maanantai 13. helmikuuta 2012

Mangoa ja papaijaa, nam?

Jou! Tuleeko kellekään enää yllätyksenä, että haluisin taas esitellä pari juttua? Plus tietysti jorista mun päätä askarruttavista jutuista...

Ensinnäki, nyt on selvästi hirvee jenkkilippu/union jack-trendi menossa, ja mua ärsyttää, että mäki oon taas niin aivopestävissä... Haluisin sellaset jenkkibiksut, niinku varmaan aika monet muutki :D Näin sellaset itse asiassa jo Cubuksessa, ne on varmaan jo kaikki mennyt, mutta jos nyt eteen vielä sattuu niin saatanpa ostaakin ne. Tuntuu vaan aika tyhmältä ostella tähän vuodenaikaan jotain bikineitä, se on nimittäin niin nähty, etten tykkää niistä enää ku kesä tulee. Siks en shoppaile kevätvaatteita tähän aikaan! Anyway, tota lipputrendiä voi hyödyntää myös pukeutumalla asianmukaisiin väreihin:


Kummatkin vaatekappaleet on lunastettu yllättäen H&M:ltä, ah oon niin rakastunu tohon sporttimalliston huppariin. Ai niin, noi hiukset... Hyyyyy. Sinettejä on lähteny nyt ennätysmäärä päästä, vaikka noi on kyllä nyt tosi hyvässä kunnossa ottaen huomioon sen, millon mä otin ne. Huomenna kuitenkin saan vähän lisää hiusta päähän, jee! Ai niin hei, onko kukaan kokeillut uutta Garnier Nutrisse Mousse-hiusväriä? Kokemuksia kaivataan, niillä on nimittäin yks ihana sävy, mut en tiedä uskallanko vaihtaa mun luottohiusväristä mihinkään humpuukiväriin.

Haluun myös avautua lyhyesti Facebookista. Siis se koko viritelmä oikeesti käy mun hermoille! Ei ihmisten tilapäivitykset, ei jumittava chatti, vaan se fakin aikajana???? Siis ihan oikeesti, oliks sellanenki pakko mennä tekemään, mä en nimittäin ihan oikeesti haluu "lukee mun menneisyyttä" over and over again (enkä halua muidenkaan lukevan), voiko sen historian siis vaan poistaa kokonaan jostain ilman, että joutuu lukemaan ne jutut häpeän punan hiipiessä poskille? Mulla on nimittäin aikoja elämässä, joista en oo erityisen ylpeä, muutenkin tuntuu, että koko lukion ajan olin niin idiootti ja feikki, että huhhhhhhhu. Poistin just joku puol vuotta sitte mun irc-galleria-profiilin, ja kuvia selaamatta tai kommentteja lukematta poistin kylmästi koko paskan. Haluun vaan unohtaa, millanen pelle oon sillon ollu. Anteeks kaikki ketkä ootte joutunu tuntemaan mut sillon -.-

Aiheesta toiseen... Mä törmään satunnaisesti yhteen tyttöön JATKUVASTI. Eka mä autoin sitä ettimään takkia kun tein vuoroa Hennesille, sitte se oli apteekissa töissä kun kävin siellä, sit näin sen stadissa ja eilen Tivolissa. Me ollaan selvästi jotenkin meant to be toisillemme, eli hei sinä jos nyt luet tämän ja muistat mut niin jutellaan lisää ens kerralla - kyllä se kohtalo taas johdattaa meidät yhteen!

Nyt kuitenkin niihin tuotteisiin, taas vaihteeksi:


I love... mango & papaya-suihkugeeli, no words needed. Tuoksuu taivaalliselle, mutta on silti raikas! Mun mielestä suihkugeelien täytyy olla raikkaita, ja mieluusti just jotain sitrushedelmän tuoksuisia (Doven Go Fresh-sarja <3). Mulla tää toimi kivasti, ei siis kuivattanut ihoa tai mitään.


Sitten erittäin mielenkiintoinen, Sokokselta bongattu tuote: Freeman Papaya and Mango Moisture 3 Minute Conditioner. Mun sydän jätti pari lyöntiä välistä, kun näin tän. Jotkut ehkä tietää, että rakastan Freemanin kasvonaamioita! No, miksen siis kokeilisi Freemanin hiusnaamiota, vieläpä hintaan 4,50 e? Ensinnäkin, toi tuoksu. Voitte kuvitella mikä ihana tuoksupilvi suihkussa leijuu, kun lotraan ton uuden suihkugeelin + tän kanssa :D Ite tosiaan pidin tätä päässä varmaan 15 minuuttia, koska mitä haittaakaan siitä nyt on. No, pesin hiukset ja tulos oli sileä... Huomasin vaan heti, ettei tulos ollut silikonimaisen sileä. Noh, kipitin katsomaan INCI-listan ja oho, siis tässä on mun näkemyksen mukaan aika hyvä sisältö. Silikoni löytyy tosiaan vasta listan hänniltä, eli pitoisuudet ovat käsittääkseni aika pienet! Freeman-maiseen tapaan tässä on miljoona eri extractia eli uutetta, palmua, jojobaa, salviaa (:D).... Etunenässä on kylläkin alkoholi, mutta ihan sama, on siellä myös hoitavia ainesosia. Mutta joo, Iina suosittelee lämmöllä! 


Uusi aurinkopuuterikin oli hankittava, se Guerlainin on tosiaan jotenkin kovin oranssi näin talveen, tonne armottomaan luonnovaloon, hrrr... Olin kuullut, että tämä kyseinen Rimmelin Natural Bronzer on rusehtavampaa kuin yleensä oranssihtavat aurinkopuuterit tuppaavat olemaan (en itekkää tajunnu tästä lauseesta mitään). Oon nyt kokeillu tota pari kertaa, ja oon kyllä tykännyt kovasti. Tuote levittyy oikein nätisti jämähtämättä iholle, ja sävy 021 Sun Light on mun mielestä kiva ja sopii varmasti monelle. Tätä voi matalan shimmerisyytensä ansiosta käyttää kätevästi myös varjostuksiin.

Olikos nää jo teille tuttuja tuotteita? Ja hei kertokaa kokemuksia siitä Garnierin vaahtohiusväristä, jos vaan joku on sitä ehtinyt kokeilemaan :) Ite yritän nyt mennä nukkumaan, öitä! <3

17 kommenttia:

  1. Ahh, varmaan pitää mennä ostaa noita mango-papaijajuttuja 8) Kuin siistiä on tuoksua hedelmille kun tulee suihkusta, juhuu!

    Mulla oli kai joskus parisen vuotta sitten Rimmelin aurinkopuuteria ja se oli ylivoimasesti oransseinta arskapuuteria mihin oon törmännyt. ;o Veikkaan sävyjen kuitenki muuttuneen, koska ei toi sun puuteri näytä oranssilta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hedelmäntuoksuset suihkuhetket on parhaita! <3 Ja tosiaan en oo kyl huomannu ton aurinkopuuterin olevan mitenkään tosi oranssia, tai mul on varmaan 20 aurinkopuuteria jotka on oranssimpia XD Mut en tiiä, toi on kans aika vaalee ni seki voi tietty vaikuttaa siihen tulokseen!

      Poista
  2. Munki tekis niin mieli kokeilla Garnierin vaahtohiusväriä ! Oon kokeillu sitä lorealin ja se on omasta mielestä tosi riittosaa, kun ottaa huomioon et värjään pitkiä hiuksiani. Tolla Garnierilla on niin ihania värejä, kun kattelin yks päivä kaupassa :) Ois tosiaan kiva tietää onko kokemuksia jollain siitä ! Sitä on nimittäin pakko päästä testaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut hyvä kuulla ainaki et toi Loréal toimii! Mut joo tosiaan ne sävyt oli ihania ja tosiaan se mun vakkarihiusvärikin on Garnierin, eli kyl ne vaahtoväritkin on varmaan aika hyviä :) Mä naputtelen tänne kyllä kokemuksia, kuhan ehin kokeilemaan :)

      Poista
    2. Joo ois kiva ! :) Sun blogi on muutenki niin kivaa luettavaa.

      Poista
  3. ooi varmaan pakko ostaa tuota hiusnaamiota! :) Jättääkö se hiukset rasvasen tuntusiksi/näköisiksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en ainakaan huomannut että jättäis mitenkään rasvasen tuntuseks, vaikka levitinkin sen jopa aika lähelle tyveä... Mut tosiaan jos tota efektin haluu varmasti välttää ni ainaki turvallista on laittaa se naamio enemmän latvoihin, missä ne kuivat hiukset piileskeleekin :))

      Poista
  4. heeii nyt alko kiinnostaa toi sun menneisyys juttu, kerro lisäää! sul on niiin hauskoja ja mielenkiintosia postauksia oot aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no siis ei siinä oo mitään mielenkiintosta tai jännää, lähinnä sellasta "teini-iän" typeryyttä, on tullu kohdeltua ihmisiä väärin ja muutenkin tuntuu että oon kyllä ihan eri ihminen nykyään! Mutta kiitos paljon kehuista, lämmittää mieltä :) <3

      Poista
  5. haha oot nii paras ja nää postauksetki:Dainut bloggari joka ei ärsytä mua yhtään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä, hyvä etten anna ärsyttävää kuvaa :DD Eli suuri kiitos :)

      Poista
  6. Just kokeilin lorealin vaahtohiusväriä ja tykkäsin tosi paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni eli toivotaan et se Garnier on yhtä hyvää! :)

      Poista
  7. "rusehtavampaa kuin yleensä oranssihtavat aurinkopuuterit tuppaavat olemaan" haha sinä ihana hömelö :)

    ainut mikä auttaa facebookin kanssa on poistaa se koko paska:) voin kertoa että 2 kk ilman aikajanoja sekä "kavereiden" loppusjopakkaset-vaali-whitney rip-putoushokemat-vähäköjoinviikonloppunataasliikaa-tänäänsöintätä-kopioiseinällesi-päivityksiä oloni on helpottunut ja olen melkein löytänyt sisäisen rauhan. kannattaa kokeilla. saahan sen aina "reactivate" jos siltä tuntuu.
    -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tos lauseessa ei ollu hirveesti järkee :D

      Ja tosiaan on käyny mielessä toi facen deletoiminen, mut ongelmana on yhteydenpito tiettyjen ulkomailla asuvien ihmisten kanssa! :s Tai no onhan kaikki skypet ja sähköpostit keksitty mutta jotenkin se käy kätevämmin Facebookin kautta, ää en tiiä mitä teen :D Toi sisäinen rauha kieltämättä houkuttelis, ei tarvis lähtee sitäkään ettimään jonnekki Goalle :D

      Poista
  8. Voitko tehdä postauksen, jossa on vanhoja kuvia susta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mä voin, musta on vaan kyllä niin järkyttäviä kuvia, että saas nähä! :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥