keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Kosmetiikkavarastot osa 1: Kynsilakat

Eräs teistä toivoi joku aika sitten, että esittelisin kaiken kosmetiikkani! Jotenkin kynsilakoista oli helppo aloittaa, joten tässähän nämä....


No huhhu. Ja pliis ei laskeskella siellä, paljonko näihin on kulunut rahaa... Laskin, että tossa oli joku 114 lakkaa, kuvasta puuttuu ainakin 4. Eli sellasia lukuja! Mulla ja myös teillä menis ikä ja terveys, jos esittelisin näistä jokaisen, joten listasin jotain lemppareita vaan :)

Sormien kynsiin:


Mavalan Miami, Riga, Wichita ja Reno. Yhdessä noista paikoista oon käyny ja muissa toivon vielä käyväni! Täytyy sanoa, että toi Riga on ehkäpä mun ultimate-suosikkikynsilakka, sävynsä puolesta ainakin. Noi Mavalan lakat ei nimittäin levity niin hyvin kuin voisi.


Tässä vähän vielä muita suosikkeja sormille, eli H&M Nail Polish sävyissä Pink Mist ja joku, nyt en muista ku kirjottelen tätä tosiaan täältä poikaystävältä! Pink Mist on myöskin yks mun ihan ehdottomia ykköslakkoja, vieläpä kivasti levittyvä! Tota hilelakkaa käytän esim. kynsien kärkiin, jos oikeen villiks heittäydyn :) Toi Hennesin ranskis-lakka nyt symboloi vaan mitä tahansa läpinäkyvää lakkaa, toi on ainaki hyvä eli levittyy hyvin ja kiiltää. Dependin Beauty Polish on taas ihana helmiäislakka, joka sopii ihan mihin tilanteeseen tahansa. Love it!

Varpaiden kynsiin: 


H&M Nail Polish Chicks Envy Me, Revlon Sheer Translucide Sheer Petal, Yves Rocher-kiiltolakka Kirkas Punainen, Mavala Night Club & Miami.

Varpaissa suosin siis kirkkaampia sävyjä, kivointa on, kun on ihan täydellisen punaiset varpaankynnet. Ja eepoksemme Cosmon mukaan se on miesten mielestä sexyin väri varpaissa ;))) Huoh!

Hoitolakat jne.:


O.P.I. Base- ja Top Coat, Eveline Cosmetics-kynsinauhaöljy sekä Sally Hansen Insta-Brite-kynnenkirkastaja. Mun mielestä alus- ja päällyslakoilla ei ole juurikaan väliä, helpointa on, jos ne löytyy samasta putelista! Toi kynsinauhaöljy on ollut hyvää, mutta tätähän ei Suomesta saa. Suosittelen siis marssimaan suorinta tietä Kicksiin ja lunastamaan itselleen sieltä Dependin Myrrh Oilin :) Toi kynnenkirkastaja on ollu ihan hyvää, ja käytän sitä lähinnä kirkkaan lakan kanssa. En kuitenkaan maksais tosta sitä Suomen hintaa (13 e?)!

Huomaatte siis varmaan, että tykkään aika neutraaleista väreistä kynsissä, mitä nyt varpaissa voi vähän revitellä! Miksi multa siis löytyy tällaisia kynsilakkoja:


Nää on jotain ihmeen ajatusvirheitä, ja oon ostanu nää varmaan siinä toivossa, että kesällä uskallan vähän repästä ja lakata näillä! Musta tuntuu vaan harvinaisen epämukavalta, ku mulla on värikästä kynsilakkaa sormissa :D En tiiä miks! Punanen ja pinkki vielä menee, mut joo... Pitää nyt yrittää vähän irrottautua vanhasta kaavasta.


Löytyyhän multa tosiaan näitä villejä kortteja, sitte ku jaksais vielä laittaa ja väkertää ja koristella ni hyvä tulis.


Yllä kynnet viime kesältä!


Mä olisin mieluusti se tyttö, jolla on 3 täydellistä kynsilakkaa vuodesta toiseen, mutta kun en ole! Olen Iina ja mulla on liikaa kynsilakkoja. Vein just äsken itse asiassa Lauralle yli 30 kynsilakkaa :D Pitää laittaa tavara kiertoon!

31 kommenttia:

  1. Herrajumala ! :DD Ehitkö käyttämään noita kaikkia edes? Kelpais :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tosiaan ehi käyttää! :D Pärjäisin kyllä vähemmällä.. Siks annoin näitä just kaverille aika kasan :D

      Poista
  2. ohohhh! väriä joka lähtöön :D Oon ite ihan kaavoihin kangistunu, aina ranskalainen manikyyri :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on joo, mutta ei koskaan tuu oikeen käytettyä :D Ite oon kans kunnon tylsimys kynsien kanssa... Mut hei klassisen kaunista ;)

      Poista
  3. Ja mä ku luulin että oon kynsilakkafriikki mut onneksi en ole ainoa :) Kyllä kelpais tuo kasa itselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha muaki vähän pelotti et oon ainoo joka haalii näitä... :D Hyvä kuulla, etten ole!

      Poista
  4. Oih, toi Mavalan Orion, en oo koskaan nähnytkään missään tollasta! Niin täydellistä! :O

    Mä kuulun niihin jolta löytyy myös ihan hyllynkoristeena noin 100kpl kynsilakkapulloja, mutta sormenkynnet ovat aina joko pinkit, neonpinkit, mustat taikka kirkkaat pinkeillä hileillä. Varpaat ovat yleensä ihan kirkkaanpunaiset (Mavalan London). Joskus mulla oli joku limenvihreä-kausi kun metsästin täydellistä limeä kynsilakkaa ja kun sen vihdoin jostain (enmuistamistä) kotiutin, niin kerran se pullo on avattu ja siihen se sitten jäi. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Orion tosiaan ihastutti mut ensinäkemältä, sellanen juttu vaan, ettei se oo niin käytännöllinen kynsissä, ku vois kuvitella. Toi on tosiaan tosi ohutta, läpikuultavaa lakkaa, jossa on noita hileitä :) Eli tarvii kyllä lakkauksen alle tai miljoona kerrosta! :D Mut kylhän toi nätti on :)

      Haha toi limenvihreen lakan metsästys kuulostaa kovasti mun jokavuotiselta nude/ruskea-lakan ettimiseltä, just joskus syksysin.. Sit löydän joku 10 täydellistä enkä ees ikinä käytä niitä.. :D Se Mavalan London on muuten upea punanen! :)

      Poista
  5. ohhoh mikä määrä! :-D pinkit lakat on ihanimpia.Nuo h&m:n lakat on kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joo.. :D Ja tosiaan pinkit lakat tulee aina eniten käyttöön, se on kyllä sellanen sopivan tyttömäinen ;)

      Poista
  6. voi mikä ihana määrä lakkoja!! :D T: toinen lakkahullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo, vois näitä olla kyllä vähemmänki... :D

      Poista
  7. No eihän sulla oo kun muutama kynsilakka :D Ei vaan, huhhuh mikä määrä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin jo toiveikkaana ton ekan lauseen, et joillain olis vaikka 1000 lakkaa :D Mut joo, onhan noita kertynyt ihan sairaasti!

      Poista
  8. MINÄ TOIVOIN! ihananananannanaa että toteutat tän<3:)

    VastaaPoista
  9. Täytyy myöntää et tuli yllätyksenä tää! Ois ihana nähä nää kaikki vielä riveissä... ;) Ja mäkään en oo nähny tuota Orionia koskaan, aivan mielettömän näköinen!

    MUTTA mutta, mulla ois kaksi kysymystä, jotka arkailematta nyt esitän: 1. Näkevätkö mun silmäni tuolla kasassa Lumene Natural Coden lakan sävyssä 25 Little Miss? 2. Jos, niin oisitko valmis myymään sitä? Ihan sama minkä verran sitä on käytetty, mä olen koittanut joka puolelta metsästää tuota, muttei oo tärpänny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep jep, paljon on lakkoja... VÄHÄN liikaa jopa :D Ja joo, sieltähän se Little Miss löytyy ja saat sen vaikka ilmaseks! :)

      Poista
    2. Et oo tosissas! Kyllähän mä sulle maksan vähintään postikulut ja vaivanpalkan! Oot paras!!! :D

      P.S. Ja niin, mulla on "vasta" jotain 60-70 lakkaa, mutta niissäkin on ehkä pari liikaa...ehkä? ;) Laitan sulle mailia. :)

      Poista
  10. herranjumala montako kynsilakkaa! :DD

    VastaaPoista
  11. oiiii, ihanat nuo dependin limenkeltanen ja sen vieressä oleva turkoosi !!! harmi ku täällä ei myyä ollenkaa dependin kynsilakkoja >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noi ihanan värisiä! :) Missäpäin asut? Dependiähän pitäis löytyä ainaki Kickseistä! :) Noh, toivottavasti pääset ainaki jossain vaiheessa käsiks noihin ;)

      Poista
    2. asun kuopiossa, mutta täältä lopetettii kicks :( ja niinpä !!:)

      Poista
    3. Tylsää kyl et se lopetettiin! :(

      Poista
  12. Ei vitsi sulla on paljon kynsilakkoja, oon niin kateellinen! :) niin ihania noi kaikki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, on noita ehkä vähän liikaakin... ;)

      Poista
  13. Herranjestas :DDD on tytöllä ainakin vara mistä valita ;) I like

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, valinnanvaikeus iskee usein :D hihiii

      Poista

Kiitos kommentista ♥