perjantai 20. huhtikuuta 2012

2 x kasvonaamio

Oon tässä lähiaikoina ostanut testiin pari aika laadukasta kasvonaamioita, joten nyt vähän juttua niistä...


Palmer's Cocoa Butter Formula Purifying Mask! Tilasin tän tosiaan sieltä Feel Uniquesta tajuttuani vihdoin, että sieltähän saa rakastamiani Palmer's-tuotteita... Tykkäsin tästä kovasti! Tämä on siis savinaamio, mutta silti jotenkin tosi helppo levittää ja pestä pois, siitä suuuri plussa. Jotenkin naamio tuntu myös voidemaiselta, mikä on mun iholle hyvä juttu, koska useimmat savinaamiot (Freeman) tuppaa nykyään kiristämään ja kuivattamaan ihan liikaa. Laitoin tän muuten just suihkusta tultuani ja tunsin iholla sellasen ihanan, hennon viilentävän tunteen tän laitettuani! Ei todellakaan mitään ärsyttävää tai pistelevää, sellanen tosi rentouttava viilennys siis. Voin niin kuvitella tän kesällä mun parhaaks kaveriks.

Oon muuten huomannu ton kaakaovoin tuoksun olevan vähän liian tunkkanen niissä vartalovoiteissa, tai siis siihen nopeesti jotenkin kyllästyy. Tässä se toimii tosi hyvin, nam.


Pidin tätä iholla vähän yli 10 minuuttia, ja pesin vedellä. Iho oli supersileä ja pehmeä, love it! <3 Huomasin myös jotenkin nenän alueen ihohuokosten supistuneen, tiedä sitten kuinka pitkäkestoinen vaikutus tällä on...! Mutta tosiaan loistava tuote, ostan varmasti uudestaan! Tää tuote on kyllä todella riittoisaa, eli kestää jopa mun käytössä varmaan useamman kuukauden :D


Toinen uutuus on The Body Shop Honey & Oat 3-In-1 Scrub Mask. Vaikka tää onkin "kuoriva" naamio, sanoisin tän olevan tosi hellävarainen ja kosteuttava. Eli siis kunnon kuorintaa kaipaavat, ei suosittelis tätä! Myyjä tosiaan ohjeisti hieromaan tän kevyesti naamalle, ja vaikka ite oisin halunnu hinkata tätä naamaan paremmat kuorintatulokset mielessä, en olis onnistunut. Tässä on siis tosiaan sellasia todella pehmosia "rakeita", niinku kaurahiutaleita. Varmaan onkin siis tosiaan ihan sitä itseään.


Sen puuromaisuuden takia tän naamion koostumus ja haju oksetti mua. Onneks se ei oo naamalla niin häiritsevä, kunhan naamio vähän kuivahtaa. Uskon myös, että monet oikeesti tykkää tämän tuoksusta!

Mulla ei oo tästä ihan kauheesti sanottavaa, yhteenvetona tosi kivasti kosteuttava naamio, joka sopii mun mielestä herkällekin iholle. Tämä ei jätä ihoa kiristäväksi, mikä on ihana juttu! Miinusta vaan tyyriistä hinnasta ja tosta huonosta kuorivuudesta, varsinkin kun nimi sattuu olemaan "scrub mask"!

Body Shopin naamioista puheen ollen: onko kellään kokemuksia siitä niiden Tea Tree-naamiosta? Se Body Shopin myyjä ei antanu mun ostaa sitä, koska mulla on kuulemma vääränlainen iho siihen.... Mua silti himottelis se, oon kuullut siitä pelkkää hyvää...

6 kommenttia:

  1. mulla on ollu tota hunajakaura naamio, ja muistaakseni se oli tosi hyvää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kosteuttaa kyllä itelläni tosi hyvin! :)

      Poista
  2. toi koostumus näyttää niin ällöltä, että mua alko oksettaa jo pelkkä kuvan kattominen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeesti ihan sellasta puuroa, eww :D

      Poista
  3. Tea Tree-naamio on tarkoitettu todella rasvaiselle iholle, joten uskoisin sulle käyvän paremmin jonkun toisen naamion. Esim. merilevä-naamio tms.. Tea Tree tuotteet on sen verran jytyä tavaraa, etten niitä lähtis normaalille/sekaiholle laittamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ajattelinki, että ehkä toi on vähän liian tujua tälle naamalle :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥