maanantai 19. maaliskuuta 2012

Want you to love me too

Ah kuuntelen just tän hetken parasta drum'n'bass-biisiä, kiinnostuneet voi kurkata sen täältä! Mä harvoin linkkaan musiikkia, mut sen ku teen ni sille on joku syy :D Mä sain sellasen jännän kokemuksen tota kuunnellessa, löysin itteni hetkeks... Makasin sängyl ja toi biisi jytäs, näin sen leffan musiikkina ja näin mun tulevaisuuden silleen et teen elokuvia työkseni. Kauhee trippi :D

Tripeistä puheenollen, näin myös ihan parhaan unen, joka on kirjotettuna tosi tylsä ja merkityksetön. En tiiä oonko ikinä maininnu, että rakastan Frat Pack-kokoonpanoa, johon kuuluu mm. Ben Stiller, Owen Wilson, Vince Vaughn, Will Ferrell, Jack Black, Steve Carell.. Nuo suosikkini mainitakseni. Mä tosiaan esim. kirjotin enkun ylppäreissä esseen siitä, kuinka Ben Stiller parantaa maailmaa.

No kuitenkin, olin jossain bileissä tyyliin, ja törmäsin Owen Wilsoniin... Se oli tosi kiva, me juteltiin paljon ja jossain vaiheessa pussailtiinki, vaikka pidän Owenia vähän ällönä. :D Eli ei mitään sellasta...! Sit muistan kysyneeni siltä, et onks Vince Vaughn muuten täällä, ja se oli sillee "Tossahan se menee!" ja huusin "Vince!" mut se vaan lähti pelokkaana pois.... Olin tosi loukkaantunu. Sit tajusin kysyä Ben Stilleriä, mun tokaks kovinta lempparia tosta possesta (Will Ferrell on ykkönen!) ja Owen sano, että voidaan järjestää tapaaminen :D Olin iha innoissani ja yhtäkkiä mua vietiinki jo tapaamaan Beniä, sillon kans tajusin, että kamera ja nimmarivehkeet jäi...:(  Ihan sama, tulin siihen pöytään ja Ben Stiller puhu ranskaa jonku naisen kaa. Sit selitin sille kuinka paljon rakastan sen töitä ja kuinka kirjotin siitä ylppäreissä. Se oli jotenki tyly ja vaikutti siltä ettei sitä kiinnostanu, buu! :D Anyway, ei siinä nyt oikee muuta ollu, mut jälkeenpäin harmitti, etten muistanu kysyä Will Ferrelliä... Oisin voinu unihengaa senki kaa. Tää oli tosi epäkiinnostava uni mut mulle tosi jees, oli kivaa ja jännää!!


Kuitenkin, ajattelin taas selittää vähän turhuuksia tässä, sanoin itse asiassa just Lauralle facessa, että haluun tehä postauksen, mutku ei oo kuvia. Se on yleensäkin mun ongelma! 

Voisin vaikka kertoa tässä, että lähen ku lähenki Düsseldorfiin torstaina! Ihan sika ihanaa, torstaille on esim. luvattu Forecan mukaan +19 ja aurinkoista... Ihan jees! :D Aivan ihanaa päästä paikkaan, jossa kevät on jo oikeesti pitkällä, lisäks pääsee shoppailemaan vähän eri maisemiin ja tutustumaan uuten kaupunkiin, ite en oo ollu ikinä nimittäin missään päin Saksaa. Lupaan yrittää olla hyvä bloggari ja ottaa ees jotain kuvia sieltä, saa nähä mitä siitäki tulee :D 


Mitähän muuta "jännää"? No, lopetin sen mun Roaccutan-kuurin joku viikko sitten, eli siitä on tulossa lähiaikoina postausta! Voisin myös jatkaa tota mun kosmetiikkavarastojen setvimistä, niin häpeällistä kuin se onkin..... Päivitetty meikkipostaus olis myös paikallaan, mitäs muuten sanotte, onko meikkipostaus mielestänne parempi tehdä videona vai kuvina?


Yllä vielä kuva ruusuista, jotka sain naistenpäivänä! Pretty, huh? Okei nyt riittää, kello on puol viis, eikä tästä kirjottamisesta tuu enää mitään. Tää on muutenki surkein postaus ever, huomenna sit vaikka parempaa. Öitä/huomenta siis kaikille ihanille! <3

17 kommenttia:

  1. tee vaikka vaihtelun vuoksi videona :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Hihii joo jos saan hyvän ja selkeen aikaseks! :)

      Poista
  3. ihania ruusuja<3 video ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eks oooo <3 Ja juuu kyl varmaan teen sen videona ;)

      Poista
  4. joo iina, se video olis kiva :DD

    VastaaPoista
  5. Meikkipostaus videolla! Ja silleen että selität siinä samalla mitä teet, eikä että silleen siinä taustalla pyörii joku biisi. :D Toki teet miten tykkäät, mutta onhan se katsojan kannalta selkeempää ja saa paremmin niitä vinkkejäkin poimittua ku vähä kertoilee et mitä tekee. :)

    Ps. Alottelin sillon syksyllä sitä Roaccutan-kuuria samoihin aikoihin kun sinä ja mulla piti kans loppua viikon päästä koko kuuri. Mulla kuitenki on käyny niin ikävästi että tää iho ei oo vieläkään tarpeeks parantunu ja soitin sille mun lääkärille ja pyysin että kuuria pidennettäis vielä kuukaudella tai parilla. Vähän ärsyttää tämmönen, mutta mieluummin syön tätä lääkettä vielä, että iho paranis kunnolla, ku että jättäisin tämmöseks.. Ja pelkään muuten ihan hitosti että akne uusiutuu, oon ainaki netistä lukenu et näin vois käydä. Mut juu ootan innolla sun postausta aiheesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua nyt mua alko pelottaa! Mä just mietin et oisko tätä kuuria pitäny jatkaa, jaiks... Mut tosiaan aattelin tänää tehä sen postauksen aiheesta eli siinä sitten lisää ajatuksia :) Muuten voinko kysyy, että millanen iho sulla oli ennnenku jatkoit sitä kuuria? Ja millanen alotustilanne sulla oli? :o

      Kiitos vinkeistä videoon, munkin mielestä selittäminen on avartavampaa ku pelkkä tekeminen, vielä ku videoilla ei tunnetusti ees näy hirveen tarkasti, mitä tapahtuu :) Ellei omista jotain superkameraa, ite aattelin kuvata sen iPhonella ni joo :D

      Poista
    2. No siis tää mun iho on periaatteessa parantunu aknesta ja näyttää hyvältä kyllä, mutta edelleen siellä on kuitenki sen verran epäpuhtauksia, että vieläki tulee viikoittain finnejä ja näppyjä. :/ Sen mun ihotautilääkärin ohje oli, että kuuri kannattaa lopettaa vasta sitten ku niitä finnejä ei enää oo yhtään, eikä uusia tule. Eli ei muu auta ku jatkaa vielä jonku aikaa. :D
      Ja veikkaan että se mun alkutilanne oli aika samanlainen ku sulla ehkä? Paljon sellasta pientä finniä (toki välillä isompiaki), mutta että peittävällä meikillä sai suht hyvin piiloon sen. :)

      ps iPhone on iha hyvä :D

      Poista
    3. Okei no hyvä, koska mulla ei tuu kyllä enää uusia näppyjä, tai siis oo pitkään aikaan tullut! Pidetään siis peukut pystyssä, että tämä tilanne myös pysyy :)) Tsemppiä sinne kuurin kanssa! <3

      Poista
  6. Vaikka kukaan ei haluukaan videona, niin mä sanon silti että ehdottomasti video! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki on tainnu ehdottaa videoo! :) Tai sit kirjotit vaan väärin vahingossa? ;)

      Poista
    2. Haha no siis näköjään mun sarkasmi ei ihan tullut esille :D!

      Poista
    3. Aa sori ajattelin vaa et kirjotit väärin, sarkasmi (nyt) ymmärretty :D t. blondi

      Poista

Kiitos kommentista ♥