks, score!) ;)

Mut joo, yritän varmaan huomenna saada jotain parempaa tekstiä aikaseks... Mä oon vähän kahden vaiheilla, pitäiskö vaan alentaa näiden postausten tasoa ja postauskynnystä niin tulis vähän useemmin postauksia? :D Ehkä ei, en tiiä... No mutta huomisiin!

18 kommenttia:

  1. Onneks olkoon! Postaile sen verran mitä huvittaa, ettei bloggaus mee sulle tylsäks (tietenki mahd. usein silti) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3 Ja joo, ehkä pitäis vaan bloggailla fiiliksen mukaan :))

      Poista
  2. Paaljon onnea! oih, noi kiharathan näyttää aivan täydellisiltä. Miks mä en osaa tehdä tommosia ja miks mulla suoristuu heti 5 min jälkeen!! :D käytätkö sä jotain kiharasuihkutta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooos! <3 Mä veikkaan, että sulla on niin paljon paksummat ja hyväkuntosemmat hiukset, ettei ne kiharat taho pysyä ;) Jos nyt jotain vinkkiä pitäis antaa, niin tosiaan muotoillessa hiusten täytyy olla rutikuivat, niin ja ennen muotoilurautaa voi suihkia tukkaan vähän lakkaa :D Varmaan joku maailman pahin neuvo hiusten terveydelle, mut ainaki tulee vähän kestävämmät kiharat mun mielestä :D

      Poista
  3. Ainakin mun puolesta saisit kirjotella useemminkin ihan arkipäiväsistäkin jutuista! Sun juttuja on mukava lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Laitetaan siis listalle :))

      Poista
  4. Mahdit synttärionnittelut yhelle ehdottomalle lempibloggarille! :)

    VastaaPoista
  5. Onnittelen nyt täällä ku faces jäi välistä, eli onneks olkoon <3 Onnea myös sun blogille, oon lukenu jokasen postauksen! :)<33

    VastaaPoista
  6. onnea kaunokainen<3

    VastaaPoista
  7. Pitää kommaa viel tähän! :D ONNEA<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥