keskiviikko 8. helmikuuta 2012

One time Megan Fox offered to have sex with me, I told that ugly bitch to get out of my face.

Heiii ja tervetuloa taas lukemaan sekavaa postausta, jossa on asiaa laidasta laitaan.

Ensinnäki, mua pännii se, että mun poikaystävä on alottanu nyt työt intin jälkeen ja se vaikeuttaa mun elämää :D Okei, good for him, mutta tää on menny siihen tilanteeseen, että joudun olee niillä yötä tyyliin aina. Se on johtanu siihen, että tää mun rakas blogiharrastus kuivuu käsiin, koska en oo himassa napsimassa kuvia ja naputtelemassa koneella yömyöhään! Jotenki se ei oo kans sama juttu tehä postausta täällä poikaystävän luona :( Toinen juttu on se, etten "hoida" mun ulkonäköä niin paljoo :D Joka toinen päivä jätän jonku elintärkeän tavaran himaan (ripsiseerumi omg????) ja sit kituutan täällä ilman mitään. Kaikki "uus lakkaus kynsiin joka ilta"-hommat on saanu jäädä, buu... 

Kolmas juttu - tuntuu et oon tyyliin joka ilta töissä vääntämässä jotain niin turhia neljän tunnin vuoroja, ja silti saan joku kaks euroo palkkaa. Oon ilonen, että mulla on töitä jne., mutta tuntuu, että mun kannattais tehä nyt jotain pidempiä työpäiviä (tässä nykyisessä työssä not an option) ja ehkä jotain mistä oikeesti tykkään (tässä nykyisessä työssä not an option). Kaiken lisäks näin varottavan unen toissayönä (viimeyön unesta ei täällä kannata puhua, vai mitä mieltä oot Laura;;);))))): olin nimittäin vaihtanu Mäkkiin töihin. Tajusin sen vasta siinä vaiheessa, kun mulle näytettiin tyyliin, miten ranskalaisia tehään, ja olin sillee hidastetusti "NOOOOOOOOOOO miks mä oon vaihtanu mäkkäriin" :D Toi reaktio siks, koska oon kuullu kyseisestä työstä 98% negatiivisia kokemuksia, ja palkkaki olis huonompi. Kaiken lisäks se mun Mäkkärin pomo ahdisteli mua, ja mun vanha duuniporukka oli tehny sellasen Bollywood-tyylisen tanssiesityksen ja olin iha down et miks ikinä lähin sieltä kaupalta :D Se oli oikeesti huvittavaa, vielä ku meijän 60 v. Irja sheikkas siinä show'ssa ihan täysillä.

Ai niin ja muuten se Johnin kissa Lexi sieltä Jenkeistä on kuollu :( Kauheeta....:(

Se siitä kuitenki, meen nopeesti asiaan eli pariin tuotteeseen, joita en ois tarvinnu mutta ostinpa nyt taas ihan piruuttani.


Aussien Miracle Moist-shampoo, koska mulla oli ikävä Aussien shampoita! Siis ne vaan toimii, ei siitä sen enempää. Tuoksu jakaa edelleenkin mielipiteet...


Sitten vielä suloinen XZ Niiskuneiti-selvityssuihke. Koklasin tätä Lauralla, siellä me aina värjätään hiuksia ni on tullu tällasiaki kokeiltua :D Aika kevyt suihke, mutta ainakin hiukset jäävät ilmaviksi + ihana tuoksu jää hiuksiin leijailemaan! Love it <3

Sain muuten joku aika sitten Yves Rocherilta taas pari juttua testailuun!


Kolme ihastuttavaa, superkimaltavaa luomiväriä!


Noi on oikeesti niiin kimaltavia, ettei sitä saa kameralle edes taltioitua. Sopii kyllä bilemeikkiin kuin nakutettu!


Tossa ylhäällä on päivämeikkiin sulautettu tota luomiväriä, silleen hillitysti. Ihanat hämisripset muuten. Ite ainaki tykkään päivämeikissä luonnollisuudesta, joten nää luomivärit on mulle ehkä enemmän sellanen "for speacial occasions"-juttu. Kiva toi arpi muuten mut silmäkulmassa, toi tuli siitä ku fiksuna tyttönä seisoin käsilläni asfalttilla ja kaaduin tietysti naamalleni :D


Tossa kuvassa ei nyt näy tätä eyelineriä yhtään, mutta tää on siis tarkotettu silmäluomien sisäpinnoille katsetta tarketamaan. Laitoin ite sitä yläripsien tyveen, koska jos laitan sitä tohon alas, mun silmät näyttää jotenki pieneltä! En tiiä, en muutenkaan osaa meikata mitää ihmeellistä niin turha lähteä edes kokeilemaan :D 

Tällasta tänä yönä! Mä ostin muuten eilen kohutun Garnierin BB Creamin, eli huomenna toivottavasti käyttökokemuksia siitä :) Mutta nyt öitä/huomenta kaikille! <3

11 kommenttia:

  1. "Mä ostin muuten eilen kohutun Garnierin BB Creamin, eli huomenna toivottavasti käyttökokemuksia siitä :)"

    wuhuu! kiitti :) odotan innolla!

    VastaaPoista
  2. oon lukenu tosta bb creamista pelkkää hyvää joten jos säkin satut tykkäämään niin sit viimeistään ostan itekkin :D käyny jo jonku 5 kertaa hypistelemässä sitä mut kertaakaan vieny kassalle :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin eli lue siis mun uusin postaus siitä (jota tän kommentin kirjottamisen aikaan ei ole vielä olemassa :D), okei mä alan nyt tekee sitä :D

      Poista
  3. Toi BB on hyvää! 8) Ja muumisuihke elämäni rakkaus<3 Ton uuden voiteen lisäksi siis. Mä ainakin pysyn sun seuraajana, vaikka postauksia tuliskin harvemmin :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki tykkäsin kovasti! <3 Ja jee ihana kuulla että on uskollisia "seuraajia" :)))

      Poista
  4. Ihania luomivärejä!

    Multakin löytyy tuo eyeliner ja hyväksi on todettu. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eks oo, toi kimallus oikeen sokaisee :)) Ja on tosiaan tosi laadukas toi eyeliner :)

      Poista
  5. joo ei ehkä kannata ihan kaikkee tääl kertoo ;) jee muumisuihke :) <3 noi luomiväriPURKIT on ihania!! :)
    xoxo gossip girl

    eiku siis laura! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaa XD <3 rakastan näit sun kommenttei :D

      Poista
  6. Vautsi mikä blogi! =) Oot tosi nätti! jatkan blogin lueskelua eteepäi, ja mahdollisesti jään jopa lukijaks :) Käyhän vilkasemassa myös mun blogi:

    http://hennankengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥