lauantai 31. maaliskuuta 2012

5 x Balea + rakkauskirje

Tulinpahan kertomaan lisää mun Saksan kosmetiikkaostoksista näin perjantaiyön ratoksi, ja ei, mul ei ainakaan oo töitä huomenna ysiltä eikä mun todellakaan pitäis yrittää nukkua.

Ajattelin esitellä ton Balea-merkin tuotteita, joita vähän ostelin sieltä... Esim. just siellä DM-putiikissa myytiin tätä merkkiä, ja oikeesti ne kaikki tuotteet oli ihania ja superedullisia!


Balea Colorglanz 2 Minuten Kur. Ihana kookoshiusnaamio, joka saa hiukset tuoksumaan kesältä ja rannalta ja auringolta! <3 Silikoniton, joten hiukset jäi sileiksi, vaan ei sellasiks silikonisileiksi. Hiukset tuntuu käytön jälkeen terveeltä, jämäkältä ja kiiltäviltä! Balea Mildes Waschgel. Tosi hellävaraisen tuntunen puhdistusgeeli, joka pesi meikin tosi hyvin eikä jättänyt kiristävää ihoa. Vetää vertoja sille Lumenen puhdistusgeelille, mikä on n. 6 kertaa kalliimpi ku tää :D Balea Young 2 in 1 Intensivpflege & Maske. Mulla oli pienoisia ongelmia ymmärtää tän käyttötarkotus, saksa ei tosiaan oo mun vahvin kieli vaikka 5 kurssia sitä lukiossa opiskelinki...


Googlasin ja kääntelin vähän ja tulin siihen tulokseen, että tää on tehokosteuttaja ja lisäksi kosteuttava naamio. Lupaavaa! No, ekan kerran ku lätkäsin tota naamalle siinä tehokosteuttajan asemassa, ni koko kasvoja alko kuumottaa ja ne muuttu ihan punasiks :D Nooo, se meni ohi taas jossain parissa minuutissa, ja saatto tosiaan johtua siitä, että olin just tullu saunasta.

Laitoin tän myös "naamioks" ja mun iho oli hörppässy tän alle viidessä minuutissa sisään, eli ainaki imeytyy hyvin! En muutenkaan viittiny laittaa mitään tajuttoman paksua kerrosta, toi tuubi ei tosiaankaan oo mikään iso. Mutta tosiaan oikein hyvin tää kosteuttaa, seuraavaks varmaan jätän paksumman kerroksen tätä yön yli vaikuttamaan!

Erityismainintana tästä ihana (joskin aika makea) tuoksu ja hyvä idea. Tiesittekö muuten, että mikä vaan kasvovoide kelpaa superkosteuttavaks kasvonaamioksikin? :) No aika itsestäänselvää, mutta ei sitä välttämättä oo tullu hoksattua.


Tässä vielä Balean mutanaamio ja tollasia puhdistusliuskoja. Kummatkin oli hyvää peruskamaa, joten ei mulla oo näistä mitään sanottavaa!

Loppuun mun on pakko näyttää teille kortti, jonka sain tänään meijän vakkariasiakkaalta töissä... Se on sellanen vanhempi mies, sain siltä tosiaan joulunaki lahjan ja kaikkea. Tällä kertaa tällanen:


Aww.

10 kommenttia:

  1. IHANA!!!!!<3333 keltä sait ton? awwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eks oooo! Siis siltä joka anto mulle sen pehmolelun jouluna, ostaa tyylii Pirkka bissee ja koiranruokaa...:DD

      Poista
  2. Ihana kortti, piristi varmaa päivää. Ite työskentelen myös asiakaspalvelijana ja on kyl tosissaa kiva saada mukavaa palautetta asiakkailta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Harvemmin ihmiset tajuaa sellasta antaa, ainakaan mulle :D

      Poista
  3. Ihana kortti! :)

    Niin ja Balea on siis DM:n oma merkki, ei myydä missään muualla kuin siellä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii eks oo söpö? :) Ja kiitos oikaisusta, ois pitäny tajuta ku noissa purkeissaki lukee DM :D

      Poista
  4. mä rakastan DM:ää ja ikävöin sitä Saksassa oikeesti eniten :D P2 kynsilakat on ihan parhautta ja just noi kaikki balean hiusmaskit sun muut...pakko käydä saksassa heti ku on rahaa, ostan koko DM:n tyhjäks :D !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aww :D Siel oli kyl oikeesti ihan sairaasti kaikkee! Kävin siel tyyliin 4 kertaa ja ostin aina lisää... Ilmottele ku meet Saksaan ni tilaan sit vähän tuliaisia ;))

      Poista

Kiitos kommentista ♥