torstai 8. maaliskuuta 2012

Bling bling!

Mulla on sellanen rutiini, että aina palkkapäivän koittaessa naputtelen itteni Feel Uniquen sivuille ja n. 4 tunnin selaamisen ja pläräämisen jälkeen päädyn tilaamaan tyyliin kaks tuotetta, vieläpä jotain aika "turhia". Silti se on niin kivaa! Viimeks mun ostoskoriin eksy mm. Burt's Bees Lip Shimmer:


Tuolla Feel Uniquella toimituskulut ovat ilmaiset, joten tälle tuli hintaa 6,40 e. Valkkasin pitkän harkinnan jälkeen sävyn Peony, joka oli jonkinnäköinen virheliike, tämähän näyttää siis livenä tältä:


Ewww.... Tai se oli mun eka reaktio, kun ton avasin. Aloin kuitenkin pyörittelemään tota huulille ja huomasin, ettei tosta kyllä mitään tummanpunaista saa ainakaan aikaseksi! Tää on siis tosiaankin enemmän sellanen shimmer (no tuotteen nimestä voi tietysti päätellä jotain, blondi?), kuin mikään huulipunatyyppinen.


Hallelujah mikä INCI: ricinus communis (castor) seed oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, cera alba (beeswax, cire d'abeille), candelilla cera (euphorbia cerifera, cire de candelilla) wax, mentha piperita (peppermint) oil, lanolin, theobroma cacao (cocoa) seed butter, cera carnauba (copernicia cerifera, cire de carnauba) wax, tocopherol, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil, canola oil (huile de colza), limonene, May contain+/-: CI 77491/77492/77499 (iron oxides), mica, CI 77891 (titanium dioxide), CI 75470 (carmine), CI 778161 (tin oxide).


Aika shimmeristä tavaraa! Tää kieltämättä näytti loppujen lopuksi hyvältä huulilla, vaikkakin vähän tummemmalta, mitä toi kuva antaa ymmärtää. Kiilto muuten tuoksuu piparmintulle ja pienenpieni viilentävä vaikutus on myös huomattavissa. Onneksi ei siis mitenkään ärsyttävä, lähinnä helpottava. Aivan superiso plussa tulee siitä, että tää oikeesti kosteutti, ainakin semi paksuna kerroksena käytettynä. Mua siis pistää niin raivostuttamaan sellaset tyyliin kuivattavat huulikiillot/rasvat??? Kuinka kosteet huulet pitäis olla, ettei tuu sellasta kuivakökkärehuuliefektiä niistä?

Nyt mua himottais hirveesti tilata toi jossain vaaleammassa sävyssä :D Saanko tilata? Mua muuten hauskuutti ku luin just Trendiä, ja siellä oli uutena trendinä esitelty melkeen samanlaiset huulet, mitä tällä sais aikaan aika helposti, sellaset vaaleat ja hohtavat!

Haluun kuitenki vielä ilmottaa, että oon rakastunu nyt niin syvästi siihen mun H&M:n bodysplashiin, että ostin oikeen suihkugeelinkin samasta sarjasta.


Noi tuoksuu vaan niin hyvälle! Ja muuten, vaikka toi suihke haihtuu iholta tosi nopeesti, ni oon huomannu, että vaatteissa ja hiuksissa toi pysyy oikeesti aika hyvin! Eli nyt vaan läträämään, toi 2,95 e hinta ei kauheesti kirpase tollasesta jättipullosta <3 Voisko tätä tulla EdP:nä kitooos?

4 kommenttia:

  1. Hei btw tuli vaan mieleen tätä lukiessa, että kun oot kiinnostunut kosmetiikasta yms. tuotesisällöistä, niin mikset hakisi opiskelemaan estenomiksi (AMK)? Vois olla ehkä sun juttu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa oon miettiny hakea tonne, vähän vaan tuntuu etten varmaan pääsis sisään...:D Mut aina voi kokeilla! :))

      Poista
  2. Toi H&M:n tuoksu on niiin ihana!

    Sait muuten uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin on! :) Ja paaaaaljon tervetuloa lukemaan! <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥