tiistai 27. maaliskuuta 2012

I've been on the road

Heeei! Mä oon back in business, ja ihanaa nähdä, ettette oo kaikonnut täältä mihinkään :) En vaan mitenkään jaksanut sieltä matkalta alkaa postailee, enkä ois kyllä saanu varmaan ees mitään fiksua kasaan.

Käytiin siis tosiaan Saksassa ostamassa auto, ja tultiin sieltä sitte Tanskan ja Ruotsin kautta Suomeen. Ihan siisti ajomatka joo... Düsseldorf oli kyllä ihana kaupunki, ja siellä oli jo tosi lämmintä! Oli pieni järkytys palata tänne lumen keskelle, öö niin siis mikä takatalvi...?

En oo ikinä käyny Saksassa ja oli oikeesti hienoa nähä vihdoin, että millasta siellä on. Mun yks kaveri asuu Münchenin lähellä, tai siis tunnetaan vaan netistä, mun surkeankuuluisilta Paul Bettany-ajoilta (joku 7 vuotta sitten)... :D Oonko kertonu tästä? No joo, olin siis toivottoman rakastunut Paul Bettany-nimiseen näyttelijään, lähetin sille esim. kirjeen ja korun (japanilainen kirjain, joka tarkotti rakkautta), hyvä Iina!! Ni anyway, tapasin tän kaverin sellasella forumilla, jossa fanitettiin kyseistä näyttelijää. Good times...

Täytyy muuten taas palata siihen, että mua ei oikeesti oo vaan luotu "lifestyle-bloggariks" :D Oon maailman surkein kantamaan kameraa mukana, varsinki jos mun itteni pitäis esiintyä kuvissa... Kaikista kuvista löytyy joku vika, enkä muutenkaan pahemmin jaksa panostaa ulkonäköön ulkomailla. Yleensä se on se 5 minuutin perusmeikki ja hiukset ponnarille, asu jotain mukavan ja siistin välimaastosta... En tajuu miten jotkut käyttää tuntikaupalla laittautumiseen jossain matkoilla tai miettii kuumeisesti asuja reissuun, VARSINKIN rantalomalle mentäessä! Voin vannoa, etten meikkais varmaan yhtään ja kulkisin jossain kevyissä retkuissa, jos pääsisin jonnekin etelään. Emmätiiä, that's just me!

On mulla kuitenkin jotain kuvia reissusta:


Schadowstrasselta löytyi halvempia kauppoja, esim. NewYorker, DM ja tietty perus H&M, Ginatricot, Vero Moda jne... Tuolla oli myös paljon edullisia kenkäkauppoja ja tavarataloja.


Suunnistin yksin tuolla, enkä muuten edes eksynyt! Oli ihanaa huomata, että kahessa päivässä voi oikeesti jo pääpiirteittäin oppia tuntemaan jonkun kaupungin.


Ah... Käytiin yhessä kauppakeskuksessa, josta löyty Hollister... Rahatilanteen takia mukaan lähti vaan shortsit, t-paita ja tuoksu, mutta onhan noikin jo jotain!



Kivan valkonen väritys mulla... Nooooh, onneks itseruskettava on keksitty! Tässä kuvassa muuten kulminoituu toi mun panostus ulkonäköön ulkomailla.




Tuolla pärjäs ihan hyvin oikeesti t-paidassa, vitsi ku pääsis nyt takasin tonne!



Lähettiinki lauantaina ajelee Suomea kohti, en kyl vittiiny ajaa vielä Saksan puolella, siellä ku tuppaa olemaan teitä ilman nopeusrajotuksia :D



Kevyet 1500 km! Ja hmm huippunopeus 207 km/h...?

Sitten tietysti tärkein eli kosmetiikkashoppailusaldo! Sieltä löyty kyllä tajuttoman halpaa kosmetiikkaa, säästyin tällä kertaa meikeiltä, mut tulihan sitä jotain ostettua...


Vähän rasvaa, shampoota, kasvonaamioita, huulirasvaa, hiusväriä... Mitä mieltä ootte, kannattaako näitä esitellä erikseen? Vähän turhaa sinäänsä, kun aika montaa juttua noista ei ainakaan saa Suomesta :(


Ja Hollisterin ihanan tuoksunen Crystal Cove-bodysplash. Ah.

Onkos Düsseldorf teille tuttu kaupunki? 

16 kommenttia:

  1. jooo jooo jooo esittele!! :) haluun kuulla kaiken!! :p kaikkein siisteimpiä nää postaukset joissa esittelet tuotteitas :) nii siisti lukee mujt en vaa tiiä miks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää siis esitellä, kiva kuulla että tykkäät! :))

      Poista
  2. Aaaaaa!! Mä vaan niin rakastan noita Hollisterin bodysplashejä, toi puteliki on niiiin ihanan näkönen jotenki <3 En kestä :D Ja joo hei esittele ihmeessä, ainaki mielestäs parhaat ja esittelyä kaipaavat tuotteet! Mua kiinnostais, vaikkei nuita nyt Suomesta saiskaa :) Mut ihanaa ku postasit taas, olin ootellu jo kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on oikeesti, siis jotenki toi ulkoasu on tosi onnistunu! Hollister <3

      Ja voisin ehdottomasti varsinki kaikista parhaat tuotteet esitellä :)

      Poista
  3. Eikö ookki toi kuva hollisterin kaupasta tuolta Ruotsin Gallerianista? Jos on niin voin sanoo että se on ihan paras. Ite oon ostanut sieltä Hollisterin tuoksun ja paaaaaaljon vaatteita. :) muuten sulla on ihan paras blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa toi on sieltä Saksasta yhestä ostoskeskuksesta, mutta eeeih minkä tunteen sä sait mulle nyt kertomalla että Gallerianissa olis ollu Hollister!!!!:D Mä nimittäin kävin siellä, enkä yhtään tajunnu et sielläki olis ollu kyseinen ihana kauppa.... Tyhmä minä :D

      Ja kiiiitos <3

      Poista
    2. Ai, toi saksan ostoskeskuksen hollisterin kauppa näyttää samalta ku gallerianin :) Se gallerianis oleva hollister on aika uus että en tiiä si millon viimeks oot käyny siellä. Kannattaa kuiteski käydä :D

      Poista
    3. Joo siis olin Ruotsissa sunnuntaina ja urpona en tosiaan sit käyny siellä Gallerianin Hollisterissa... Nooh seuraavalla Ruotsinreissulla sitte! :D

      Poista
  4. Heiii kerro lisää, ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  5. Oi ihanaa Iina, esittele esittele!! Sun tuotekuvauksia on tosiaan aina tosi kiva lukea, ja pääseepä haaveillen tällä kertaa Saksaan samalla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla! :)) Esittelen varmasti!

      Poista
  6. Düsseldorf ei oo tuttu muuta kuin lentokenttä, oon siellä pariin otteeseen vaihtanut konetta. Mut Balean tuotteet on tuttuja, varmaan kerran viikossa tulee ostettua jotain DM:stä... :D Toi Colorglanz-hoitsikka multa löytyy mies! Btw, toi Beben Goodbye MakeUp oli ainakin omasta kokemuksesta huono, joten ois kiva kuulla sunkin mielipiteitä sit ku oot noita kokeillut! Ja tietty senkin takii et tiedän sit mitä hakee tuolta lähi-DM:stä käyttöön ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi sä oot onnekas, kun sulla on lähellä toi kyseinen putiikki, ihan sika ihanaa tavaraa täynnä ja NIIIN halpa ainaki Suomeen nähden! :D Mä kertoilen tänne mielipiteitä sitä mukaa, kun tuotteita tulee testattua, ja muuten tosiaan omakin kokemus tosta Goodbye Make Upista oli aika huono ainakin ensikäytöllä! En oo vaan vielä saanu siitä tarpeeks hyvää mielikuvaa, saa nähä muuttuuko kun toi on hetken käytössä :)

      Poista
  7. Heii, millasta toi Garnierin vartalorasva on ? Ostin tota samaa vihreessä purkissa hulluilta päiviltä ja oon ihan rakastunu siihen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on yks mun kaikkien aikojen suosikeista! :) Tuoksu on jotenkin kesäinen ja toi on helppo levittää, kosteuttaa myös hyvin! Tosi saman tapanen ku ne vihreissä purkeissa olevat :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥