torstai 16. helmikuuta 2012

Where my heart longs to be

...nyt alkaa nimittäin olla taas mitta täynnä säätä/arkea/Suomea jne.!


Älkää pelätkö, tää ei oo sellanen ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JEEEE IHANAAA MÄ LÄHEN MALEDIIVEILLE!!!-postaus, eli kateuden tunteita ei tarvitse kokea :D Mutta siis yllättävää kyllä, haluisin kovasti takasin tonne Atlantin toisella puolella sijaitsevaan satumaahan, tällä kertaa Kaliforniaan kiitos... Okei, kuka muka ei haluis sinne.


Mua ärsyttää, tuntuu, että kaikki on nyt lähössä taas ties minne matkoille, ja mun rahat riittäis tyyliin Espooseen asti... Pitäs varmaan oikeesti tehä nyt duunia niska limassa, tällanen matka johonki Kaliforniaankaan ei oo mikään ihan pieni sijotus. Mulla on jo masterplan, eli että menisin sinne Johnin siskon häihin syyskuussa ja sitte travellaisin koko Pohjois-Amerikan läpi aina tonne länsirannikolle asti! Oisko ees siistiä?!



kuvat weheartit.com
Mä shoppailisin, söisin (juustopizzaa MUA-HA-HA), ottaisin miljoona kuvaa, surffaisin, skeittaisin, uisin, ottasin tatskan, ottasin arskaa, kävisin turisteilemassa...

Mihin sä lähtisit, jos voisit?

4 kommenttia:

  1. Takaisin Espanjaan poikaystävän kanssa toiseksi viikoksi, oltiin tammikuussa siellä isolla porukalla ja maa vei mun sydämen! <3 Tosin siitä reissusta iski semmonen matkakuume, et voisin koluta "parit" muutkin maat samantein! ;) Voikun sä pääsisit tuonne Kaliforniaan, ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että kuulostaa ihanalta! <3 Ja tosiaan ainahan matkailu kelpaa, melkeen mihin vaan :)

      Poista
  2. Täälläkin podetaan kovaa matkakuumetta! Mikään ei tekisi nyt niin hyvää kuin rentouttava yhdistetty ranta-/kaupunkiloma shoppaillen, herkutellen ja aurinkoa palvoen! :) ♥

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano, voih ku pääsiski! <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥